Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 8141 til 8160 af 176851
-
Kemi hjææælp haster!
ForumindlægSom eks. H2O Hvordan finder jeg lige massen i gram? Hvordan finder jeg molarmasse i g/mol? Og sidst, hvordan finder jeg stofmængden i mol? -
kemi er svært :(
Forumindlæghej jeg vil bare gerne lige vide... hvad er princippet bag navngivning af simple alkaner? har virkelig brug for hjælp. -
KEMI OPGAVE HJÆLP :(
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med denne opgave, jeg er gået i stå.. Det haster :( Vis at den formelle koncentration af mælkesyre er 0.08 m før tilsætningen af natriumhydroxid. -
Organisk Kemi
ForumindlægHej. Jeg forstår ikke helt hvad en "alkyl-gruppe" er. Nogen der kan forklare det ret let? På forhånd tak. -
Organisk kemi
ForumindlægHvordan er man sikker på, om en 6-ethyl-2-methyl-3-octen. Kan genemgå en additions reaktion. En eliminations reaktion Eller en substitions reaktion? -
Organisk kemi
ForumindlægHvordan løser jeg denne opgave? (se fil) -
Spørgsmål i kemi
ForumindlægHej er der en derude der kan hjælpe mig med dette spørgsmål? :) Nikkel er ikke anført i spændingsrækken. Gør rede for hvilke eksperimenter, du kunne gennemføre i et laboratorium for at finde nikkels placering i spændingsrækken. -
Kemi leksikon
ForumindlægFindes der et gratis leksikon på nettet? Jeg skal bruge et til et forsøg: "Bestem jernindholdet i stålulden". -
Kemi hjælp! det haster! plz
ForumindlægEn gammel sherry smagte og lugtede tydeligt af ethansyreethylester (lim-lugt). Kan du forklare det? Tak på forhånden -
Hjææææælp til kemi opgave
ForumindlægHej Jeg håber at der er nogen, som kan hjælpe mig med følgende opgave. Tror godt jeg kan finde ud af det når jeg først er kommet i gang... Side 58 opgave 3.21 i bogen Kemiopgaver Opgaven er vedhæftet -
Hjæælp kemi b
Forumindlægopgave 3 side opgave skal afleveres idag -
Kogepunkt Kemi
ForumindlægNogen der ved hvorfor 3-hexanol (135ºC) har højere kogepunkt end Dipropylether (90ºC)? Hvordan har det noget med hydrogenbindinger, at gøre? -
Motorcykel opgave - fysik eksamen 2009
ForumindlægHej alle. Er der nogen der kan hjælpe mig med opgave c og d i denne opgave: http://static.uvm.dk//udd/gym/eksamensopgaver/2009/fysik_A_aug21/opgave03/frameset.html - Det haster lidt. - Katrine -
Bestem a og b ud fra lokalt toppunkt/ekstrema
Forumindlæghej Jeg har problemer med en opgave, som lyder således: En funktion f er givet ved f(x) = ax3+bx2 Grafen for f har et lokalt ekstremumspunkt i punktet A(2,2) Vi skal så finde a og b Den er uden hjælpemidler Jeg har prøvet at indsætte x og y (begge er 2), og isolere lidt ru... -
Vil du bedømme min engelsk stil? (STX eksamen)
ForumindlægHej med jer, Er der nogen der vil give et par ord (evt også en karakter) efter at have læst min engelsk stil? Det er min eksamen i engelsk skritlig på A-niveau. Opgaven var beskrevet således: Write an analytical essay (900-1200 words) in which you analyse and interpret Miguel Syjuco's shor... -
eksames spørgsmål - Hvordan gør jeg det bedre?
ForumindlægDet er så jeg vil gerne have hjælp til de sidste 4 spørgsmål som jeg søger lidt efter "råd" til eller om man har tips til at kunne gør det bedre eller om jeg evt skal lave noget om. Jeg vil som udgangspunkt forklar kort hvad jeg er inde på i de enkelte punkter. Dog er der to af spørgs... -
Hælp til analyse af Paradise Hotel til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til min dansk mundtlig eksamen. Jeg ska op i reality TV, jeg har valget Paradise Holet, men jeg ved ikkehelt hvordan jeg skal lave min analyse, hvis der nogen der kan hjælpe mig med det, jeg ska fokusere meget på virkemidler og det er kun et afsnit jeg ska analysere, je... -
A: Partiel integration og integration v. substitution
ForumindlægHey, nogle der ved noget om disse to emner? Har en mindre fremlæggelse for klassen imorgen, så vil gerne gøre det så korrekt som muligt. Også fordi der jo snart er eksamen og kan "risikere" at trække dette emne. Så er der nogen der ved noget om det og har lyst til at læse min fremlæggel... -
Rettelse af lille spansk stil til Eksamen.
ForumindlægHej allesammen! Nogen som vil rette denne bette tekst her? Er mest i tvivl med der nederste 2 sætninger. Tak :) Me llamo Emin. Tengo una madre, un padre y una hermana. Nos llamamos la familia Erkocevic. Vivimos en Denmark, Randers en una rojo piso. Mi madre se llama Sabina y tienes 39 año... -
Tidligere eksamenssæt til dansk skriftlig terminsprøve
ForumindlægJeg har lige været oppe til terminsprøve i engelsk skriftlig, og her var brugt et tidligere eksamenssæt. Nu skal jeg op i dansk skriftlig. Er der nogen som har erfaringer med at man altid bruger tidligere eksamenssæt, eller laver de også nye til terminsprøverne? Ellers kan man jo som forberedel...
