Søgning på: historie noter stx. Resultater: 7841 til 7860 af 33650
-
rettelse
ForumindlægNot every topic can catch my attention, as racism did and still do. Racism has a big role on the earth for the time being. Such as the conflict between Denmark and many Muslims countries, because of the twelve drawings of Muhammad in a Danish newspaper Friday, 30. September 2005. Not only racism ... -
Possessive pronominer
ForumindlægHej. Jeg håber, at der er nogle, som vil rette mine sætninger. 1. Hun tog mig ved hånden. 2. De tog overfrakkerne af. 3. Hvis han er din ven, er han også min. 4. Vi for vild, da vi vendte hjem i aftes. 5. De sad med fødderne på bordet. 6. Linda påstår, at det er hendes idé; men det er vore... -
Oversæt 8 sætninger
ForumindlægJeg har forsøgt mig med at oversætte de følgende 8 sætninger til engelsk samt at øve tegnsætning. Nogle rettelser? 1) Jeg tror, Mark har købt en ny habit til brylluppet. I think that Mark has bought a new suit for the wedding. 2) Jeg ved ikke, om han har råd til at gifte sig. I do not know if he ... -
Hvad ville du gøre?
ForumindlægDet har altid været min store drøm at studere medicin, og det er virkelig, det jeg gerne vil! Jeg må dog erkende, at min snit ikke er højt nok, og jeg er virkelig bange for, at jeg ikke kan blive optaget nogen steder. Jeg føler virkelig, at jeg har skuffet mig selv, fordi jeg ikke har sørget for... -
Samfundsfag B-niveau
ForumindlægHejsa! Jeg skal op i samfundsfag (mellemniveau) på torsdag og jeg har lidt kuk i papirerne. Hvad er de vigtigste teorier i samfundsfag, og hvad SKAl man kunne?? Mange taak! -
Notater
ForumindlægHejEr der nogen, der tilfældigvis sidder med notater til følgende bøger "Krop og Træning" og "Krop og samfund". De anvendes til undervisning i bologi og idræt mellemniveau. Notaterne kan sendes til min e-mail. Tak -
Konvertering
ForumindlægHvordan kan man redigere indholdet i de opgaver man downloader!? -
begreber om demokrati
ForumindlægHej Har test på torsdag og skal kende de her begreber men siden jeg er ord blin er det svært for mig at finde rundt på svar. Begreberne... Et spørgsmål kan fx. lyde: "hvad er det essentielle i samtaledemokrati?". Demokrati Flertalsbeslutning Samtaledemokrati Direkte demokrati Repr... -
Pernille af Herman Bang
ForumindlægHej jeg skal til dansk eksamen fortælle om Pernille. Jeg har trukket mande og kvinderoller, så jeg især går i dybden med forholdet og hvordan de som personer træder i karakter. Marie som hovedpersonen hedder skal være Pernille til dette karneval, min spørgsmål er så bare om man har hørt om den ... -
1 lille spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man:disse ting er ikke nødvendig på engelsk?? -
Organiske stoffer
Forumindlæghey,... er der nogle søde egle der ude der vil høe mit nødsråb... HJÆLP... og hjælpe mig med nogle notater til 10 klasse.... om organiske stoffer.. har nemlig virkelig brug for hjælp.....PLEACE......... -
Logistiskvækst bevis
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde beviset for det logistiske vækst model? Jeg har virkelig brug for det.. Jeg har intet kendksab til det, eller differentialligninger.. Jeg forstår det ikke. Hjælp.. :/ -
Menon? Haster lidt:-)
ForumindlægHey med jerJeg tænkte på om der var nogle som kunne nævne nogle temaer som endgår i Menon.. det kunne være rart for synes ikke det er så åbentlyst. Men det er nok bare mig:)Mvh. Sara -
hjælp til Karl Marx
ForumindlægVi har i år inden for etik og morale kun beskæftiget os med Karl Marx og "Det kommunistiske Manifest" Er vi de eneste der har haft det? Jeg har ledt herinde efter notater til det men forgæves. Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Evt. et hjemmeside eller lignende? -
Skriveprogram
ForumindlægHej..Jeg er ved at forberede mig til en større matematikopgave, og jeg vil gerne skrive på computeren. Er der en skriveprogram i matematik?På forhånd takNuka -
Stichomythi vs. Agón
ForumindlægJeg er lidt i vildrede med disse to begreber?..hvad betyder de...og hvordan tolkes de i forhold til Antígone?? -
Monsun
ForumindlægHvad er forskellen på en ægte og en falsk monsunvind??? HJÆLP! det gælder snart eksamen -
Odysseen 9. sang
ForumindlægEr der nogen som har notater til Odysseen 9. sang? Det ville være en stor hjælp! Skal op onsdagpå forhånd tak -
Hvordan husker man det?
ForumindlægNår man nu står til en eksamen, i et matematisk fag - og derfor ikke har en tekst foran sig.. Hvad faen gør man så for at kunne huske det hele? Selvfølgelig kan man skrive en disposition op, hvillket jeg da også vil gøre. Men hvad så derefter? Hvordan husker I mellemregninger, formler, vinkler.. ... -
Sokrates forsvarstale
ForumindlægJeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :)
