Søgning på: tysk notater. Resultater: 7701 til 7720 af 18469
  • Oversigt til de forskellige perioder

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogle der har en oversigt over perioderne: Romantikken, Kristendom og reformation og Det Gamle Norden (folkeviser). Jeg er interesseret i en oversigt over hvilke ting, man skal lægge mærke til, når man analyserer tekster inden for disse emner/perioder.
  • fysik

    Forumindlæg
    hej hvad er induktion beskrivelse og hvad er transformation ´??
  • gode råd?

    Forumindlæg
    Skal til min sidste eksamen imorgen (matematik) inde huen kommer på. Er så nervøs..Nogen der har nogle gode råd?
  • Potensudvikling

    Forumindlæg
    Vi betragter potensudviklingen (b tilhører R+, a tilhører R og x>0): f(x) = b * xa Lader vi b=1, ses (ved at tegne grafen for funktionen i et koordinatsystem) at f er voksende for a > 0 og aftagende for a < 0. For a = 0 er f konstant. Ved x=1 haves f(1) = b * 1a = b Det vil sige, at graf...
  • Synopsis - Hjælp?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal lave en synopsis, jeg ved godt hvad jeg skal skrive, eller nogenlunde, men mit problem er; Hvordan skal den se ud? Den skal være på to sider, men hvordan skal jeg stille det op? Skal der være sidehoved og sidetal ? Hjælp -.-... Tak...
  • skabelsesberetningen

    Forumindlæg
    Hej. Min lærer har lavet nogle spørgsmål omkring skabelsesberetningen. Et af spørgsmålene lyder: Gør rede for, hvordan vandet er opfattet i de to skabelsesberetninger - positivt eller negativt. Overvej hvorfor. Er der nogen som kan svaret på det for så ville jeg blive meget glad:)
  • Noter eller kun opgaver?

    Forumindlæg
    Hej - jeg er ny herinde! og har siddet og kigget lidt rundt! Er det kun opgaver man kan hente herinde? eller kan man også hente noter? og uploade noter?? Håber på svar :)
  • SSO kost og ernæring

    Forumindlæg
    hej jeg sidder og skriver sso i biologi om kost og ernæring. ville bare lige høre om jeg kunne få lavet en aftale med nogle biologi-eksperter herinde der kunne have lyst til at læse min opgave når jeg nu engang bliver færdig???
  • Atomkraft

    Forumindlæg
    Heij. jeg skal snart op til fysik eksamen i fsa. Er der nogen, som kan forklarer mig, hvad atomkraft er og hvad det hører under? EVT. hvilket forsøg jeg kan lave? på forhånd tak.
  • NOTER ! NOTER !

    Forumindlæg
    nogen der har nogle gode noter til samfundsfag ???
  • årsrøve

    Forumindlæg
    hej alle jeg skal til årsprøve i mat på gym hvordan fore går den
  • Hjælp til eksame

    Forumindlæg
    Jeg har fået "fornøjelsen" af at skulle op i erhvervsret, og ville høre om der var nogen der lå inden med nogen super noter dertil. - hvis muligt måske til bogen "juraens-grundregler.dk" Håber der er nogen der kan hjælpe..
  • Fysikbøger

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal her efter sommerferien have fysik på højtniveau. Jeg kan rigtig godt lige faget, men er måske ikke den bedste til det. I den forbindelse har jeg så planer om at læse fysik i min sommerferie. Jeg vil derfor høre om der er nogle der kunne anbefale nogle gode og forståelige fysikbøger ...
  • Hjælp med disposition!

    Forumindlæg
    Sidder her og laver deispositon(er) til min kommende FSA eksamen på torsdag, men er dog stået helt af, er nærmest fortabt! Jeg fik a min lærer at vide at man ville komme op i emnerne fra bogen og ikke afsnittene.. Skal jeg så lave disposoion til HVERt emne? Der er 27 emner :( Så jeg skal altså ...
  • Iliaden (1.- og 16. sang)

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der har nogle gode eksamensnoter til 1. og 16. sang ? har ikk ku finde nogle herinde.. og jeg er lidt i tidspres til at ku nå at læse det hele, da jeg næsten kun er 1/3 gennem pensummet! håber på lidt hjælp :D
  • atomkernen

    Forumindlæg
    en der kan fortælle mig præcist hvad en atomkerne er?
  • Noter til afsætning A, kapitel 11

    Forumindlæg
    Hej. Jeg ville høre om der er nogen der ligger inde med noter til kapitel 11 i afsætnings bogen. På forhånd tak Mvh Søren
  • Filosofi.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg mangler hjælp til filosofi hvis nogen vil hjælpe ville jeg blive meget glad, evvt med nogen spørgsmpl via mail hvis det skulle blive nødvendigt. Ville også blive meget glad hvis der var nogen som havde haft om etik, og politisk filosofi der ville sende deres notet evt. Hilsen Kimie
  • Forberedelse til Dansk Mundtligt

    Forumindlæg
    Hej alle. Skal op i mundtligt dansk d.23 som er min sidste eksamen, men er i tvivl om hvordan jeg skal forberede mig. Hvordan forbereder i jer til et fag som dansk, og hvad er jeres billede af optimal forberedelse.
  • Hjælp til ligning!

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at løse følgende eksponential funktion: f(x) = 0,95*1,78^x = 1000 Er der nogen, der kan hjælpe? jeg kan ikke få x isoleret.