Søgning på: tysk notater. Resultater: 8721 til 8740 af 18469
-
1. verdenskrig
ForumindlægJeg skal til årsprøve i historie på mandag, og kunne godt bruge nogle notater om 1. verdenskrig. hvis I tilfældigvis ligger inde med nogen. Gerne noget om årsagerne. -
Noter!!!
ForumindlægEr der nogle som har pensum-noter liggende til fysik B-niveau!!! er helt på bar bund over mine egne notater som er meget rodet!!! takker på forhånd1 -
En meget underlig ligning
ForumindlægKan denne side bruges som notater til behandling af mekanisk energi i et tyngdefelt? http://217.60.167.201/gc/gravi.pdf -
Whose life s it anyway
ForumindlægHejsa...Er der nogen der har nogen gode notater til skuespillet "whose life is it anyway"??? -
lidt hjælp pleas
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe lidt med nogle notater eller ideer til karen blixens sorg-agre?så ville jeg blive rigtig glad...mvh. mads -
Ludvig holdberg
ForumindlægSidder lige med en opgave, og skal fortælle om en lille smule om ludvig holdberg. Mine notater er væk. Hvem er det lige han var?På forhånd tak .. -
Old.: Odysseen.
ForumindlægHej..Er der nogen som har notater til Odysseen's 22. sang, jeg vil blive meget glad for hjælp.På forhånd tak.Med venlig hilsen Mandie -
The bride comes to yellow sky??
Forumindlæghej.. nu har jeg søgt og søgt.. men det er næsten umuligt for mig at finde notater omkring den overnævnte novelle.. er der måske en eller anden engel, der kan hjælpe mig...? -
Engelsk digt
ForumindlægVille lige høre om der er nogle der har notater til Gary Snyder - This poem is for bear? eller ved hvor der er nogle? - for kan ikke finde noget... :SPå forhånd tak... -
Aranda / Arrernte
ForumindlægHej!!!! Nogle der har nogle religion-notater om Aranda-stammen, også kaldet Arrernte-stammen? Eller bare om de australske aboriginals' religion?Pia -
Thrymskadet
ForumindlægHejsa Er der nogle, der har nogle gode notater til dette edda digt "Thrymskadet" eller evt. nogle andre?På forhånd tak -
Albert Camus
ForumindlægHej..er der nogen, der har nogle gode notater til novellen "le premier homme" ?på fransk altså... håber der er nogen, der kan hjælpe:) -
SSO - Omsorgssvigt
ForumindlægHej jeg er igang med SSO om omsorgssvigt, og vil hører om der er nogen der nogle notater eller andet der ligesom hører med... eks. teorier olign.Hej! -
Skriftlig matematik imorgen
ForumindlægHej. jeg skal op i mat c imorgen. har i gode råd. ud over at have egne notater med, hvad skal jeg ellers huske.? tak -
Eksamens spørgsmål ( Infinitesimalregning)
ForumindlægHvordan gør jeg rede for hvordan man bestemmer arealet under en kurve? Har virkelig brug for hjælp her. Har søgt i mine matematik bøger, samt mine notater. Tak! -
De ti bud
ForumindlægEr der nogen, som har nogle generelle notater om antologien de de ti bud? - eller måske nærmere, om novellen "I familiens skygge"? -
Eksam.
ForumindlægHej jeg skal op mediefag næste onsdag (17/06-2015) Nogle der ved hvordan mediefag Eksamen foregår?? Nogle der har nolge gode notater? -
Kemiske forbindelser
ForumindlægHeeeeej !!! Skal op i kemiske forbindelser og fatter det ikke!!! Nogle der har en god forklaring, rapport, notater et eller andet????? Hjææææælllp På forhånd tak -
Der Staatsfeind
ForumindlægHej Jeg ville hører om der er nogen der har læst teksten: "Der Staatsfeind" af Marlen Haushofer, og om de ligger inde med et resume, eller notater, de har lyst til at dele? :-) -
Virksomhedsinformation
ForumindlægEr der nogen som har nogle notater i Vriksomhedsinformation, da jeg synes dette fag er rimelig svært at få styr på!!!
