Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 8821 til 8840 af 23765
-
Kemisk reaktioner!
ForumindlægNogen der kan fortælle mig om det er rigtigt det jeg har gjort her? Opgave 1 Betragt følgende blandinger og opskriv afstemte reaktionsskemaer i de tilfælde, hvor der sker en kemisk reaktion - begrund dine afgørelser. a. calcium i en vandig opløsning, der indeholder aluminium-ioner K(aq) + Al3... -
Cement egenskaber
ForumindlægHvilke egenskaber (kemisk/fysik) har cement? -
Lyd og Bølger
ForumindlægHJÆLP!!! Mangler forsøg til lyd og bølger i fysik!! -
Hej
ForumindlægHar brug for hjælp i fysik... er der nogen der kan hjælpe? -
Syren er stærk hvis reaktionslinjen kører den ene vej. →
ForumindlægJeg er ikke den skarpeste til fysik/kemi men hvad er en reaktionslinje?? -
Eksamens dispositioner
ForumindlægHvad skal ens fysik mundtlig disposition indholde??? -
Opgave
ForumindlægEr der nogen som har løsningerne på maj 2003 i fysik? -
noter
Forumindlæger der nogen, der har fysik noter, som de vil dele med mig. På forhånd tak :) -
Kalk
ForumindlægHvad er den egentlige begrundelse for kalk i fysik/kemi? -
Bette fysikopgave? (NEM)
ForumindlægVil I hjælpe med en ganske lille fysik opgave ? -
hjælp det haster virkeligt meget.
Forumindlæghvad betyder ordet Hypotese inden for fysik. -
Enheder
ForumindlægSkriv de grundlæggende enheder i fysikken?? :S -
SI-enheder
ForumindlægEr der nogen, der har en liste med SI-enheder til fysik? -
Dybde i vand - Tyngdekraft og opdrift
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med denne fysik opgave? Den er vedhæftet -
Hvad står R for?
ForumindlægHvad står R for i fysik? Er det noget med modstand. -
Afvigelse
ForumindlægSkal man regne med enheder når man finder afvigelsen i fysik? -
SSO ???
ForumindlægHejVi skal snart vælge hvilket fag og område vi vil skrive SSO om.Jeg har været meget i tvivl om hvilket fag jeg vil skrive i... Valget har stået mellem dansk, engelsk, matematik og fysik.Jeg er dog kommet frem til at det nok bliver i fysik, da det er dette fag som jeg synes kunne være mest inter... -
hjælp ang. valg af fys vs bio på ku.
ForumindlægJa overskriften nævner næsten hele problemstillingen, jeg skal bruge hjælp til at beslutte mig om jeg vil læse fysik eller biologi nu til sommer på ku. Jeg finder begge fag interessante, på gym havde jeg dog ikke biologi på højere end c, hvorimod jeg havde fysik på a. Det er ikke fordi jeg er et... -
Matematik på A niveau på STX
ForumindlægHej :-) Jeg vil gerne have matematik på A niveau på STX, men jeg vil lige hører, om nogle af jer det på A niveau, og så kan fortællem ig lidt om det? Hvor svært er det virkelig, og skal man være total nørd i matematik, for at klarer det? Tak på forhånd. -
Induktion - 9.kl. niveau - VIGTIGT!
ForumindlægHey dér!Jeg går i 9.klasse og er igang med en rapport om INDUKTION!!!Jeg er gået i stå, så jeg håber jeg kan få lidt hjælp her.spørgsmål: hvilken retning har induktionsstrøm?(= vekselsstrøm!)Håber nogle kan hjælpe mig med at besvare det,~star~NB. HAR læst i min bog, men det kniber meed forståelse...
