Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 61 til 80 af 181596
-
Bestå eller dumpe i skriftlig matematik
ForumindlægHej.. Jeg skal op i skriftlig matematik på A i morgen. Hvor mange point ud af hvor mange, skal man have rigtigt for at bestå? Eller hvor meget procent rigtig skal man have? -
Kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg var til skriftlig Kemi A eksamen i dag, og er ikke helt sikker på, hvordan det gik. Er det tilladt at dele opgavesættet og min besvarelse her? Hvis ja, er der så nogen kloge kemihoveder, som vil kigge min besvarelse igennem og se, om jeg har klaret det nogenlunde? -
MAT A SKRIFTLIGT
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal læse op til matematik skriftlig eksamen. Jeg savner en oversigt over alle de emner, man skal have styr på, og en slags oversigt over de "opgavetyper" man kan blive udsat for. Er der nogle der ved, hvor man kan finde sådan en? Tak på forhånd! -
Matematik B skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen Jeg var oppe til skriftlig matematik B eksamen og der fik jeg 00. Jeg har i årskarakter fået 4 både skriftlig og mundtligt. Vil det så sige at jeg ikke har bestået matematik på B eller hvad? Håber nogle kan hjælpe med at afklare mit dilemma. Med venlig hilsen -
Matematik eksamen A
ForumindlægHey har været så heldig at trække mat a skriftlig eksamen, står dog i det problem jeg har lidt problemer med finde frem til hvilke regler jeg skal bruge for at løse og nå frem til resultater der er vedhæftet På forhånd tak! -
Procentsats for karakter i skriftlig matematik?
ForumindlægSom mange andre har jeg lige gennemgået den skriftlige eksamen i matematik A HTX. Nogen der ved noget om, hvor mange procent korrekte opgaver der giver de enkelte karakterer? -
Den skriftlige eksamen - MAT A
ForumindlægEr det nødvendigt at memorere de fuldstændige løsningsmodeller til de nævnte differentialligninger, jeg tænker man kan jo bare bruge CAS, men kan man risikere at møde sådan en fætte til prøven uden hjælpemidler? -
spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægHvilket grammatik er det man skal kigge efter i oversættelsen til eksamen? Mvh -
Skriftlig eksamen dansk A
ForumindlægHej, jeg skal til skriftlig årsprøve imorgen, og kom til at tænke på hvad man egentlig må medbringe ind i eksamenslokalet. Må man medbringe oversigter over hvad de forskellige genrer indeholder? Man skal selv sørge for computer og printer, selvfølgelig. Men hvad med papir? Og hvordan foregår såda... -
Hvordan foregår eksamen på HTX A-niveau matematik?
ForumindlægJeg er i tvivl om det er mundtlig eller skriftlig eksamen man skal op til i matematik A ? -
Skriftlig eksamen A-niveau
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen som har en god metode til at læse op til biologi eksamen skriftlig. Jeg kan læse gamle opgaver og læse mit pensum, men det virker på en måde lidt åndsvagt da opgaverne er meget mere specifikke end som så. Håber der er en der har et godt tip! -
Matematik A
ForumindlægHej Jeg er en ung pige, selvom navnet ikke helt hentyder til det, som har matematik på A-niveau. Jeg er igang med mit tredje år, og jeg går egentlig og undrer mig en smule over noget. Er det obligatorisk at komme op til skriftlig eksamen i matematik A? Jeg har 4 A-fag, hvoraf det ene (historie)... -
Engelsk A Eksamen skriftligt
ForumindlægHej søde mennesker :) Hvis nogen af har lyst, så må i meget gerne læse min engelsk stil igennem, og gerne vurdere, hvor meget den lægger på? Tak på forhånd :) -
Mangler lige det sidste inden skriftlig matematik eksamen
ForumindlægHej Jeg skal lige have styr på nogle ting inden jeg skal til skriftlig eksamen i matematik.. Det drejer sig om disse slags opgaver som jeg ikke har styr på.. - Afrund til 2 decimaler fx. 67,987 = ??? eller.. 1,092 = ??? - jeg har også svært ved sådan nogle som den her 6*3(1/3)... -
EØ -A skrift. Eksamen
ForumindlægHej, nu da der er eksamen, så ville jeg lige høre om nogen af jer har de forrige niveau a eksamenssæt? Har nemlig selv kun 1, og vilderfor godt have nogle sæt jeg kan øve.. Ellers ved i så hvilken opgaver man kan få skrift? Regnskanbsafslutning(er der altid?) Regnskabsanalyse Knap kapacitet Inves... -
skriftlig eksamen fysik-A
ForumindlægHej folkens Jeg var til skriftlig eksamen i fysik A. jeg er lidt bekymret for mine besvarelser. Er der nogen der vil uploade deres resultater fra eksamen? Det er følgende opgavesæt: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~... -
Spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg var oppe i skriftlig spansk i dag, og trods jeg normalt får karakterer i den højere ende i skalaen, er jeg lidt nysgerrig til hvilken karakter min besvarelse ligger på. Er der nogen, som kan tjekke den igennem? :-) -
Tysk A - skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har lige været oppe i tysk skriftlig på A-niveau og ville se, om der var et tysk geni eller to, der gad læse min besvarelse igennem og vurdere den på baggrund af det sproglige - grammatiske? Jeg følte mig meget i tidsnød da jeg brugte aaaalt for lang tid på oversættelsen, hvil... -
Skriftlig Tysk A eksamen
ForumindlægJeg er meget i tvivl om, hvor meget tid man skal bruge på hver opgave og underopgave i den skriftlige eksamen. Har hørt, at de opgaver hvor man skal kommentere, diskutere mm. tæller højest (altså de sidste to opgaver). Hvordan synes I, at man burde disponere de fem timer man har? Mange tak på f... -
Skriftlig eksamen 09
ForumindlægHalløj! Tænkte på om vi på nogen måde kunne sammenligne lidt resultater fra matematik a skriftlig eksamen i år. Kunne godt tænke mig at se hvad andre har fået osv? Har selv skrevet i hånden så kan ikke med sikkerhed huske mine resultater, men hvis nogen skrev resultater ind, som var de samme som ...
