Søgning på: historie noter stx. Resultater: 7641 til 7660 af 33650
-
Vendepunkter underemner
ForumindlægHej alle Jeg har fået som projektopgve at skulle lave en fremlæggelse under overemnet vendepunkter, og jeg kan simpelhen ikke finde på et godt underemne. Jeg er ikke så interraseret i at have om nogle former for vendepunkter i historien, da det for mig kunne være svæt at skulle tale om siden de... -
Matematik Screening studentereksamen, vejledende opgavesæt 3 2017
ForumindlægOpgave 1 En lineær funktion f er bestemt ved ()35.fxx=+ a) Tegn grafen for f. b) Løs ligningen ()17.fx= Opgave 2 I 2005 var antallet af stx-gymnasieelever i Danmark 61112. I perioden 2005-2013 steg antallet af stx-gymnasieelever i Danmark i gennemsnit med 3679 om året. a) Indfør passende varia... -
En lille engelsk oversættelse
ForumindlægHej! Her er en lille engelsk oversættelse. Det kunne være rart, hvis nogle ville kigge den kort igennem - men tror/håber nu ikke, der er de helt store fejl. Tak! :)Verden er indrettet til højrehåndede, og er man venstrehåndet, kan man ikke undgå at løbe ind i problemer, som kan virke umådelig van... -
FYSIK EKSAMEN "Elektrisk energi og og energiomsætninger"
ForumindlægHejsa, skal op til 24-timers eksamen imorgen, og har trukket "Elektrisk energi og og energiomsætninger". Nogen der har nogen gode noter til dette, eller evt. ved hvad jeg kan komme ind på? Det er kun c-niveau btw :) Håber i kan hjælpe! -
Hvad må man tage med til FSA Mundtlig F/K?
ForumindlægHejsa Har hørt noget om at man må tage alle sine noter og fysik mappe med sine opgaver med til prøven men ved ikke om det er rigtigt er det det? Kan ikke huske om det er A eller B men det er den hvor vi er 4 inde af gangen i 2timer -
Konjunktur og omkostningspolitik
ForumindlægEr det rigtigt at omkostningspolitik omfatter Finans og pengepolitik, og konjunkturpolitik omfatter indkomst og valutapolitik? Jeg er kommet helt i tvivl fordi jeg har skrevet 2 forskellige ting i mine noter! På forhånd tak! -
Matematik B eksamen 7. December 2016
ForumindlægHejsa, var oppe i matematik b eksamen her i december. Står i den situation jeg har fået ny computer i mellemtiden, her har jeg så mistet mine matematik noter :(( Nogle der evt. har Matematik B eksamen fra d.7 december 2016 -
Noder
ForumindlægHej. Jeg vil lige spørge, om der nogen, der ved, hvor man kan downloade klavernoder, til de nye sange. Jeg vil fx gerne have noderne til Not Afraid af Eminem. Har kigget meget rundt på nettet, men kan slet ikke finde noget. På forhånd tak. -
Kemi a maj 2014
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder nu i den situation, hvor jeg skal kemi a eksamsæt fra maj 2014. Det vil være en kæmpe hjælp, hvis nogen har den liggende. Mange tak på forhånd -
Studentereksamen
ForumindlægHej Venner Jeg vil lige hører om hvornår man dumper en studentereksamen? Jeg har nu et gennemsnit på langt over 2,0, men vil det så sige at hvis jeg dumper de sidste to eksaminer jeg har, så består jeg stadigvæk studentereksamen? Tak på forhånd -
Grundforløb
ForumindlægHvor lang tid varer grundforløbet på et teknisk gymnasium, og hvad er det helt præcist man lærer i det? -
Bestået eller dumpet
ForumindlægHar en veninde som er interesseret i at høre om, hvis hun har dumpet matematik a, om hun så stadig kan få huen på? Det samlet gennemsnit af alle fag er over 02, men matematik a er dumpet, da snittet er under 02. Kan hun så få huen på? -
Mediefag c
ForumindlægJeg skal til næste år i 2g have mediefag c på HTX. Dog er jeg lidt i tvivl om jeg kan klare det. Jeg er god til at klippe film. Ved bare ikke om analysen af filmene er svære osv. Jeg er rigtig forvirret. Skal der meget til for at få top karakter i faget, eller anbefales det at vælge et andet valg... -
Eksamensfag
ForumindlægHvilke fag skal man op til eksamen i ? -
HASTER - SKAL AFLEVERE KL. 16
Forumindlægskal integrere flg. e(- x^2 / 2) med grænserne -1 og 1 Forestiller mig det skal gøres ved substitution, så forsøgte med u = -x2 / 2, men det synes jeg ikke der kom noget fornuftigt ud af. Nogen der kan hjælpe??? -
lommeregnerprogrammer
ForumindlægHey... nogen der ved om man kan lave et program der kan løse integraler på en TI-83?? -
TI-82
ForumindlægJeg er ved at undersøge, hvad den konkrete forskel på TI82 og TI83/84 er, men kan ikke rigtigt finde et godt link, der beskriver TI82.Hvis nogen enten kender et link eller er i stand til at ridse forskellene op, vil jeg være taknemmelig.Ideen er naturligvist at spare penge ved at bruge TI82 isted... -
Har jeg bestået matematik b?
ForumindlægHej derude! Jeg er lidt i tvivl om noget mht. karakterer, så håber nogen lige vil hjælpe mig lidt: Jeg blev student her i sommers, og har derefter så taget et sabbatår. Nu vil jeg så meget gerne starte på en uddannelse efter sommerferien her, men er lidt i tvivl, og jeg har bestået matematik b ... -
Optagelsesprøve HHX
ForumindlægJeg er blevet erklæret ikke uddannelsesparat af min UU-vejleder begrund af fravær, hvilket også er gået udover mine karakter og standpunktskarakter. Det skal lige siges at jeg går i 10. klasse og mine standpunktskarakter fra sidste år lå til at jeg var blevet erklæret uddannelsesparat, men valgte... -
skriftlig eksame på mandag og ingen idee hvad essay er! hjælp:(
Forumindlæghej folkens jeg skal op til tysk eksame på mandag på fortsætter a nivau jeg er selv studerende og har ingen idee om hvad et essay er er der noglen der kan hjælpe og rede mig:)
