Søgning på: historie noter hf. Resultater: 7881 til 7900 af 33009
  • Er du en historieekspert? Hjælp!

    Forumindlæg
    Er der nogen, der tilfældigvis er ekspert til historie, eller har historie som sin stærke side?
  • Tid

    Forumindlæg
    Hvad hedder den tid historien er skrevet og hvad hedder den tid historien foregår?
  • en der kan rette min opgave?

    Forumindlæg
    Hej hvor kan man finde en historie lærer der ved betaling vil rette min historie opgave? mvh
  • Terror!

    Forumindlæg
    Please, en eller anden geni til historie, vær sød og hjælp mig med en historie aflevering om Terror!
  • engelsk-proffer - kig

    Forumindlæg
    kan jeg lige få min stil kigget igennem for eventuelle grammatiske fejl og mangler?den skal afleveres imorgen, så er lidt tidspressetWilliam McGrath was a protestant police officer and died in duty when he had comed upon two men who were booby-trapping a car. William McGrath would save innocent p...
  • Tørklæde på en arbejdsplads

    Forumindlæg
    HVad synes i om folk med tørklæde bag en kasse i din superbrusen hvor du handler ind.. generer det dig? eller ? del din mening.. :) personligt synes jeg selv det er okay. Det generer mig overhovedet ikke, og måske en skønne dag kommer jeg selv til at gå med det lol ;) who knows :)
  • Hjælp mig ud af min krise..

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Jeg er en fyr på 17. Jeg går i 2.g, på den naturvidenskabelige linje. Jeg har det ikke så godt for tiden..! Vil du vide hvorfor? Tjo, mine karakterer rykker bare ikke helt som de skal (og nogle rykker i den forkerte retning). Jeg føler at jeg nærmest er kommet i en depression...
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg har gået på HG ( handels grunduddaanelse) , og havde samfundslære på C niveau , men nu er jeg i gang med HF ,kan jeg godt får merit i samfundsfag på C niveau altså på HF ? Det gør mig lidt forvirret at disse to fag har forskellige navne ? tak
  • kan man få 2 eller 3 karakter i det samme fag?

    Forumindlæg
    om jeg f. eks. læser matematik på C, B og A niveau, vil så alle tre karakter stå med i mit eksamensbevis, eller er det kun karakteret i det højeste niveau der tæller? (læser enkelt fag på hf med håbet om en fuld hf) taknemmelig for svar
  • Hvor rumfang NaOH skal tilsættes?

    Forumindlæg
    Hej (-: Jeg har en opgave som jeg ikke rigtig kan dreje, så jeg kunne godt tænke mig at få lidt hjælp til den: Hydrogenflurid, HF, har syrestyrken, pKa=3,45. hvor stort rumfang 0,100M NaOH skal der tilsættes til 0,0800L 0,900M HF for at pH bliver 4,00.
  • Revisor

    Forumindlæg
    Jeg er en dreng på 21 år bliver færdig med min HF om lidt over 1 år.Jeg vil godt være revisor og skal ud og finde en revisorelev plads men har opdaget af alle faktisk søger hhx elever er det enlig muligt af få en elev plads hos en af de store revisor firmaer med en HF eller ???
  • hjælp til en kemiopg

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe med denne opgave. En opløsning af hydrogenflourid, HF. er 0.1 M. Beregn hvor stor en procentdel af HF-molekylerne der er dissocierede til hydrogen of flouridioner. Kan ikke se hvad jeg skal gøre når jeg ikke har flere oplysninger.
  • Dumpet på B-niveau

    Forumindlæg
    hej.. jeg er dumpet med et -3 i matematik på B-niveau, på HF. nu er jeg i tvivl om jeg så er bestået på C-niveau.. da jeg går på HF er der ingen årskaraktere. håber der er nogle der kan hjælpe mig her på forhånd tak. hilsen Lasse
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej studi Hvis jeg har afsluttet matematik på C-niveau i gymnasiet, men tager det på B-niveau senere på HF som enkeltfag og afslutter det der, er det så ikke kun karakteren fra HF, der tæller, da faget er på et højere niveau end på gymnasiet?
  • karakter

    Forumindlæg
    Hej studi Hvis jeg har afsluttet matematik på C-niveau i gymnasiet, men tager det på B-niveau senere på HF som enkeltfag og afslutter det der, er det så ikke kun karakteren fra HF, der tæller, da faget er på et højere niveau end på gymnasiet?
  • Lægeerklæring

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til NF-eksamen i morgen, men ligger syg. Skal man stadigvæk have en lægeerklæring, selvom man gerne vil starte HF om igen på et nyt uddannelsested? Jeg går forresten i 1 HF, og har afsluttet 2 dag.
  • finde eksamens opgaver!!

    Forumindlæg
    hej med dig/jer. jeg sidder og prøver at finde HF engelsk A niveau 1. delprøver, men jeg kan ikke finde en hjemmeside. mit spg. er så om du kender en hjemmeside? hvor man downloade HF engelsk A niveau 1. delprøve. på forhånd tak.
  • Beregning af gennemsnit HFe

    Forumindlæg
    Hej studieportalens eksperter :) Hvordan kan jeg beregne mit gennemsnit når det er HF enkeltfag ? Det eneste jeg kan finde er til 2-årig HF og STX. Jeg skal nemlig bruge det til at finde ud af hvor meget jeg skal have i karakterer i de forskellige fag for at have gennemsnittet til tandlæges...
  • Skriftlig eksamen - Matematik

    Forumindlæg
    Hej alle Får vi udleveret karakteren for den skriftlige eksamen på samme tid, eller kan det varierer alt efter om hvorvidt man tog eksamen på stx, hf ? Er det ikke idag karakteren for den skriftlige eksamen i matematik A i HF bliver udleveret ? på forhånd tak.
  • takker

    Forumindlæg
    goddag nu er jeg blevet færdig med mit HF og jeg ville gerne bruge lidt af mit tid til at takke alle de personer der hjalp mig under HF på studieportalen. i er vidunderlige og jeg er glad for der er folk som jer, der ville hjælpe folk som mig, det har vært fantastisk. :-) :-) :-)