Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7041 til 7060 af 176851
-
Mundtligt samfundsfag - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtligt samfundsfag til 9. klasses afgangseksamen Jeg har dog ingen anelse om hvad jeg kan komme op i af emner og hvad man skal snakke om og hvor lang tid.... Er der nogle af jer, der kan gøre mig klogere på det? -
Kan jeg tage en re-eksamen?
ForumindlægHej, jeg går på STX, 1. år lige nu, og har lige været oppe i samfundsfag. Mit mål er at jeg afslutter med et gennemsnit på 11. Jeg har 5 A-niveau fag, og jeg har lige fået 02 i samfundsfag, hvilket vil komme til at trække langt ned i mit gennemsnit, og hvis mit gennemsnit skal ende på 11, har j... -
Eksamen!
ForumindlægHåber der er nogen der kan hjælpe mig med nogen fif til hvordan det ville være smart at læse de mange sider op i historie når jeg har 6 dage?Vil også gerne vide hvordan det er det foregår helt præcist til eksamen, for vores lærer har ikke fortalt så meget.På forhånd tak for hjælpen... -
Eksamen
ForumindlægEr det lovligt at gå ind til andres eksamener, som tilskuerer, uden at de kan sige noget til det? -
HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægJa altså prøveeksamen i historie. Mener at man i prøveeksamen i historie kun kan komme op i sin 2.g historieopgave er det rigtigt eller er der noget jeg har misforstået?? -
Jeg har eksamen på mandag :D please hjælp mig
ForumindlægHvad kendetegner en syre og en base ?? Vil være utrolig glad hvis der var en der ville hjælpe mig med det :D Tak på forhånd :) Fysik kemi er ikke min stærke side :) -
Kemi Aflevering
ForumindlægJah. Nu står det atter på kemi aflevering, derfor vælger jeg at poste min spørgsmål til dette opgave sæt her i en samlet tråd :)Dog har jeg kun ét spørgsmål ind til videre, nemlig:Passer dette at methanol er blandbart med vand i alle forhold, og at blandingen reagerer hverken surt eller basisk. (... -
EKSAM HJÆLP!
ForumindlægHej Er der nogle der har problemregningsopagver og færdighedsregning...?? Har virkelig brug for nogle, skal til eksam her på tirsdag. og vil gerne forberede mig.. Hilsen kais -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal bruge hjælp til eksamen i idræt. Jeg ved ikke hvad jeg skal lave med redskaber, kan nogen hjælpe? Tak -
eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvordan jeg bedst forbereder mig til mundtlig fysik eksamen? Alle idéer er gode ideer. -
Eksamen !?
ForumindlægEr der nogen som har været til psykologi B eksamen, og kan fortælle mig hvad det går ud på og hvad de forlanger af én nu hvor det er 24timers?? Help.. -
eksamen
Forumindlæghva tror du at der vil blive lagt mest vægt på til en mundtlig eksamen i :Tysk?Fysik? -
Kemi geni?
ForumindlægHar du styr på kemien, og har 4 minutter til at hjælpe en bror i nød? - så kan du læse min kemi (syrer, baser og salte) rapport! Håber der er en frivillig :D -
Skrf. eksamen, 3g - QUEENIE!
ForumindlægHvad siger I til den? Er jeg den eneste, der synes, at det var en umådelig svær oversættelse? -
FSA Dansk skriftlig 2011
ForumindlægHej :) Er der nogen der ved hvilke emner der er at vælge mellem i fsa dansk skriftlig fremstiling 2011? Jeg har nemlig terminsprøve i det og vil helst gerne vide hvad der er at vælge mellem... På forhånd tak! :D -
Hvad sker der hvis jeg får 00 til eksamen?
ForumindlægHej alle. På fredag har jeg engelsk eksamen, og jeg har være så dum, at vælge et stort emne som Doping. Desværre har jeg stor eksamens angst, og jeg er bange for at gå kold, som jeg gjorde sidste år. Jeg er allerede optaget på HTX Gym, så hvad sker der hvis jeg får under 02? -
eksamen
Forumindlæghej. jeg kan ikke rigtig huske hvordan det er eksamen (mundtlig) foregår. jeg skal op i samfundsfag, fysik eller geografi. og altså når man skal op til eksamen bliver man så hørt i det man har haft gennem året eller skal man selv "tænke".ja det er sikkert et super dumt spørgsmål, men nu... -
Skriftlig engelsk- karakter
Forumindlæghej allesammen Jeg vil bare spørge jer om noget. Vi har fået standpunktere får et par dage siden og jeg fik 10 i skriftlig engelsk. Jeg syntes at dette er lidt mærkeligt da jeg i mine 3 sidste stile har fået 12. Til terminsprøven vi lige har haft fik jeg også en samlet karakter på 12. Har tæn... -
Matematik A Htx 2009 maj HJÆLP
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en elev på Htx som skal op i Mat A i år. Til vores Termins prøve skal vi op i eksamen fra sidste år, og tænkte på om der ikke var nogle som havde deres opgaver fra sidste år. Det er denne prøve for Htx elever jeg søger http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF09/Eksame... -
HTX Design A (funktionelt design) hjælp
Forumindlæghey jeg er er igang med design A eksamen og har trukket opgaven funktionelt design mit problem er at jeg mangler nogle analyser til at bevise at mine påstande er rigtige med hensyn til hvad funktionelt design er og hvor vi bruger det problemet er at hvis man søger på google på dansk er det svært ...
