Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 7621 til 7640 af 19198
-
Rettelse af grammatiske fejl, i en fremtidsplan på tysk, hvor eksempelvis "werden" driller lidt.
ForumindlægNach der neunten Klasse möchte ich gern im Gymnasium gehen, weil STX/Gymnasium werde ich gern der Meiste im Vergleich zu HHX, HTX und Berufsausbildung. Wirklich weiss ich nicht was ich gern werden möchte, aber ich habe gedacht über Zahnarzt oder Rheumatologe weil sie mich meisten interessieren. ... -
HJÆÆLP! Tysk eksamen A-niveau (Ein Mann, eines Tages)
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der er nogen der har læst "Ein Mann, eines Tages" af Marie Luise Kaschnitz og måske kan hjælpe mig med at forstå den, er rimlig meget på bar bund og skal op i morgen. -
Hmm.
ForumindlægJeg har lige lavet en disposition over Anne Frank jeg skal op i til sommer. Hm. Jeg kommer blandt andet ind på hende og hendes familie, gemmestedet, hvordan de levede osv. Er der andre ting jeg skal komme ind på? Jeg ved ikke hvad jeg skal stille mig selv af spørgsmål til emnet, hvor jeg evt. k... -
hjælp til rettelse !
Forumindlæger der nbogen der har mulighed for at rette min stil ? så svar! -
Har en lille opgave for i Tysk, og vil derfor gerne have alle mine stavefejl rettet da jeg ikke er så god til tysk, og jeg har brugt ordbogen og alt muligt. ...
ForumindlægGuten Tag! Mein name ist Günter Schneider Schmidt und ich bin dreiundzwanzig jahre alt und ich bin aus Hamburg, Deutschland. Ich Fliege nach Los Angeles und ich wollen wohnen dort jetzt. Der erste Tag gehen ich die fußgängerstraße darauf. Der wetter ist richtig warm hier in Los Angeles, In Deutsc... -
Jeg har oversæt nogle sætninger til tysk. Kan du måske kigge om de er rigtigt formulerede. Tak på forhånd)))
Forumindlæg1) Hvorfor går du nu? : Warum gehst du jetzt? 2) Fordi jeg skal hjem. : Weil ich soll nach Hause gehen. 3) Jeg har travlt. : Ich bin beschäftigt 4) Jeg håber, at jeg må gå nu. : Ich hoffe, dass ich jetzt gehen muss. 5) Jeg ringer til dig, hvis jeg kommer sent hjem. : Ich rufe dich an, wenn ic... -
Kort tysk tekst - uden tvivl med en masse fejl. Jeg har seriøst brug for hjælp, som google translate ikke kan give!
ForumindlægHej.. Håber der er nogle, der kan rette min oversættelse. Jeg er virkelig håbløs, og alt det her er til i morgen. Ich will über meiner Sommerferien in diesen Jahre erzählen. In diesen Sommerferien war ich aus einem Camping-Platz mit meiner Freundin. Am Anfang waren wir auf Lolland von der Gleich... -
Mindre oversættelse
ForumindlægHej, jeg skal op til årsprøve i fransk i morgen. Der er en sætning, som jeg fornemmer er ret essentiel for historien, men jeg forstår den ikke helt. Er der nogen der gider oversætte den? "Monelle ne veut que jouer du football, même si elle est la seule fille." På forhånd mange tak! -
8 linjer Har lavet noget meget godt tysk tror jeg , en lille oversættelse en som lige vil se det i gennem og rette ! :D
ForumindlægSusi und Esther sind Freunde. Sie kaufen freundschaftsringe und Esther sagt, dass es jetzt heisst frundschaft für immer und ewig. Aber Esther ist Jude und nicht den Ring tragen. Sagt ihr Vater. Susis Vater sagt, dass alles besser ist, dagegen die Nazis an die Macht kam. In der Schule vieles Ding... -
jeg har brug for hjælp til at rette min tyske stil omkring "elisabeth, kaiserin wider willen".
ForumindlægHey.. jeg har virkelig brug for en som gider hjælpe mig med at rette min tyske stil. Den er ikke helt færdig, men er ikke nået længere.Spørgsmålet lyder sådan:Screibe über die Hochzeit in wien und über die Unterschiede zwischen den.... Am 24 April war Hochzeitstag. In der Wiener Augustinerkir... -
Idrætseksamen.
ForumindlægHej alle sammen. er der nogen der ligger inde med notater til bogen, idræt; teori og træning som er velegnede til eksamen?? :D -
Jeg har brug for hjælp!
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at finde ud af en aktivitet inden for boldbasis. Aktiviten skal kunne bruges i spillehjulet. -Tak :) -
hej med jer :))
Forumindlægjeg står i det problem at jeg skal have skrevet en essay men jeg har ingen anelse om hvad jeg skal skrive om. Har i nogle gode ideer?? -
South Africa - emner?
ForumindlægHej, Jeg skal snart op til engelsk mundtlig eksamen, og har valgt at tage overemnet "Sydafrika", men er lidt på bar bund med hensyn til, hvad jeg gerne vil snakke om under det emne. Så jeg ville høre, om nogle af jer evt. har nogle ideer, eller selv har været op i Sydafrika? Det ville ... -
Gerne svar hurtigest muligt - Det er idehistorie
ForumindlægVi har fået at vide, hvis vi kan finde på nogen idehistoriske argumenter for at se Danmarks VM kamp på tirsdag, kan vi få lov til at se fodbold. Der er nogen som har nogle argumenter? Tak på forhånd -
Verden omkring os.
ForumindlægJeg mangler et emne til projektopgaven. (Verden omrkring os). I emnet skal valgfaget fodbold eller praktisk videnskab være med i. -
Bei mir zu Hause - Er der en venlig sjæl som har mulighed for et rette min tyske stil for grammatiske fejl?
ForumindlægBei mir zu Hause Wir haben keine Regeln bei mir zu Hause, seewärts dass ich soll zu Hause sein, bei 22.00 Uhr. Wir haben Pflichten wie; Die Spülmaschinen leeren, den Müll raustragen, Staubsaugen und räumen Sie den Tisch. Meine Elter... -
HJÆLP MIG !!!!
ForumindlægHej.. Ville bare lige høre om der virkelig ikke nogen, der ligger inde med løsningsforslag til dette tyske stileoplæg - ville meget gerne have lidt inspiration!!? På forhånd tak - håber jeg! Anders. -
danskhed i musikvideo
Forumindlæghejsa, jeg trak danskhed i musikvideo, og jeg skal perspektivere til malte ebert kongen af danmark. men har brug for hjælp til at finde et prøveoplæg jeg kan snakke om i mundt dansk eksamen -
Drejebog - idrætseksamen
ForumindlægHej hjælpsomme brugere. Er der nogen, der kan give gode forslag, eksempler, øvelser etc. til en drejebog i idræt til henholdsvis fodbold og badminton?
