Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 8161 til 8180 af 23878
-
Medina - Ensom (DET HASTER!)
ForumindlægSkal lave en musik videoanalyse af medina´s sang; Ensom. Skal fokuserer på farver, lys, klippetempo og symboler. Nogle forslag? (Det haster!) Tak på forhånd:) -
de 7 dimensioner
Forumindlæghej jeg har eksempler på de syv dimensioner, men hvad bruger man dem til? for jeg forstår det ik nemlige -
Kognition og intelligens
ForumindlægJeg har trukket kognition og intelligens og er simpelthen på bar bund. Jeg har 24 timer til at skrive en synopsis. Er der nogen der kan komme med forslag til en problemformulering eller lignende? -
Bilag til historieeksamen - SKAL ALLE INDDRAGES?
ForumindlægSkal alle bilagene man har fået udleveret inddrages? Man må slet ikke ignorere nogen, vel? Kan man ikke bare gennemgå dem allesammen kort, men kun fordybe sig i 3 ud af 7 fx? -
Problemformulering til tværfagligtforløb
ForumindlægEn der vil hjælpe med at finde en god problemformulering til emnet bæredygtighed ( vi tager udgangspunkt i affald/ genbrug) -
Forfatterskab
ForumindlægHej nogen der har fremlagt om forfatterskab før og ved hvordan man skla gøre det og hav dman skal tage hensyn til osv.? Tak på forhånd -
Perspektiverende spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg er ligesom mange andre igang med AT. Jeg er i tvivl om hvad meningen med de perspektiverende spørgsmål går ud på. Skal man svare på dem i synopsen eller hvad skal man gøre ved dem? Mvh en håbløs AT-elev... -
AIDA-model?
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRP og har derfor et spørgsmål. Jeg ved at AIDA-modellen hører til i afsætning, men bliver den også brugt i faget dansk? -
"Mørklægning" - tema?
ForumindlægHej. Jeg skal lave hovedværksopgave om romanen "Mørklægning" af Anders Bodelsen. Jeg skal deri lave en hel artikel om bogens tema... Men jeg har svært ved at finde det?? Nogle som har læst bogen, og har et bud`?? -
HURTIGT! Kronik - Charterturist, rygsækrejsende, vagabond eller X Factor?
ForumindlægEr der nogen derude, som har skrevet noget om artiklen: Charterturist, rygsækrejsende, vagabond eller X Factor?, som handler om de lave antal unge der søger ind på videregående uddannelser?? Jeg skal aflevere imorgen, er virkelig i krise :( HJÆLP.. -
Hjælp.hjælp.
Forumindlægheeey Da jeg snart skal til prøve leder jeg efter digte, noveller, osv som jeg kan øve mig i. Er der nogen som kender hjemmesider hvor jeg evt. kunne finde dem. Det kunne hjælpe mig rigtig meget.! Taaak på forhånd! -
Kronik hjælp..
ForumindlægHej.. Er der ikke en, der vil hjælpe med at rette min kronik. Jeg mangler Konklusion, men er usikiker på om det er rigtigt det jeg har skrevet, det er første gang jeg skriver en kronik. -
king kong
Forumindlæger der nogen der har læst king kong af benney andersen?? -
AT
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive synopsisen til min AT vedrørende den globale opvarmning i Fysik A og Historie A. Jeg skal i min første problemstilling kort redegøre for den industrielle revolution. Det som jeg er i tvivl om er, hvilke historiske metoder som jeg skal anvende. Jeg gør brug af to f... -
Engelsk stil : -) c/b niveau
ForumindlægHey alle :-) jeg er helt ny herinde, og jeg har hørt mange gode ting om det her sted. Jeg er startet i første 1g, og skal aflevere den første engelsk stil Jeg har en bøn til en, som er har lyst til at rette min stil. Den er kun på en side, og den skal afleveres på mandag, så vær sød at kontakte m... -
SRP - ideer til emne med engelsk
Forumindlæghej skal snart til at skrive SRP-opgave, skal faktisk ha' valgt emne til på onsdag, så ville lige høre om der var nogen som sad inde med nogle gode forslag. jeg er i den situation at jeg skal have engelsk med og derudover kan jeg så vælge dansk, historie, samfundsfag, psykologi vil meget gern... -
Problemformulering Skønhedsidealer
ForumindlægHej alle. Jeg har valgt at skrive om plasticoperationer, som overordnet emne. jeg har som materiale i dansk faget, valgt at benytte mig at bogen "Plastic" og i samfundsfag bentytter jeg mig af Giddens, samt indragelse af lidt statistik mm er der nogle der har en god id... -
Jeppe på bjerget
ForumindlægSpørgsmål skal besvares med udgangspunkt i akt 5, scene 6: Hvis baronen er Holbergs stemme og talerør, hvad mener han så om: a) Det at søge efter at opleve lyst? b) Det at leve ubalanceret? c) Forholdet mellem de sociale klasser på dette tidspunkt? Nogle som kan hjælpe her. Det er bogen &quo... -
USAs sundhedssystem
ForumindlægHej alle sammen:) Jeg skal snart til at vælge mit område som jeg skal skrive om i min SRP. Jeg har valgt samfundsfag og historie som bifag. Jeg har helt styr på samfundsdelen, har vil jeg undersøge USA's syndhedssystem og sammenligne det med DK's. Der hvor mit problem ligger, er at få kob... -
essay
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at sammenligne 2 texter på englesk (Country Lovers og A Stench of Kerosene) er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg griber det an ?
