Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 7481 til 7500 af 181598
-
skriftlig engelsk
ForumindlægI første delen uden hjælpemidler! hvis man har fundet fejlen og retten den rigtig, men har ikke skrevet hvad fejlen er , får man så ingen point?:) - tak på forhånd -
På skrift bevis
ForumindlægEr der nogen som kan skrive hvad man gøre og hvorfor for dette bevis(se billede) -
Macbeth til STX A-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal en af de nærmeste dage op til engelsk mundtlig A-niveau. Jeg føler med tryg ved alle opgivne emner og jeg plejer også at gøre det godt både i engelsk og til eksamen generelt, men jeg er nervøs ved et enkelt emne: William Shakespeare Hvis jeg skulle trække Shakespeare gælder det bar... -
A-vitamin, struktur
ForumindlægHejsa. Jeg skal til eksamen i naturfag med kemi c. I den forbindelse er jeg ved at lave noget med a-vitamins struktur, hvilket volder mig nogen problemer. Er der nogen der kender molekyleformlen for a-vitamin? Er det C20H30O, og i så fald, hvorfor står der CH3 på denne illustration? Det ka... -
Historie eksamen!!
ForumindlægHej! Jeg har lige et spørgsmål vedrørende historie A mundtligt på STX, hvor man har 24 timer til det ukendte materiale man trækker. Vil man til selve eksamen blive spurgt indtil andre emner end det man har trukket, for det vil være ret svært at kunne huske et så bredt 3-års historie pensum i hel... -
Eksamen lige om hjørnet!!
ForumindlægHey! Er der nogen, der har en analyse eller bare notater af/fra: - T. Winton, Neighbours ?? - S. Sassoon, The Glory of Women ?? - Joyce Carol Oates, A Manhattan Romance ?? Links til sider på nettet eller andet er også velkomne! Mangler nemlig noter om de pågældende tekster til mundtlig eksame... -
Dansk A pensum
ForumindlægHej, skal til mundltig dansk eksamen om nogle uger, men vil lige høre hvorfor vi har fået pensumlisten? Vi skal jo kun trække en tekst og så snakke ud fra den? Tak -
Bestem tallene a og b
ForumindlægHejsa. Jeg sidder lige og laver min matematik aflevering, da jeg stødte på en opgave, som jeg har lidt svært ved at løse. Opgaven lyder således: Tabellen viser den samlede omsætning af malervarer hos forhandlerkæden Flügger i to udvalgte år. Årstal: 2009,... -
Irriterende a-værdi (Halveringskonstant)
ForumindlægOpgaven lyder: En eksponentiel aftagende funktion er givet ved f(t) = 100* e -0,2t a) Bestem halveringskonstanten Det her er hvad jeg har fundet frem til: Formel for halveringskonstanten: T½=log(1/2) / log(a) altså er formlen for denne funktion: T½=log(1/2) / log(e) ... Som i k... -
Fysik på a niveau eller ej?
ForumindlægHej alle. Jeg går i 2.g og min studieretning er matematik a, fysik b og kemi b. jeg overvejer at hæve fysik til a niveau. det gør jeg af 2 årsager: den ene er at jeg fik 4 i årskarakter hvilket jeg ikke er helt tilfreds med, og den anden er at jeg ikke er tilfreds med min lærers undervisning (d... -
A og b i eksponentielfunktion
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder med opgave 7 i matematik B studentereksamen fra maj i år, og sidder fast i opgave c. Opgave 7 Tabellen nedenfor viser udviklingen i Tysklands solcellekapacitet (målt i MW) i perioden 2005-2010. Årstal 2005 2006 2007 2008 2009 2010 Solcellekapacitet 2056 2899 4170 ... -
STX (B)- eksamen - vurder tak
ForumindlægSection A 1. Introduce the subject by giving a brief account of the insight into the mind-body relationship outlined in the texts. The days are passed! The time when surgery and drugs was for those who were ill has passed. Surgery, medicine and medical technology are no longer simply for those w... -
Samf C eksamen
ForumindlægHej jeg står i en latterlig situation.. har lige noget jeg skal ha svar på.. men kan ikk selv svare på dem, så det ku være der var nogle dygtige folk herinde. Integrationsformer?? Rollemodeller?? Norm?? Social Værdi?? Rollokonflikter???håber der er nogle der vil hjælpe.. tark -
Skriftlig engelsk
ForumindlægHej allesammen som nogen af jer der ved er der skr. engelsk imorgen, og jeg er en af de uheldige som skal op til det. Jeg ved ikke hvordan jeg kan blive bedre, jeg stinker især til lytteøvelsen. Sprog og sprogbrug er jeg heller ikke den bedste til, og til skr fremstilling er jeg... -
Søger opgavehjælp til matematik B
ForumindlægSøger med lys og lygte efter "hjælp" til mine opgaver i matematik B. Ja kort fortalt en til at lave dem for mig. Der vil selvfølgelig være betaling pr. opgave. Kontakt pr. mail til maria[email protected] -
HJÆLP SØGES - EKSAME IMORGEN
ForumindlægHej, Ja, undskyld den store skrift - men det ret vigtigt. Jeg mangler kun 1 ting - et spørgsmål. ved statistikregning: Er fordelingsfunktionen da den samme som sumfunktionen? Sumfunktionen giver os S-graf af den kummulerede frekvens, men fordelingsfunktionen giver os søjlediagram. Alligevel h... -
bedst mulig eksamens forberedelse
ForumindlægHej jeg har en uge til jeg skal til eksamen i mundtlig matematil a niveau. Jeg er ligt i tvivl om hvordan jeg grider forberedelsen an. Jeg har fået udleveret 27 spørgsmål som jeg kan komme op i. Min tanke var at lave en disposition til hver af spørgsmålene. Men hvad kan jeg ellers gøre? på for... -
mavevrøvl ved eksamen
ForumindlægHar ved de sidste par eksamener haft en iriterrende form for mavevrøvl hver gang. Jeg føler ingen nervøsitet eller noget, men får alligevel temmelig dårlig mave inden jeg skal op.Til den sidste skriftlige eksamen var jeg så dårlig at jeg måtte på toilettet over 10 gange i løbet af de 4 timer, for... -
Er det en del af matematik B - niveau?
ForumindlægHej! Jeg undrer mig bare over om integralregning og differential regning er en del af matematik B, eller kommer det først på A? Er der nogen kan fortælle mig hvilke emner man skal komme ind på i matematik B niveau? :) -
Dansk eksamen i læsning
ForumindlægGod eftermiddag, Er der nogen, der ved om man må bruge ctrl + f til eksamen i dansk læsning her på fredag? Eller er det kun ordblinde? Ctrl + f er en funktion, der kan finde ord i en tekst.
