Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 8141 til 8160 af 47924
-
Eksamen i Serviceøkonom
ForumindlægHvordan forgår serviceøkonom EKSAMEN ? Jeg skal op i januar måned, men føler ikke jeg rigtig lære noget i skolen, men mit spørgsmål er får man tid før eksamen til at komme igang eller er det noget man trækker og derfra et nyt emne ? kom med alle bud tak! -
Enkeltfag før gymnasiet?
ForumindlægHej allesammen, Jeg går i 7. klasse, og har altid været ret klog (især i matematik, hvor jeg arbejdede med cosinus-relationen og lignende i timen sidste år). Jeg har kigget på ug.dk noget tid, og er ret sikker på at jeg vil arbejde med matematik, design (særligt illustration som faktisk er mi... -
Spørgsmål til mdt. Eksamen
ForumindlægHej er der nogle der ved hvor man kan finede eksempler på spørgsmål som kan blive stillede til eksamen i matematik på c-nivMvh Lykke -
Eksamen i Samfundsfag - Forbrugssamfundet
ForumindlægHej Jeg skal snart op til eksame og jeg har trukket forbrugssamfundet men kan ikke finde på et underemne og ved heller ikke hvad jeg skal snakke om -
kommentering af min eksamen opgave
Forumindlægnogen som gerne vil kommentere min opgave/ aflevering, hvor opgaven er speciel lavet 2.g eksamens opgave ... -
eksamenspørgsmål
ForumindlægKan det være rigtigt at man ikke kan finde nogle af de gamle skriftlige eksamensæt til niveau a i HTX matematik på gyminasie niveau? Findes de ikke i nogle bøger / nettet? MVH BR. -
Matematik A eksamen
ForumindlægHey var der nogle der var oppe til matematik A eksamen 25. Maj 2018. Og hvis ja ville i så være sød at sende mig den :-) Ville være stor hjælp, da jeg lige har været oppe og er meget nervøs over den. -
Spansk eksamen bedømmelse
ForumindlægHej. Jeg har været til spansk eksamen i dag, og kunne godt tænke mig en bedømmelse fra andre end mig selv. Er der en frivillig, som har lyst til at kigge lidt på den og evt. give noget feedback? -
Fysik fra daglig dagen (svar og forklaring)
Forumindlægjeg så en side på nettet med an masse forskellige fysik spørgsmål fra daglig dagen. normalt er niveauet for lavt til mig, men tænkte at du kunne være en god øvelse at gennemgå den. det viste sig så at der faktisk var nogle ting jeg ikke kendte til eller kunne svare på. jeg ville sætte pris på at ... -
spørgsmål til eksammen (let)
Forumindlæghej alle sammen jeg skal snart op til eksammen i kommunikation og it og jeg tænkte om der er andre der har været oppe i kommunikation og it så jeg ville vide hvordan forgår en sådan en eksamme da det er første gang jeg skal op i den her slags fag håber i vil hjælpe mig :D tak -
Spørgsmål om mundtlig engelsk eksamen
ForumindlægHej, Jeg er en smule forvirret omkring min mundtlig engelsk eksamen om to dage. Er det meningen jeg skal snakke udfra min synopsis på et papir? Eller må jeg gerne tage min computer med ind til eksamen og snakke udfra et slideshow? -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHvad kan jeg gøre for at score en høj karakter til engelsk mundtlig eksamen på B-niveau. Hvad forventer læren? Hvis i har nogle erfaringer fra en tideligere engelsk eksamen må i også meget gerne dele dem. :) På forhånd tak. -
mundtlig eksame
Forumindlægjeg skal til mundtlig eksame i samfundsfag B imorgen har fået 7 tekster som i alt fylder 15 siden. det handler og finanskrisen samligning med krisen i 70 erne fogh der har sollet en masse penge op som borgerne nu skal bøde for i form af besparelser. pension ordninger som falder og vores genratio... -
Opgave fra eksamen i fredags
ForumindlægHej.Så har vi så lige været til skriftelig matematik 2-årigt B-niveau :)Det eneste rigtige problem var opgave 5 det sidste spørgsmål.Kan ses her http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/2006-8-2_MED.pdfMen opgaven lyder sådan set at vi har en stokastisk varibel der er binomialford... -
Skriftlig eksamen - hvilken tekst?
ForumindlægEr der nogen som ved hvilken tekst der vil blive brugt til skriftlig eksamen på HH? -
Spørgsmål til historie eksamen
ForumindlægHej, er der nogle der ved om man skal analysere det kilder man får til eksamen kildekritisk eller om man blot skal forholde sig redegørende til dem? -
Hvornår ligger eksamen typisk?
ForumindlægHej Jeg undrer mig om hvornår man har eksamen på SDU. Altså jeg starter på medicin på SDU til februar. Altså hvis man har eksamen om mprgenen begynder eksamen kl. 8 eller kl.9 hvis der står formiddag ved eksamensdatoen? og hvis der står om eftermiddagen hvornår ligger eksamen typisk om dagen? ... -
Noter til samfundsfag B eksamen
ForumindlægEr det tilladt at tage noter med til eksamen, eller må man kun have sine bilag og synopsis med? :) -
Matematik B Eksamen
ForumindlægHvor mange procent skal man have for at bestå, son en skriftlige Mat B eksamen ? -
Tema til skr. eksamen
ForumindlægBare for sjov: Hvad mon temaet bliver til den skr. eksamen i dansk (stud.)?Ummidelbart ville jeg gætte på at der kommer noget HCA - har I andre bud?
