Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 8821 til 8840 af 61667
-
hjælp til old-eksamen
Forumindlæger der nogen der kan opridse en form for analysemodel med de punkter man skal/ville være godt at komme igennem til oldeksamen i den kendte tekst? Det ville være super rart :) mvh Laura -
HJÆLP haster !! EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej alle. faldt lige over det her i min bog: Ca 21% af den luft vi indånder er ilt. Rsten af den atmosfæriske luft er overvejende kvælstof (78%), kuldioxid (0,03%) og enkelte andre luftarter. Desuden indeholder luften vanddamp. Luften vi udånder, er stort set sammensat som den vi indånder, men de... -
HJÆÆÆLP eksamen
ForumindlægJeg har lige trukket om "Valg i USA", og bilagene omhandler om Obama´s hjælp til fattige, om den våbenloven, og valgresultatet 2012, jeg sidder fast og kan ikke komme igan med problemformuleringen -
Eksamens opgaver...
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af den første opgave; hvilken type det er. Jeg vil gætte på redox, men hvordan kan jeg forklare, hvilken type det er? -
HJÆLP TIL PSYKOLOGI EKSAMEN!
ForumindlægHej allesammen! Jeg går på lærerseminariet og skal udarbejde en problemformulering inderfor udviklingspsykologi. Endvidere skal den tage udgangspunkt i en situation som lærer, eller ligende. Indtil videre har jeg skrevet: Hvordan kan man som lærer bedst muligt vejlede og hjælpe børn med ADHD, så ... -
kilder til eksamen?
Forumindlæghej, jeg går i 3.g. og skal snart til historieeksamen, hvor man i løbet af 24 timer skal finde ekstra kilder til sit emne... men hvor er godt at finde kilder henne, hvordan finder jeg kilder til et emne der fx hedder "EU"? det er jo sådan lidt bredt at søge på, synes det er ret svært at... -
eksamen spørgsmål
Forumindlæghej jeg sidder sådan fast i den her opgave "Diskutere situationer hvor kraftig plantevækst har uheldige følger for vores vandmiljø" jeg kan umildbart ikke lige se sammenhængen mellem plantevækst og vandmiljø. på forhånd tak -
Kulturfag eksamen.
ForumindlægHej jeg skal op til ks-eksmaen som består af ( historie, religion og samfundsfag) jeg skal fremlægge i 15 min, hvor efter man har en dialog med lærene i 30 min. Mit emne er Identitet før og nu Jeg ville hører om der ikke nogle kunne stille mig nogle spørgsmål angående dette, så jeg kan få en f... -
hjælp hurtigt til eksamen
Forumindlæghej alle jeg skal have hjælp til følgende opgave: En bestemt type minivindmølles årlige produktion af elektrisk energi kan beregnes ved hjælp af formlen: E=0,14*x^2, hvor E betegner den årlige produktion (målt i kWh) og x er vingelængden (målt i cm). Opgaven: (a) Bestem den årlige produktion... -
Hjælp til min eksamen!!
ForumindlægKender I nogle gode noveller/artikler som handler om mobning? De skal være på dansk! -
Religions eksamen!!
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal op i religion på onsdag, og jeg har virkelig ikke styr på religionskritik.... Er der nogen der kan forklare mig hvad det vigtigste er jeg skal læse op på? eller ligger i inde med nogle noter omkring emnet som i kan sende? På forhånd tak :) -
Kristendoms eksamen
ForumindlægTrukket emne: Fristelser, synd og tilgivelse Det valgte delemne er: Synder og dyder Hvad kan vi lave som arbejdes spørgmål til emnet synder og dyder ;) -
Apologien til eksamen
ForumindlægHej.Jeg har lige læst og udformet nogle noter til Apologien af Platon.Hvad ville I mene, er essentielt at trække frem i en analyse? Udover sofister kontra Sokrates? -
Dansk eksamen
ForumindlægHej alle Har som fordybelsesområde, i dansk, trukket lyrik. Jeg skal snart begynde på min synopse, men jeg har ikke engang fundet et digt endnu.. Jeg har overvejet måske at analysere et af Yahya Hassans digte, men flere gange har jeg set folk skrive, at det er nogle svære digte at analysere. De... -
Tysk eksamen???
ForumindlægEr det en god idé og tage læsetekst først også høretekst og når jeg er i eksamenitionslokaletstarte på høre tekst og bag efter læsetekst...! Skrive stik ord ned mens jeg forbereder mig...! -
Tysk eksamen
ForumindlægHey jeg har i dag trukket en tekst der hedder Die Amis Kommen i 24 timer. Forstår ikke teksten så godt, så tænkte om der var nogen der evt. havde nogle noter der kunne hjælpe eller en opg om teksten til inspiration. er helt på bare bund lige pt. Skal op i morgen tidlig så hvis i vil være så venli... -
Hjælp til old eksamen!
ForumindlægJeg skal op i old og har virkelig prøvet at finde ud af hvad det helt præcist er jeg skal. Jeg har også læst en masse andre tråde herinde. Jeg ved at jeg trækker en kendt basistekst, som eks. et stykke fra illiaden, som jeg så skal analysere og fortolke. Så trækker jeg enten en perspektivtek... -
Eksamen i biologi HJÆLP!!!!!!!
ForumindlægNogen derkan fortælle, hvad hvilke faktorer der har betydning for menneskecellens daglig trivsel og funktion På forhånd tak -
historie eksamen
Forumindlæghej alle sammen:-) jeg har trukket den kolde krig med særlig fokus på tykland. jeg sidder lige og prøver at finde et hovede spørgsmål eller en problemstilling til dette emne.. syntes det er utrolig svært, og ville høre om der er nogen af jer der har nogen ideér? jeg har bla. en tekst de... -
BÆRBAR TIL EKSAMEN??
ForumindlægMå man ikke have bærbar med til geografi på mellemniveau i 3.g?? Har haft det i både historie og dansk, men nu siger min lærer i geografi pludselig det må man ikke i geografi
