Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 8821 til 8840 af 23765
  • Kemisk reaktioner!

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle mig om det er rigtigt det jeg har gjort her? Opgave 1 Betragt følgende blandinger og opskriv afstemte reaktionsskemaer i de tilfælde, hvor der sker en kemisk reaktion - begrund dine afgørelser. a. calcium i en vandig opløsning, der indeholder aluminium-ioner K(aq) + Al3...
  • Cement egenskaber

    Forumindlæg
    Hvilke egenskaber (kemisk/fysik) har cement?
  • Lyd og Bølger

    Forumindlæg
    HJÆLP!!! Mangler forsøg til lyd og bølger i fysik!!
  • Hej

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp i fysik... er der nogen der kan hjælpe?
  • Syren er stærk hvis reaktionslinjen kører den ene vej. →

    Forumindlæg
    Jeg er ikke den skarpeste til fysik/kemi men hvad er en reaktionslinje??
  • Eksamens dispositioner

    Forumindlæg
    Hvad skal ens fysik mundtlig disposition indholde???
  • Opgave

    Forumindlæg
    Er der nogen som har løsningerne på maj 2003 i fysik?
  • noter

    Forumindlæg
    er der nogen, der har fysik noter, som de vil dele med mig. På forhånd tak :)
  • Kalk

    Forumindlæg
    Hvad er den egentlige begrundelse for kalk i fysik/kemi?
  • Bette fysikopgave? (NEM)

    Forumindlæg
    Vil I hjælpe med en ganske lille fysik opgave ?
  • hjælp det haster virkeligt meget.

    Forumindlæg
    hvad betyder ordet Hypotese inden for fysik.
  • Enheder

    Forumindlæg
    Skriv de grundlæggende enheder i fysikken?? :S
  • SI-enheder

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har en liste med SI-enheder til fysik?
  • Dybde i vand - Tyngdekraft og opdrift

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe med denne fysik opgave? Den er vedhæftet
  • Hvad står R for?

    Forumindlæg
    Hvad står R for i fysik? Er det noget med modstand.
  • Afvigelse

    Forumindlæg
    Skal man regne med enheder når man finder afvigelsen i fysik?
  • SSO ???

    Forumindlæg
    HejVi skal snart vælge hvilket fag og område vi vil skrive SSO om.Jeg har været meget i tvivl om hvilket fag jeg vil skrive i... Valget har stået mellem dansk, engelsk, matematik og fysik.Jeg er dog kommet frem til at det nok bliver i fysik, da det er dette fag som jeg synes kunne være mest inter...
  • hjælp ang. valg af fys vs bio på ku.

    Forumindlæg
    Ja overskriften nævner næsten hele problemstillingen, jeg skal bruge hjælp til at beslutte mig om jeg vil læse fysik eller biologi nu til sommer på ku. Jeg finder begge fag interessante, på gym havde jeg dog ikke biologi på højere end c, hvorimod jeg havde fysik på a. Det er ikke fordi jeg er et...
  • Matematik på A niveau på STX

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg vil gerne have matematik på A niveau på STX, men jeg vil lige hører, om nogle af jer det på A niveau, og så kan fortællem ig lidt om det? Hvor svært er det virkelig, og skal man være total nørd i matematik, for at klarer det? Tak på forhånd.
  • Induktion - 9.kl. niveau - VIGTIGT!

    Forumindlæg
    Hey dér!Jeg går i 9.klasse og er igang med en rapport om INDUKTION!!!Jeg er gået i stå, så jeg håber jeg kan få lidt hjælp her.spørgsmål: hvilken retning har induktionsstrøm?(= vekselsstrøm!)Håber nogle kan hjælpe mig med at besvare det,~star~NB. HAR læst i min bog, men det kniber meed forståelse...