Søgning på: tysk notater. Resultater: 7701 til 7720 af 18469
-
Oversigt til de forskellige perioder
ForumindlægHej.Er der nogle der har en oversigt over perioderne: Romantikken, Kristendom og reformation og Det Gamle Norden (folkeviser). Jeg er interesseret i en oversigt over hvilke ting, man skal lægge mærke til, når man analyserer tekster inden for disse emner/perioder. -
fysik
Forumindlæghej hvad er induktion beskrivelse og hvad er transformation ´?? -
gode råd?
ForumindlægSkal til min sidste eksamen imorgen (matematik) inde huen kommer på. Er så nervøs..Nogen der har nogle gode råd? -
Potensudvikling
ForumindlægVi betragter potensudviklingen (b tilhører R+, a tilhører R og x>0): f(x) = b * xa Lader vi b=1, ses (ved at tegne grafen for funktionen i et koordinatsystem) at f er voksende for a > 0 og aftagende for a < 0. For a = 0 er f konstant. Ved x=1 haves f(1) = b * 1a = b Det vil sige, at graf... -
Synopsis - Hjælp?
ForumindlægHej, Jeg skal lave en synopsis, jeg ved godt hvad jeg skal skrive, eller nogenlunde, men mit problem er; Hvordan skal den se ud? Den skal være på to sider, men hvordan skal jeg stille det op? Skal der være sidehoved og sidetal ? Hjælp -.-... Tak... -
skabelsesberetningen
ForumindlægHej. Min lærer har lavet nogle spørgsmål omkring skabelsesberetningen. Et af spørgsmålene lyder: Gør rede for, hvordan vandet er opfattet i de to skabelsesberetninger - positivt eller negativt. Overvej hvorfor. Er der nogen som kan svaret på det for så ville jeg blive meget glad:) -
Noter eller kun opgaver?
ForumindlægHej - jeg er ny herinde! og har siddet og kigget lidt rundt! Er det kun opgaver man kan hente herinde? eller kan man også hente noter? og uploade noter?? Håber på svar :) -
SSO kost og ernæring
Forumindlæghej jeg sidder og skriver sso i biologi om kost og ernæring. ville bare lige høre om jeg kunne få lavet en aftale med nogle biologi-eksperter herinde der kunne have lyst til at læse min opgave når jeg nu engang bliver færdig??? -
Atomkraft
ForumindlægHeij. jeg skal snart op til fysik eksamen i fsa. Er der nogen, som kan forklarer mig, hvad atomkraft er og hvad det hører under? EVT. hvilket forsøg jeg kan lave? på forhånd tak. -
NOTER ! NOTER !
Forumindlægnogen der har nogle gode noter til samfundsfag ??? -
årsrøve
Forumindlæghej alle jeg skal til årsprøve i mat på gym hvordan fore går den -
Hjælp til eksame
ForumindlægJeg har fået "fornøjelsen" af at skulle op i erhvervsret, og ville høre om der var nogen der lå inden med nogen super noter dertil. - hvis muligt måske til bogen "juraens-grundregler.dk" Håber der er nogen der kan hjælpe.. -
Fysikbøger
ForumindlægHej Jeg skal her efter sommerferien have fysik på højtniveau. Jeg kan rigtig godt lige faget, men er måske ikke den bedste til det. I den forbindelse har jeg så planer om at læse fysik i min sommerferie. Jeg vil derfor høre om der er nogle der kunne anbefale nogle gode og forståelige fysikbøger ... -
Hjælp med disposition!
ForumindlægSidder her og laver deispositon(er) til min kommende FSA eksamen på torsdag, men er dog stået helt af, er nærmest fortabt! Jeg fik a min lærer at vide at man ville komme op i emnerne fra bogen og ikke afsnittene.. Skal jeg så lave disposoion til HVERt emne? Der er 27 emner :( Så jeg skal altså ... -
Iliaden (1.- og 16. sang)
ForumindlægHej er der nogle der har nogle gode eksamensnoter til 1. og 16. sang ? har ikk ku finde nogle herinde.. og jeg er lidt i tidspres til at ku nå at læse det hele, da jeg næsten kun er 1/3 gennem pensummet! håber på lidt hjælp :D -
atomkernen
Forumindlægen der kan fortælle mig præcist hvad en atomkerne er? -
Noter til afsætning A, kapitel 11
ForumindlægHej. Jeg ville høre om der er nogen der ligger inde med noter til kapitel 11 i afsætnings bogen. På forhånd tak Mvh Søren -
Filosofi.
ForumindlægHej. Jeg mangler hjælp til filosofi hvis nogen vil hjælpe ville jeg blive meget glad, evvt med nogen spørgsmpl via mail hvis det skulle blive nødvendigt. Ville også blive meget glad hvis der var nogen som havde haft om etik, og politisk filosofi der ville sende deres notet evt. Hilsen Kimie -
Forberedelse til Dansk Mundtligt
ForumindlægHej alle. Skal op i mundtligt dansk d.23 som er min sidste eksamen, men er i tvivl om hvordan jeg skal forberede mig. Hvordan forbereder i jer til et fag som dansk, og hvad er jeres billede af optimal forberedelse. -
Hjælp til ligning!
ForumindlægJeg har fået til opgave at løse følgende eksponential funktion: f(x) = 0,95*1,78^x = 1000 Er der nogen, der kan hjælpe? jeg kan ikke få x isoleret.
