Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 8101 til 8120 af 119568
-
STX eksamen d. 6. juni, Skybrud
ForumindlægJeg er i tvivl om hvordan man løser opgave 2 i denne http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120607%202stx121_FYS_A.ashx Mit problem er at jeg godt ved at det man skal ... -
24 timers STX historie eksamen om 1. Verdenskrig
ForumindlægHeej jeg sidder midt i mine 24 timers eksamen, og jeg er simpelthen så meget i tvivl omkring hvordan jeg skal kæde alle mine bilag sammen - altså lave en problemformulering. Jeg har 6 kilder, der er skrevet henholdsvist før, under og efter krigen. 1: Memorandum om Englands forhold til Tysklan... -
Til dem der i STX skr. eksamen valgte den litterære artikel om de to digte
ForumindlægHvordan gik det ?? Synes I at I blev belønnet for at have valgt en af de sværere opgaver, og blev I vurderet til at have lavet en fyldestgørende analyse? -
Fransk A niveau STX - eksamens opgave
ForumindlægHej, jeg har en oversættelse der driller mig meget og ville høre om nogle kunne hjælpe? Christian og hans storebror er på en pragtfuld strand i Bretagne. Det blæser meget, men alligevel er der mange mennesker, blandt andet nogle unge, der spiller volleyball. Christian svømmer godt og er i... -
Nogen der gerne vil slippe af med deres gamle noter?
ForumindlægHej alle Før i smider jeres gamle noter ud, må i meget gerne lige kigge her...Hvis der tilfældigvis skulle være nogen der ligger índe med nogle notater til de følgende tekster, ville jeg blive rigtig glad hvis jeg eventuelt måtte låne dem..."London"William Blake"macbeth" (act ... -
Engelsk mundtlig B - hvordan prøven foregår og man bedste fremlægger sig tekst.
ForumindlægHej. Jeg skal op i engelsk mundtlig B nu på onsdag. Jeg er lidt i tvivl omkring hvordan prøven forløber så det ville være super rart lige at blive briefet. Hvis I skulle lægge inde med noget tips/tricks og eventuelt noter ville jeg også være taknemlig hvis de blev vedhæftet. En anden ting jeg ... -
TERMINSPRØVE
ForumindlægHej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :) -
(a + b)^2 – (a + b)(a – b) − 2b( a – b)
ForumindlægEy Nogen der kan give et hint til (a + b)^2 – (a + b)(a – b) − 2b( a – b)? Har prøvet lidt frem og tilbage men.... Pas :/ -
Hjælp til differentialkvotienten for f(x)=b*a^x (eksponentiel vækst)
ForumindlægHej alle. Vi har idag fået eksamsspørgsmål, men der er en som jeg sidder lidt fast i. Vi skal give en behandling af eksponentiel vækst, hvor vi herunder skal forklare om differentialkvotienten for f(x)=b*a^x, men jeg synes at jeg gang på gang sidder fast i den, lige meget hvor meget jeg prøver!... -
Pensum
ForumindlægHej Står og skal til terminsprøve i matematik 1-årigt A-niveau. Jeg er ikke sikker på hvad man skal kunne til prøven uden hjælpe midler. Nogen som ved det? -
Jeg skal til matematik Mundligt og fremlægge om eksponentiel funktion
ForumindlægHej jeg håber i kan hjælpe engang. Jeg skal til matematik Mundligt og fremlægge om eksponentiel funktion. Der står jeg skal '' komme ind på hvordan a og b kan bestemmes''. men, så er mit spørgsmål, så bare om de forventer jeg går i dybden med, hvordan man bruger den eller skal je... -
Mat b
ForumindlægHej jeg har mat på B og endte med at få 02 02 og 00 på gym , vil det sige jeg skal læse faget op igen for at komme ind på vidregående udannelser hvor det er et krav ? -
Metode - srp (fysik & matematik)
ForumindlægHej, jeg har lidt problemer med metoder inden for Fysik og Matematik. Jeg skriver om den Specielle relativitetsteori. Herunder kommer jeg ind på: - Baggrunden for den den Specielle relativitetsteori Her har jeg skrevet om inertialsystemer, æteren, galilei-transformation samt Einsteins... -
Matematik C uforståelige spørgsmåls eksam ! PliiiZz HELP
ForumindlægJeg skal op i Matematik eksam, og har fået spørgsmålne, som skal øve mig på og svar på det. Håber i kan hjlæpe mig med at svar på den opgave som jeg har indsættet !! Gør rede for lineære sammenhæng mellem to variable og for ligefrem proportionalitet. Omtal mindst et eksempel på anvendelse af den ... -
A-del STX Engelsk A skriftlig eksamen
ForumindlægJeg går i 3.g STX og har taget valgfaget Engelsk A. Jeg føler, at jeg har rimelig godt styr på grammatikken, men jeg vil samtidig gerne forbedre den, så jeg er helt klar til den afsluttende eksamen. Vi får løbende tests i den grammatiske del af den skriftlige eksamen af vores engelsklærer, og de ... -
B-menneske
ForumindlægHvordan oversættes "b-menneske" til engelsk? Min ordbog er vist for gammel. -
isolering af b(haster)
ForumindlægHej Sidder lige med en opgave, som lyder sådan: Isoler b i formlen: a*b^2+c=d Hvordan vil den ende, og forklar gerne undervejs. -
Dansk/Historie opgave 1.g STX
ForumindlægHEj SP Har bruge for hjælp til at skrive en opgaveformulering i den større opgave i 1.g. Jeg valg desuden valgt "Dansk" Mit emne er romantismen, jeg ved bare ikke hvilke tekster jeg bør forholde mig til og og perspektivere om, eller hvilke forfattere der er en god ide at få med. -
Engelsk A stx rettelse af eksamen
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg er meget usikker på min engelsk opgave som jeg fik skrevet til eksamen i sidste uge. Derfor vil jeg meget gerne have en af jer til lige at give et kig på den, og en ca. karakter. Giv meget gerne besked med en mail, så sender jeg opgaven :-) -
Dansk skr. eksamen STX: To henrettelser?
ForumindlægHej med jer. Så er dansk skr. eksamen overstået - juhu! Hvordan gik det med jer? Har set mange herinde har skrevet tyngde eller essay, men er det nogen ligesom mig, der har skrevet To henrettelser (opg. 5)? Jeg synes selv, det er gået rimelig godt. Jeg var dog lidt tidspresset med korre...
