Søgning på: historie noter stx. Resultater: 7661 til 7680 af 33650
  • Funktionens graf

    Forumindlæg
    Hvordan kan jeg finde ud af, hvilken graf der passer til en funktion..
  • Optagelsesprøve!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen der har været til optagelsesprøve på katedral gymnasium. Gymnasium og HF Kursus Odense Katedralskole Jernbanegade 34 5100 Odense C Var det svært? Hvordan foregår det til prøven? Kan man forberede sig til prøven? Tak på forhånd!!!!
  • eksamen VUC

    Forumindlæg
    Hvordan foregår eksamen der??? mat på b-niveau.. Er der nogen der kan fortælle..??
  • SSO- abstrakt. (haster)

    Forumindlæg
    Hej alle. Sidder her og er ved at lægge sidste hånd på min SSO om Herman Bang. Og så er det jeg skal skrive et abstrakt om opgaven. På engelsk. Og jeg er blank. Er der nogen der kan inspirere mig lidt? Evt. nogen der har et jeg må læse? /Christine
  • "SPILLET OM KARAKTERERNE"

    Forumindlæg
    Kan man som HHX elev benytte sig af denne bog?
  • Hvad skal jeg egentlig bruge for at tage en bachelor i et andet EU land?

    Forumindlæg
    Vil gerne tage en bachelor i et andet land, men jeg kan ikke finde noget konkret info om hvad det kræver, og det er på engelsk og de siger ikke om jeg skal have fulført en HF eller gym. Er lige nu igang med en HF.
  • Handelsskolelærer?

    Forumindlæg
    At være handelsskolelærer lyder faktisk ret spændende, men jeg har været på ug.dk og kunne ik finde noget om hvilken skoler man skal læse på, hvis man godt kunne tænke sig at være handelsskolelærer. Nogen der ved noget?
  • Hjælp medie eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er der nogen der lige kan forklare mig en gang hvordan sådan en mediefags eksamen forløber? jeg skal op imorgen.. på forhånd tak.. mvh mads
  • Hvad for et gymnasium?

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne være dyrlæge når jeg bliver ældre, men jeg ved ikke hva' for et gymnasium jeg skal ta'. Jeg vil gerne gå på HTX men jeg får at vide at hvis jeg vil være læge eller dyrlæge skal jeg gå på katedralskolen. Er det lige meget hva' for et gymnasium jeg tager hvis bare de...
  • SSO

    Forumindlæg
    SSO skal da skrives i et A eller B niveau fag ikke? efter de nye regler må man godt koble SSO mellem 2 fag.. må jeg tage DK og Billedekunst fx?
  • De tre taksonomiske nievauer +/- konklusion? Hvordan er det nu?

    Forumindlæg
    Når man benytter sig af de tre taksonomiske niveauer: redegørelse, analyse og vurdering/diskussion - er det så påkrævet at man har en endelig konklusion? Jeg har nemlig lavet delkonklusioner. Kunne være fedt hvis i kunne henvise til en hjemmeside, der kan bekræfte det.
  • det haster, korrektur på 12 sætninger

    Forumindlæg
    Nogen som kunne se på 12 oversatte sætninger
  • hvordan grækerne skelnede mellem tal og størrelser

    Forumindlæg
    hej folks! jeg er midt i mit srp....og har lidt svært ved et af spørgsmålene: gør rede for, hvordan de gamle grækere skelnede mellem tal og størrelser? håber der er nogen der kan svare så hurtigt som muligt? så er der også lige en anden ting...: nogen der kender den grønne mat 1 bog? er nemlig i ...
  • LEDER EFTER HURTIGT SVAR OMKRING DANSK SKRIFTLIG PRØVE - 1. HF

    Forumindlæg
    Kalder efter ASAP svar angående dansk skriftlig PRØVE. Går i 1. HF og har dansk skritflig prøve i morgen, det vil sige at det er en prøve til eksamen (ikke den endelige eksamen). Mit spørgsmål er: Vil der være konsekvenser hvis ikke jeg møder op?
  • Gennemsnit

    Forumindlæg
    Hej Jeg er lige blevet student fra HTX og har opnået et gennemsnit på 11,5. Skolen har ganget mit snit op for mig med 1,06, da jeg har haft 5 A-fag, hvorved jeg lander på 12,2 i snit. Hvis jeg søger ind på universitetet inden for 2 år, hvilket jeg netop er i færd med, må jeg gange med yderlig...
  • Hvilket gymnasium for at blive revisor

    Forumindlæg
    Hej jeg har virkelig brug for hjælp her. Jeg er 9. klasses elev, og ved ikke vilket gymnasium jeg skal på da jeg vil være revisor. Er det ligemegt eller har alle gymnasiumer en kategori efter hvad man ville være?
  • brugforhjælp

    Forumindlæg
    hej. jeg har set den skriftlige eksamen i mat b-niveau år 2007 :-/ jeg må være forberedt på det værste. jeg har brug for svar på opgaverne, fordi jeg synes det er den mærkeligste og sværeste opgave jeg nogensinde har set i matematik. er der nogen der kan hjælpe mig??? jeg skal selv afslutte ...
  • Karaktergennemsnit beregning?

    Forumindlæg
    Nogle der har et link eller lignende til beregning af karaktergennemsnit med de rigtige vægtninger.. for HHX.? er nemlig 3. års så ville godt kunne regne lidt på gennemsnittet?
  • uden hjælpemidler..

    Forumindlæg
    hej hvorn kan man bedst muligt øve til prøven uden hjælpemidler til skr. mat eksamen på A niveau? er der ikke nogen der har nogle papirer på hvad man kan komme op i osv? jeg ved ikke hvorn jeg skal forberede mig, jeg har dog lavet de to sæt vejledende opgaver på uvm !
  • 1-årig HF - adgangsgivende?

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på om I mener man kan tage sig en 1-årig hf der vil være adgangsgivende til en videregående uddannelse, eller om sådan et kort forløb alene er beregnet til supplering? På forhånd tak. Kærligste hilsener ¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o