Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 7981 til 8000 af 19198
-
Mundtlig engelsk årsprøve 1.g
ForumindlægHey Skal op i Engelsk mundtlig årsprøve 1.g. Tænkte på hvordan det foregik og forberedelsen. Vi har fået udleveret tekster vi har arbejdet med gennem året. Kan forstå at vi trækker en af teksterne ved fremmødet. Vil det så sige at man praktisk talt skal have analyseret alle teksterne på forhåånd... -
MSN
ForumindlægHej er der nogen som bruger programmet MSN?? Det kunne måske være en mulighed hvis man nu mødtes der og fik hjælp?? Er der nogen herfra som jeg må tilføje?? Det kunne være fedt hvis man fik hjælp på den led! Håber der nogen der ville blive tilføjes:-)... -
Hvem er dit idol?
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at det er det rigtige forum, jeg har valgt... men hvad pokker, nu prøver jeg alligevel:Hvem er dit idol? - og hvorfor?Det er i forbindelse med et foredrag i tysk, hvor jeg skal fortælle om mit idol (D'OH). Problemet er bare, at jeg ikke HAR noget idol, så inspirati... -
oversættelse
ForumindlægElsker du musik? ja, naturligvis elsker jeg musik - Hvad søger De? jeg søger et hotel. Hvad søger i? vi søger en telefonboks. Dengang spillede børnene ofte fodbold hvorfor siger du ikke hvad du mener? jeg havde planlagt at rejse til Berlin. Hvor foregår handlingen? spiller du altid så højt? tidli... -
Videregående uddannelse
ForumindlægJeg læste på ug.dk om at studere tysk på kbh's universitet, der står at adgangskravet er tysk på b.niveau, hvilket jeg har, men der står ik nogen form for gennemsnit. Betyder det så at jeg bliver optaget? Hvis man vil læse tysk, kan man så godt ende med at blive tysk gymnasielærer? -
Basketball?
ForumindlægNogen basketball interesserede her inde, udover mig? :-) -
Hvordan siger man "Om mig"
ForumindlægHvad hedder "Om mig" på tysk? -
HJÆÆÆÆÆLP!
Forumindlæghvad hedder prostitution på tysk? -
Das Wunder von Bern? Hjælp?
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge om faderen og sønnens forhold i filmen "Das Wunder von Bern", og skal få det til at fylde mindst 5 min. jeg har dog kun til omkring 2 min, og kan simpelthen ikke finde mere om forholdet nogen steder. Derfor vil jeg høre om der sidder nogle søde sjæle som evt har ... -
bare lige 2 min.
ForumindlægHej alle sammen jeg har fået en opgave for i tysk, der lyder således: Beskriv med dine egne ord, hvordan man bruger perfektum og, og hvordan tiden dannes af svage verber. Selvom jeg er klassens bedste til tysk glemmer jeg altid de der forskellige navne som i dette tælfælde er perfektum, så kort s... -
Mundtlig dansk - 10 klasse.
ForumindlægJeg går i 10. klasse og skal snart aflevere dispostion til den mundlige prøve i dansk, men har virkelig svært ved at forstå min lærer... Jeg har trukket:: ’’Find eksempler på hvor poesien står langt stærkere i det fortællende end hos prosa’’ Han har prøvet at fortæll... -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej alle sammen, jeg går i 10 klasse og skal til fysik eksamen. Jeg har aldrig været til fysik eksamen da jeg ikke havde fysik sidste år. Jeg kan komme om i Olie, Madkemi, Radiokativtet, lys, lyd og alkohol. Er der nogle af jer som har dispositioner til de emner. Håber i kan hjælpe, jeg v... -
idætshøjskoler?
ForumindlægHej.Er der nogen af jer der kender til nogle gode idrætshøjskoler. Har hørt om Oure og Vejle. Nogen der har prøvet det eller kender nogen der har?Ville nemlig gerne, men ville gerne lige høre lidt om hvordan det var osv. Jeg er lige blevet færdig med gym - er 18. Nogen der ved hvordan aldersgenne... -
Synspunkt, betydning ?
ForumindlægHej, jeg vil meget gerne have forklaret ordet ''synspunkt'' har slået det op flere steder, men kan ikke finde en god ekspempel. Hvad betyder det egentlig ? Håber der er en, som vil hjælpe :) Tak. -
Finkultur - massekultur.
ForumindlægJa hvad er det, helt præcist ? ;) -
Spanien og Portugal
ForumindlægHej! Tænkte om I kan give mig svar på hvorfor det lige netop var portugiserne og spanierne, som var de første der foretog opdagelsesrejser?? På forhånd tak! -
Diagrammer med procenter
Forumindlæg18.1 er det ikke ca. 28% 18.2 er det ikke 0% 18.3 er det ikke 20% -
Oversættelse
ForumindlægJeg har fået en oversættelse fra engelsk til dansk for, men der er nogle sætninger hvor jeg har brug for lidt hjælp! - Our whole class are getting into history. -For many older people using a computer is as alien as, say, playing football in the street would be for us. Har i en god oversættel... -
Hjælp til engelsk - '' Bend it like beckham ''
ForumindlægJeg skal op i filmen '' Bend it like Beckham '' og det overordnede tema er Kultur og Identitet. Er der nogle af jer der har nogle idéer til hvordan jeg kan komme ind på det? Og hvilke problemspørgsmål jeg eventuelt kunne stille, hvor jeg så senere hen besvarer dem? Håber I kan ... -
joue eller jouer
ForumindlægGodmorgen :-) Jeg har skrevet en lille fransk opgave om noget med at spille bold, men jeg blev helt i tvivl om mine sætninger var rigtige da jeg tjekkede dem igennem her til morgen. Mit spørgsmål går på, hvorvidt det hedder joue eller jouer. Jeg har to eksempler: Il joue au foot. Eller Il j...
