Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8081 til 8100 af 19198
-
Oversættelse
ForumindlægVille blive utrolig glad, hvis der var nogen, der gad kigge denne oversættelse igennem :) A. Übersetzung Dansk: Johann Wolfgang von Goethe blev født i Franfurt am Main i 1749. Han studerede jura, og allerede under sin studietid skrev han mange digte. I 1775 kom han til Weimar, og her blev han, in... -
Hvordan gik det - 2006??
ForumindlægNå.. nu er eksamenstiden 2006 sat igang! Hvordan er det gået? -
SSO (krise)
ForumindlægHej jeg er virkelig i krise jeg skriver om en roman " Eine Liebe aus nichts" og kan ikke finde noget om forfatteren hvis der er nogen der har skrevet om den så vil du ikke nok sende mig din opgave... knus drengen i nød -
rettelse af stil
ForumindlægJeg har skrevet en stil. Er der en eller flere, der vil bruge noget af deres tid på at kigge den igennem? På forhånd tak :-) Friedrich begann auf die Schule, Napola. Danach Friedrich trifft Albrecht, und werden gute Freunde mit einander. Albrecht ‚‘tager godt imod ‚&lsqu... -
Lortekarakter.hjælp mig
Forumindlæghey jeg har været oppe i billedkunst,biologi og tysk, jeg er så bange for eksaminer, at jeg har fået 00 i alle 3 fordi jeg er så usikker og bange, kan jeg overhovedet komme ind på en videregående uddannelse ?. jeg får normalt gode karakter fra 4-10, men altså mit drømmeuddannelse er at blive økon... -
Eksamen i morgen!!! Disposition&lidt om eksamen - C-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal op i morgen, og er lidt i tvivl om: Hvordan skal dispositionen udformes? Hvordan kommer eksamen til at foregå? Jeg er meget desperat efter nogle svar - Så vær lige venlig, hva'? ;) MVH Mathias -
lille oversættelse ca. 130 ord. skal bare rettes
ForumindlægHEj skulle oversætte en tekst fra dansk til tysk og da jeg ikke er særligt god til det beder jeg om hjælp. Den danske : Forbundsborgerne har megen fritid, men efter arbejde har de også brug for rekreation. I dag skal alle nemlig arbejde hurtigt og dygtigt. Nogle mænd tænder straks for fjernsynet... -
FSA: Dansk mundtlig - spørgsmål
ForumindlægHej derude, Jeg skal op til dansk mundtligt i næste uge - prøveform b. Jeg sidder nu og knokler med forberedelsen og kom derfor til at tænke på, hvordan man starter på en god måde. Vil det være "smart" at starte ud med at læse min disposition op - hvis ja, så delvist eller helt? Har... -
Oversættelse, dansk-->spansk
ForumindlægEn der gider at rette disse enkle sætninger?Pedro er fra Spanien.PEDRO ESTÁ DE ESPAÑA.Han har mørkt hår og brune øjne.TIENE EL PELO MORENO Y LOS OJOS castaños. Han spiller fodbold om tirsdagen. JUEGA AL FÚTBOl LOS MARTES. HAn spiller også håndbold og desuden spiller han guitar. JUEGA AL BALONMANO... -
E_kin
ForumindlægHej! Har svært ved nedenstående 4 fysik-opgaver. Nogen, der er villige til at hjælpe? Lydens hastighed er 340 m/s. I tordenvejr kommer lynet (næsten) øjeblikkeligt hvorimod tordenen, der jo er lyd, bevæger sig med lydens hastighed. -Hvis der går 9 sekunder fra man ser lynet til man hører torden... -
Ang. opgave
ForumindlægHistorieopgave:Jeg har fået en titel af min lærer, hvor jeg så selv skulle udforme en problemformulering. Titlen lyder bl.a.: "En analyse af de allierede og tyske krigsplaner..." (skriver om landgangen i Normandiet). Nu er det sådan, at jeg kun kan finde én side i en bog, der handler om... -
Hjælp til Jobansøgning.
ForumindlægHej jeg skal skrive en jobansøgning og jeg ved ikke hvordan jeg man gør. få oplysninger om mig: jeg går på gymnasium jeg har arbejdet for forbrugerkontakten jeg kan lide at spille fodbold i min fritid eller være sammen med mine venner. jeg kommer til tiden. Hvad mere? -
Tour de France
ForumindlægKom med jeres bud. Hvem vinder Tour'en efter Sastres triumf på Alpe d'Huez? Har han fået tid nok i forhold til Cadel Evans til enkeltstarten? -
Fysik og Kemi eksamen
ForumindlægHey alle. Jeg skal op i fysik og kemi i 9. klasse her om en måned, og jeg stinker til det. Først og fremmest har jeg aldrig rigtig forstået hvordan en fysik og kemi eksamen foregår, da jeg ikke synes at forstå den måde vores lærer forklarer det på. Jeg ved man skal skrive en disposition og lave ... -
plz..ret !
Forumindlæghej er der ik li nogen der vil hjælpe mig med at oversætte noget af det ?? j har oversat noget af det men har problemer med det meste(resten) .. j er osse selv i gang.. men kan nok ik klare det hele alene til tirdag, da j osse har to andre rapproter der skal afleveres...Plz hellp...:)DornröschenT... -
Et spørgsmål
ForumindlægDie öffentlichen Schulen sind gratis.Was hältst du von dem Trend, dass die Schüler oder ihre Eltern immer öfter für z.B. Studienfahrten, Taschenrechner und Computer bezahlen müssen?Vielen DankMaria ;-) -
gramma tips
Forumindlæghej alle sidder og laver en opg, men jeg er ikke skide god til det grammatik. tænkte på om der ikke er nogle der kan give mig nogle tips til akkusativ, dativ, genetiv. Thi det vil være herre grineren -
DDR
ForumindlægNogle der vil læse dette, og tjekke min grammatik, evt. give mig feedback? Jeg vil gerne klare det godt, som jeg kan. OG ENDNU BEDRE. -
Rettelse af få sætninger
ForumindlægHej Jeg tænkte om der var nogle der gad at kigge mine sætninger igennem for fejl? Det der står i parenteserne er ordets køn. -
romantikken
Forumindlægskal fremlægge om romantikken og mangler romantikken i tyskland. Kan nogen skrive kort om romantikken i tyskland
