Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8741 til 8760 af 58387
-
Biologi Eksamen
ForumindlægJeg skal op i biologi inden længe, og i dag surfede jeg så lidt her og der og fandt denne meget fede side www.bioweb.dk, hvor man kan lave multiple choice-test osv. - noget som jeg mener styrker indlæringen. Er der andre fede sider a la bioweb som I kender til derude? -
noter til eksamen
ForumindlægHej, Jeg søger lidt notater til alt sådan set.. Men mest med henblik 3.g a-niveau ! Behøver ikke at være fyldstgørende noter, men bare så man har en idé om tingene ! Jeg har kigget lidt på sitet, men kunne kun finde om 2.gradsligninger .. -
Eksamens spørgsmål?
ForumindlægHej folkens kan i hjælpe mig med et Mat B del spørgsmål i modellering? spørgsmålet lyder: Delsprgsmal. Funktionsanalyse Overskudsfunktionen kan beskrives ved denne funktion F(x) = - 0,5 (skrevet som brøker)x2-3,5x +4 Redegør for at denne funktion har et maksimum vha differentialr... -
dansk eksamen
Forumindlæghej nogen der ved om man må skrive notter på sin synopsis? -
hjælp hurtigt til eksamen
ForumindlægHvad er dette? Evand? Etilført? Tilført energi? Nyttigtgjort energi? atomkraft?? fastlandsklima og kystlandsklima`? -
Konjunktiv til eksamen
ForumindlægKan man sige følgende: Der Text wäre in 1994 geschrieben. På forhånd tak -
Eksamen Journalistik
ForumindlægHej, har lige trukket emnet I avisen: Journalistik. Ville høre om at I har nogle gode, nyhedsartikler, bagrundsartikler, interviews eller reportager. Tak på forhånd -
Historie eksamen
ForumindlægHvis man har om Falklandskrigen, hvilke kilder kan man så vælge? -
Fysik eksamen
ForumindlægJeg er helt lost i øjeblikket, nogle som har en idé til hvordan jeg kan udregne det her? En projektør står på kanten af et 4,0 meter dybt svømmebassin. Den er anbragt 1,0 meter over vandoverfladen og lyser i en sådan retning, at den danner en lysplet på vandoverfladen 2,0 meter fra bassinkanten ... -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN!
ForumindlægJeg har trukket kærlighed til Dansk Muntlig og leder derfor efter en tekst. Jeg har nu ledt, ledt og ledt, men kan ikke finde en tekst med kød nok på.... Så ville høre om der er nogle som har lyst til og hjælpe mig, da jeg virkelig har brug for det!:) -
Matematik eksamen
ForumindlægPunktet P ligger på grafen for g. Værdien af x-koordinaten Xp for punktet P. Xp = 5,78 cm Opgaven lyder på: Bestem en ligning for tangenten til g i punktet P Her helt lost i hvordan man kommer frem til ligningen. pls.... hjælp -
dansk-engelsk oversættelse(så hjælp mig dog!)
Forumindlægoversæt til engelsk 1) Næste dag lukker heksen Hans inde (to shut up) i et bur og tvinger Grethe til at arbejde hårdt. Stakkels Grethe vasker, skrubber og gør rent hele dagen. Hun er ulykkelig og græder fordi hun ikke kan hjælpe sin bror, som må blive i buret indtil han er fed nok. Så vil heksen ... -
kemi eksamen hjælp
Forumindlæghej alle flittig elever jeg vil hører om der er nogen der kan give en rigtig gode måde på at kunne huske kemiske formler... Får jeg er nervøs når jeg skal til kemi eksamen hvordan jeg kan huske formlerne... så aner ikke hvad jeg skal gøre.. hilsen Mette på forhånd tak -
Trigonometri - Eksamen
ForumindlægHey alle sammen :) Jeg har eksamen her om lidt, og jeg skal lave en masse dispositioner, men der er nogle af spørgsmålene som jeg har lidt svært ved :p Bla. disse: o Forklar hvordan ensvinklede trekanter kan bruges til at bestemme højder. o Forklar hvordan man kan måle ... -
HJÆLP TIL NATURFAG EKSAMEN!!
ForumindlægHej alle! Jeg har trukket emnet, 'vand og levevilkår', til min tværfaglig naturfag -mundtlige eksamen. Nogle, der kan anbefale nogle bøger eller kilder under emnet, eller har lavet noget lignende som I kan vedhæfte for inspiration? Derudover, hvis nogen har eventuelle ideer, da vi ellers... -
Eksamen - vietnamkrigen
ForumindlægJeg har lige trukket mit emner og har 24 timer til at arbejde på det. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det? Skal man lave problemformulering og problemstillinger? Hvor mange af kilderne skal man bruge? Er der evt. nogen derude som har haft noget lignende og har lyst til at dele af deres er... -
Noter historie eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal til historie eksamen på tirdag, og jeg ville gerne vide om man hvad man må have med? tak. -
HTX eksamen b matematik???
Forumindlæger der nogen herinde som skal til eksamen i matematik b på htx??? -
Rettelse af Engelsk tekst.
ForumindlægHej Alle sammen. Jeg har skrevet en engelsk opgave om en historie som vi skulle læse. Historien hedder My son the fanatic. Og det er bare om der lige en nogle rare mennesker derude. Som kan hjælpe mig med, at finde flere fejl som jeg måske har kommet til at overse :) Mvh Adam15. -
Gratis online engelsk kursus
ForumindlægVil du undgå de røde streger i dine engelske stile, hæve din karakter til et tocifret tal og blive en haj til skriftlig engelsk? Vi har lavet et online lynkursus til dig, der gerne vil forbedre dine karakterer i skriftlig engelsk, men som ikke har tid til at terpe hele grammatikbogen igennem en...
