Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 8501 til 8520 af 181598
-
Eksamen
Forumindlæghej, jeg ville lige gerne hurtige spørger jer om hvordan eksamen forgår på, jeg har forstået at man for en forberedelses tid og dernæst skal man ind til selve prøven. Den første fase i eksamen det er vel svar på de lære stillede spørgsmål og dernæst problemstilling og produkt. Det jeg egentlig ge... -
Eksamen?
ForumindlægHvordan forgår BK eksamen? Når man får om nogle tidsperioder, skal man da finde nogle billeder der dækker over disse tidsperioder fra sin tidslinje, for derefter at analysere dem? -
Dansk skriftlig
ForumindlægHvilken af de tre former kronik, essay eller litterær artikel vil i vurdere er nemmest og hvorfor? -
skriftlig fremstilling
ForumindlægRet lige det her essay hvis i har lyst. Gør øjeblikket væsentligt Gør øjeblikket væsentligt. Det er sognepræsten Michael Wagners holdning til livet i artiklen. Her udtrykker han sine holdninger omkring livet og dets mening. Samtidig er der også en illustration med en dreng, som prøver at opn... -
Hvad kan det være? Skriftlig
ForumindlægNogle som ved (eller har gode gæt) hvad prøven kan omhandle? -
Hjælp til skriftlig aflev.
ForumindlægHar brug for hjælp til en opgave hvor jeg skal finde en halveringsdybde. Beskrivelse af opgaven: Når lys trænger ned gennem havet, aftager lysintensiteten eksponentielt med dybden. Lysintensiteten angives i procent af lysintensiteten ved havoverfladen. I Sargassohavet, hvor vandet er meget klart... -
skriftlige afleveringer
ForumindlægHej folkens jeg vil spørge om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at rette en engelsk aflevering. Er okay god men bare for at være sikker på at der ikke er nogle fejl -
skriftlig fremstilling
Forumindlæghej alle, i må meget gerne skrive noget, som kan ændres eller gøres bedre: Det var koldt udenfor. Folk stod i små cirkler med en smøg i mundet, fulde, og snakkede om deres livsproblemer. Det var altid rart med en pause fra den larmende musik inde på diskoteket. Kate og hendes rygegruppe gik sl... -
skriftlig fremstilling
Forumindlæghej, kan du/i bedømme denne prosatekst og skrive hvad jeg kan gøre bedre? Det var koldt udenfor. Folk stod i små cirkler med en smøg i mundet, fulde, og snakkede om deres livsproblemer. Det var altid rart med en pause fra den larmende musik inde på diskoteket. Kate og hendes rygegruppe gik ... -
HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP EKSAMEN! :'(
ForumindlægJeg skal op til eksamen i morgen, og jeg mangler nogle huller omkring nadveren:( er der nogen der ved hvad symbolikken omkring de usyrede brøds fest og påskelammet er? og hvad Jesus tolkning af pagten er? plz håber nogen gider at hjælpe mig lidt på rette vej. -
Dansk mundtligt eksamen
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse, og jeg skal snart til eksamen i Mundtligt dansk. Jeg har trukket reklamer og jeg er helt blank. Er der nogen der kan anbefale nogle reklamer hvis de selv har trukket samme. Jeg ved ikke om det skal være et billede eller en video reklame. På forhånd tak :) -
Matematik - Resucér og isolér
ForumindlægHej alle sammen! :-D Jeg har lidt problemer med en matematikopgave, så håber lidt jeg kan få noget hjælp herinde :) Reducér udtrykket: (a^2*x - ax^2) / (a(a-x) - det ser måske lidt forvirrende ud, men håber i fostår :) Jeg har fået det til: x + ax kan det passe? isolér x i formlen: ... -
Studieretningshjælp!!: Mat A fys B el. Bio A kem B?
ForumindlægJeg står i den meget uheldige situation, at geovidenskabslinjen ikke blev oprettet. Dette vil sige at jeg nu står mellem 2 valg: Mat A Fys B Kem B eller Bio A Kem B (for derefter at opgradere til Mat A og Fys B) Jeg er bange for at Fys B ikke er min interesse, og jeg aner ikke hvad mit andet A-f... -
Eksamen Hhx 3 timer - synopsis
ForumindlægEr der nogen der ved helt præcis hvordan den synopsis skal stilles op som man skal lave til den eksamen hvor man har 3 timers forberedelse? Jeg antager at det bare er en helt almindelig synopsis ligesom i andre fag, men er min antagelse korrekt? Er helt på bar bund med hensyn til hvordan sådan e... -
Opgave 16 til eksamen 2008
ForumindlægHej.. jeg har en opgave som volder lidt problemer håber i kan hjælpe.. Et bassin har et lodret tværsnit, hvis form er en del af en parabel med toppunkt T. Bassinets største bredde AB er 10cm og bassinets dybde er 4cm a ) tegn en model af tværsnittet i et passende koordinatsystem, og bestem en l... -
Hvordan foregår Samf B Eksamen?
ForumindlægHej, Jeg står lidt i et dilemma, jeg skal her snart ned og trække mit emne. Men min samfundsfags lærer, har ikke fortalt os hvordan, at eksamen i samfundsfag B forløber. Har hørt noget med, at man skal skrive en synopsis. Mere ved jeg sådan set ikke. Nogen der kan hjælpe mig? -
skriftlig dansk stx :s!
ForumindlægNogle der kan fortælle hvad og hvordan disse 3 genre opbygges i skriftlig dansk: Den litterære artikel: at analysere og fortolke en litterær tekst. Kronikken: At redegøre for en tekst syspunkter og dernæst diskuter dem. Essayet: Er at reflektere eller kommentere over et emne. Hurtig hjælp tak... -
Resultater, skr., 1-årigt A-niveau
ForumindlægHej, til alle jer der også var op i skr. mat og som har mat. på 1-årigt A-niveau (standardforsøg), lad os sammenligne resultater!Opgave 1:a) 30b) t = -4 V t = 3c) Alfa er tangentplan til K.d) f(x) er løsning til diff.ligningen.e) A(M) = 172f) k = 1/3 V k = 11Opgave 2:Vektor_projektion = (-7/5, 1/... -
Matematik.... integrale regning og arealer
ForumindlægHar en opgave jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med så det ville være dejligt med noget hjælp. Opgaven Figuren (se vedhæftet fil) viser grafen for funktionen f(x) = 80 - 2x sammen med et rektangel i koordinatsystemets første kvadrant. Rektanglet har et hjørne i koordinatsystemets begyndelsesp... -
Andengradsligning, a,b,c og d?
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen og jeg skal redegøre for a, b, c og d's grafiske betydning. Jeg har styr på det hele - undtagen lige denne lille ting. HJÆÆÆLP!! Tak :-)
