Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 8381 til 8400 af 40403
  • HASTER!!!! TYSK RETTELSE!!!! PLEASE!!!!

    Forumindlæg
    PLEASEEE!!!!!!!!!!!
  • rettelse af tysk stil

    Forumindlæg
    er der nogle der gider at rette min stil på 1 ½ side ??
  • Rettelse af 1 ½ tysk stil

    Forumindlæg
    Er der nogle der gider at rette min stil?
  • Tysk stil 200-400 ord

    Forumindlæg
    Opgaven lyder på: Schreibe einen Aufsatz über Ausländer und die Probleme, die sie in ihrem Alltag haben können. 200-400 wörter. jeg har skrevet min stil, men er der en der har lyst til at kigge den igennem? :) ville jeg virkelig blive glad for..
  • Ret tysk stil

    Forumindlæg
    Er der en der vil være sød og rette min tyskaflevering? Jeg sender afleveringen privat.....
  • Rettelse af Tysk stil 2

    Forumindlæg
    Mange tak!
  • Rettelse af Tysk stil

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe mig
  • Tysk logo 8

    Forumindlæg
    Er der nogen som tilfældigvis kan sende et billede af logo 8 side 27
  • Rettelse af Tysk grammatik

    Forumindlæg
    Håber i kan hjælpe mig!
  • Hjælp til retning af tyske sætninger

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har besvaret 3 spørgsmål omkring fordomme, men kunne rigtig godt tænke mig at få lidt hjælp til grammatikken.. Så hvis der sidder en derude med lidt ekstra tid på ærmet, ville jeg sætte stor pris på lidt hjælp! På forhånd tak :) - Mine svar er vedhæftet
  • tysk kort stil, hjælp til rettelse

    Forumindlæg
    Hej, er der ikke en venlig en, som lige vil tage et hurtigt kig på min korte opgave: Napola ist ein deutscher Film aus dem Jahr 2004. Das Jahr ist 1942 und wir befinden uns mitten im der zweite Weltkrieg. In dem Film folgen wir ein sechzehnjähriger Junge aus der Arbeiterklasse wie heißt Freidric...
  • engelsk oversættelse

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kan hjælpe med at oversætte det her:Få minutter senere lykkedes det ham imidlertid at snuppe en taske fra en anden dames cykelkurv.Da røveren endnu ikke er pågrebet, håber politiet på hjælp fra enventuelle vidner, så man hurtigst muligt kan få ham fanget.Mit bud: However, few mi...
  • lillebitte oversættelse

    Forumindlæg
    Kan simpelthen ikke se sammenhængen i denne sætning:Denn für sie war freiheit benzingeruch, gemischt mit dem lärm vom zweitakter, wenn der sie die anderen socialistischen länder hinter dem "eiseren vorhang" in den urlaub transpotierte.Nogen der lige kan fortælle hvad der helt præcist står?
  • Hjælp til kort oversættelse

    Forumindlæg
    Jeg har netop oversat 12 sætninger fra spansk til dansk (Begynder niveau) - Jeg har dog været en smule usikker noget af det, og ville derfor synes det kunne være fedt, hvis der var en, som er lidt mere erfaren med sproget, som ville være så venlig hurtigt at oversætte de 12 sætninger, så jeg har ...
  • Tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg går på hhx 2 år og jeg er så heldig at jeg skal op i tysk i eksamen. Er der nogen der har nogle gode råd og hvordan skal jeg fremlægge min opgave kan i hjælpe jeg vil gerne ha en god karakter!
  • eksame i tysk hjælp

    Forumindlæg
    Hej jeg går på hhx 2 år og jeg er så heldig at jeg skal op i tysk i eksamen. Er der nogen der har nogle gode råd og hvordan skal jeg fremlægge min opgave kan i hjælpe jeg vil gerne ha en god karakter!
  • HJÆLP!! Tysk aflevering

    Forumindlæg
    Hej, Har tysk aflevering for til i morgen og har lavet den, mangler virkelig bare hjælp fra en til at kigge den igennem... der er kun omkring 300 ord og resten er dispositions-agtigt, da vi skal lave den, hvis vi skal op til eksamen... Har virkelig brug for hjælp.. Hilsen Jeanette
  • HJÆLP til rettelse af tysk

    Forumindlæg
    Hej dejlige mennesker :) Jeg ville høre om der var nogen der havde tid til at rette mit tysk idag Den er kun to sider lange så det er ikke ret meget, det ville være rigtig dejligt. Skriv lige til mig så jeg kan sende den til jer/dig. Tak for jeres tid
  • Hurtig hjælp til tysk

    Forumindlæg
    Hej med jer, Har tysk stil for, og vil lige høre, om der er en herinde, der kan nå at rette den igennem? evt. markere mine fejl med rød. Det ville jeg blive rigtig glad for, for så kan jeg lære noget nyt! På forhånd tak
  • eksamenssæt i tysk

    Forumindlæg
    Hej, jeg tænkte om der er nogle der har et eksamenssæt i tysk fra 2009 . 2010 eller 2011 alle på A niveau har nemlig kun set eksemplerpå nogle game nogle og vil gerne vide hvad man skal gøre, skal nemlig til terminsprøve snart.