Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 7881 til 7900 af 19198
-
CR7 JBS målgruppe
ForumindlægJeg har fået en opgave i afsætning som hedder: "udvælg og kort redegør for en eller flere udfordringer for JBS, der har relation til valget af målgrupper" det er målgruppen til mærket CR7 CR7 er Cristiano Ronaldo's underbukse- og sokke linje (jeg ved godt der også er bl.a. t-shir... -
komma
ForumindlægHej Hvordan sættes det grundlæggende komma i tysk? Ligesom der på dansk skal være 2 sæt subjekt og verballed før man kan sætte et komma. -
Spuck vor ihr aus..
ForumindlægHej alle.. Jeg skal til tysk eksamen i morgen og har i dag trukket teksten "spuck vor ihr aus" af Günter görlich. Ville høre om der er nogle der kender teksten, og som kunne fortælle mig hvad den helt præcis handler om?.. Håber I kommer med nogle bud.. -
HJÆLP - Præsentation af eksamensprojekt i billedkunst?
ForumindlægHejsa! Jeg har trukket billedkunst som min første mundtlige eksamen på mit gymnasie... Jeg er dog meget i tvivl om hvordan og hvorledes med denne eksamen, da min lærer faktisk ikke har forklaret særlig meget om det... Jeg ved dog at man kommer ind, trækker et spørgsmål som har noget med pen... -
HASTER !!
ForumindlægJeg er gået i gang med en oversættelse med stærke veber. Hvor jeg skal oversætte fra dansk til tysk. Er der nogen der gider at rette det for mig? - Det ville være en stor hjælp :)! Teksten man skulle oversætte: Du taler meget sagte. Så du domkirken, da du var i Køln? - Man glemmer tit tandbør... -
At nå sin eksamensdisposition
ForumindlægHej. Jeg har det problem til eksamen at jeg sjældent når hele min disposition igennem da lærer og cencor har det med at stille mange spørgsmål. Har I oplevet dette, og hvad kan man gøre for at nå det hele.Venlige Hilsner -
FSA - Fysik
ForumindlægJeg skal til mundtlig fysik eksamen i morgen, men ved ikke helt hvordan den foregår. Jeg ved godt man trækker et emne - men er der spørgsmål til det emne eller andet? - derefter laver man en disposition. Men skal man kun lave forsøg, og hvise dem, de forsøg - hvor man samtidig forklare hvad der s... -
oversættelse..
Forumindlæger der nogle der gider oversætte en tekst fra dansk til tysk for mig...det behøver ikke være 100% rigtigt ;Dher er teksten:i Tyskland er der store problemer med det lave fødselstal. Det har bl.a. følger for velstaden. Unge tyskere ønsker sig i dag mere end 2 børn, når man spørger dem. Men i virke... -
Hjælp, inden imorgen... tak
ForumindlægHej...Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at rette følgende sætninger inden imorgen...De ord der er i parentesen, skal sætningen indholde, da det er de ord jeg skal have lavet sætninger af...I er velkommen til at lave jeres egen sætning ved et af ordene, hvis i sætningen er for langt ud... -
ordbog
ForumindlægHej.. Er der nogen der kender en dansk-tysk, tysk-dansk ordbog. Altså Elektronisk orbog.Danke -
EM 2008
ForumindlægHej fodbold-elskere Hvem vinder EM? Bliver det Rusland, Spanien, Tyrkiet eller Tyskland? Og i såfald hvorfor mener I det? -
EVENTYR
Forumindlægnogle der tilfældigvis har skrevet om eventyr på tysk? -
stil
ForumindlægEr der nogen som er meget dygtige til tysk som vil rette min stil ? den er på ca. 1 side Tak på forhånd :-) -
Lili Marleen HJÆLP
Forumindlæger der ingen der har oversat Lili Marleen? Det er en dansk tekst som skal oversættes til tysk...det haster! -
Fodboldfeber
ForumindlægSkal skrive en analyse opgave om Nick Hornbys "FodboldFeber" (Fever Pitch). hvis det er nogle der har læst den. kan i så ikke give jeres bud på hvad romanens anslag, præsentation, uddybning, point of no return, konflikoptrapning, klimaks samt udtoning er. Er virkelig lost, har ingen ... -
Åndelig mobilisering?
ForumindlægHej Jeg sidder og prøver at få styr på noget historie og er nu stødt ind i begrebet "åndelig mobilisering" (af tyskerne) i forbindelse med nazisme. Men hvad betyder begrebet? -
Mundtlig eksamen..
Forumindlægja sidder her og skal til fys A eksamen om en uge så skal nok til at komme i gang! men tænkte på om der er nogle gode fif til at læse op? er det bare noget med at skrive disposition til hvert emne? - og så selvfølgelig kende svarene...! -
SRP! erfaringer...
ForumindlægHej. Jeg skal snart skrive SRP, og vil gerne høre hvad den bedste måde at starte på er? Skal man lave en disposition eller skal man gå igang med at skrive med det samme. Samtidig høre om jeres efaringer med srp`en, både de gode og dårlige...Desuden, hvis i har nogle gode hjemmesider, bøger etc.... -
Mindtlig engelsk henvendt til gymnasieelever
ForumindlægHej! Jeg leder efter et par gymnasieelever, som kunne sende deres "manuskript" fra mundtlig engelsk i 9. klasse til mig. Du skal helst have fået et høj karakter, så jeg kan se, hvad der er vigtigt. :) Jeg kan give en mail, eller måske kan du bare vedlægge den i et svar? På forhånd ta... -
Bliver man busted for det!?
ForumindlægBliver man busted for at glo ned i sine noter bare lige 2 sek. og så snakke videre?
