Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8721 til 8740 af 63055
-
andengrads ligning
ForumindlægEr der nogle, som på en forståelig og nem måde, vil prøve at lære mig hvordan man regner andengrads ligninger? -
Eksamen !
ForumindlægJa, så skal jeg snart op til folkeskolens-prøveeksame.Så har bare et par spg.1) Avisartikel- Reportage, er selve stoffet i artiklen.Dvs, hvis artiklen handler om AIDS, så er "reportagen" AIDS?Hvis jeg har forstået det korrekt.Min lærer nævnte noget med "kompusision" og sagde a... -
Thise EØ-case
ForumindlægNogen der har ideer til fremlæggelsen. Jeg har valgt problemet med at de har en så stor kunde som COOP med 2/3... -
Dansk eksamen - ondskab
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i dansk her til sommer. Jeg har trukket fordybelsesområdet "Ondskab i grafisk roman/novelle", men jeg har virkelig ingen ideer til hvad jeg kan vælge. Har i nogle ideer til hvilken novelle/roman jeg kan vælge. På forhånd tak for hjælpen :D -
Synopseprøve Dansk
ForumindlægHey jeg skal op i Dansk synopseprøve og jeg har trukket emnet provins og by. Tænkte om der er nogen der kender en tekst der omhandler forskelle, fordomme m.m. mellem provins og by? Jeg er virkelig på bar bund så ville blive rigtig glad for et svar :) -
HJÆÆLP!!!! Mundlig tysk eksamen.....
ForumindlægOm en måneds tid skal jeg op til eksamen, og vi er derfor gået i gang med at lave dispositioner til de forskellige fag. I mundtlig tysk har vi fået tildelt disse fire overemner som vi selv skal vælge et af, og vælge et underemne. 1. Großstädte und Reisen 2. Sport und Freizeit 3. Unterwegs in Deu... -
Stress, hjælp please!!!!!
ForumindlægHeej tak for kigget . Jeg er "lidt" forvirret angående en tysk dispotion . Altså spørgsmålet lyder sådan : I afleveringen skal jeg aflevere 11 sider altså med dispotion, men de 10 sider skal være kilder, ikke? Men hvad så med fremlægningen, skal den høre med i afleveringen? -
Reklamer... Hjælp !
ForumindlægHej derude. I dansk har jeg trukket faste reklamer til min mundtlige prøve i dansk. Jeg har nu ledt i 2-3 dage uden at finde den helt perfekte. Derfor søger jeg nu her hjælp, og i må utrolig gerne vedhæfte en fil, hvis i kan finde noget.... På forhånd tak ! -
vand og luft
ForumindlægHvad sker der, hvis du sænker et fyldt cylinderglas ned i en skål vand og trækker parpiet væk? - Vandet det er stadig inde i cylinderen, det var var da parpiet var på.. Er det ikke pga. luftens tryk? -
Atomer og molekyler - FORSØG?
ForumindlægEt af de emner vi risikerer at komme op i til eksamen er "Atomer og molekyler". Jeg ved en del om emnet, men mit store problem er forsøgene. Jeg aner ikke hvad jeg kan gøre til eksamen for at vise noget omkring atomer og molekyler :( Er der nogle der kan komme med nogle forsøg der... -
Forslag?
Forumindlægkunne godt tænke mig at høre om nogle af jer, evt havde en ide om hvad terminsprøven i samfundsfag 2007 vil omhandle,? Skal forsvare mit 10 tal, så håber at jeg kan forberede mig bedst muligt. Tak på Forhånd. -
Syrer
ForumindlægHej ved i hvad der ville være relevant at skrive om i en rapport omhandlende syrer? Her tænker jeg på underemner! -
Nv-rapport spildevande
ForumindlægHej mit spørgsmål er: hvorfor lys og vind har betydning for, hvor meget vand der fordamper fra en vandpyt? -
Ang. studentereksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg har i dag hørt, at man kan dumpe hele sin eksamen, hvis man bare dumper i ET fag, er det rigtigt? Kh.. -
Forældre og teenager ..
ForumindlægHEJ! Jeg har en opg for, om hvilke problemer, skænderier osv. der er/kan være imellem forældre og teenager.. Jeg har 3 spg. jeg ville stille jer, for at se jeres synspuknt om forældre og teenager, som jeg kan bruge til min opg. Det ville være super dejligt hvis I kunne komme med jeres argumenter... -
Tornerose på fransk
ForumindlægHej hej allesammen, Er Tornerose et folkeeventyr? og på hvilken måde for fx på fransk er det jo Charles Perrault der har skrevet det, så kender man jo forfatteren. Skal høre om der er en der ligger inde med en rigtig rigtig god analyse af tornerose på dansk - Brødrende Grimm (måske også på fr... -
Matematik afgangsprøve maj
ForumindlægHej, Her den 3. maj skal jeg op i matematik skriftlig. Der er 30 minutters færdighedsregning og 3 timers problemregning. Jeg forbereder mig på de 3 timers problemregning, ved at løse gamle eksamensæt. Men det jeg gerne vil have hjælp til er hvordan jeg bedst muligt kan forberede mig til den 30 ... -
Udvekslingsstudent
ForumindlægHej (: .. jeg overvejer lidt at tage et år til usa et. frankrig, men jeg ved intet om det? Hvor skal man ringe/skrive ind? Er der nogen som har været udvekslingsstudent herinde fra, hvis ja, hvordan var det? Hvor meget koster det? Hvad hvis man ikke finder nogen venner? Jeg har en masse spørgsm... -
fsa2004
Forumindlægjeg sidder med fsa 2004 i matematik, og mangle lidt hjælp til den allersidste opgave. Det lyder således: vis, at forholdet mellem bredde og længde er 1/v2 når b/l=1/2 * l/b Hilsen jakob -
9.klasse dansk på hhx
ForumindlægHvorvidt kan jeg bruge mit 9.klasses stof på hhx
