Søgning på: tysk notater. Resultater: 8961 til 8980 af 18469
-
Præsten i Thorning
Forumindlæghej.. er der nogen der har læst denne novelle.. -
indikator
Forumindlæghej hvad er indikator? hvad er karakteristisk for en syre? hvad er forskellen mellem stærk og svag syre? hvad er karakteristisk for en base? -
hvordan påvirker næringssalte den danske natur?
ForumindlægHej alle sammen, jeg er kommet lidt i tvivl om hvor jeg kan finde noget omkring næringssaltes påvirkning i den danske natur, fordi at jeg kan jo sagtens konstatere at næringssalte er sunde så længe der ikke kommer for mange af dem men tror bare ikke det er hele meningen med det. -
Kortfilm - Synopsis !
ForumindlægNogen der har trukket kortfilm i dansk og har valgt kortfilmen "kuppet"? Hvis ja, vil vedkommende gerne skrive til mig så vi kan udveksle idéer? :) Eller hvis nogen har analyseret kortfilmen, så vil gerne se på den til inspiration. På forhånd tak. -
Fysik /Idræt
ForumindlægHej Jeg står og skal lave At.projekt næste uge i fagene Fysik idræt. Så ville jeg bare hører om der var nogen der lå inde med et rigtig godt emne og evt. en problemformulering? -
matematik-c mundtlig eksamen - noter?
ForumindlægHej, Må man gerne have maskinskrevet (computer skrevet) noter med? Eller skal de være håndskrevet? -
Noter til Kristendombog: Liv og Religion 9
ForumindlægSkal i gang med at læse op til eksamen, og ville bare vide om der var nogle som har nogle noter til bogen (Liv og Religion 9) På forhånd tak:) -
Pleeeeeeeease hjælp mennekser :-).
ForumindlægJeg skal skrive om dansk synopsis, til Dansk b-prøve, jeg har trukket Mobning i film, og jeg har valgt den grimme ælling, hvordan skal jeg gør det, Please hjælp hjælp hjælp ;-). -
Fysik/Kemi, Haster!
ForumindlægHej!:) Jeg er igang med at forberede mig til fysik eksamen mandag morgen. Jeg har nogle spm. jeg enten ikke kan finde svaret på og nogle spm. jeg ikke ved om er rigtig udfyldt... Er der nogen der pleease vil tjekke dem igennem? Inden for syre/baser 1. Jeg synes at huske min lærer har nævn... -
Andengrads ploynomier (Det gyldne snit)
ForumindlægHej. Jeg er ved at forberede mig til mundtlig matematik. Jeg skal gøre rede for det gyldne snit, men ved simpelhen ikke hvad det er. Nogle der kan hjælpe? -
Kemi C - Mængde: Krystalvand og Gasser
ForumindlægHejsa, jeg skal til eksamen i Kemi d. 21. Før det skal jeg lave nogle dispositioner til de emner jeg kan trække: Et af dem lyder: Mængder; Krystalvand og gasser. Inddrag demoforsøget ”Natriumhydrogencarbonats omdannelse”. Jeg er helt lost i hvad jeg skal fortælle om og hvordan jeg sk... -
Ting til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægHej :) Nogle der ved hvad man helt præcist skal have styr på til Mundtlig dansk eksamen? Jeg har styr på de opgivne tekster, men er det ellers bare de forskellige ismer? Tusind tak på forhånd. p.s. skal op tirsdag d. 15-06... -
Tredjegradspolynomium - betydning af koefficienter?
ForumindlægHej! Formen på et tredjegradspolynomium er ax^3+bx^2+cx+d Er der nogen, der kan forklare mig koefficienternes betydning? På forhånd mange tak ! -
toppunkt og monotomiforhold
Forumindlæghvordan finder jeg toppunkt og monotomiforholdne for funktionen f(x)=x^3-6x^2+9x-2. jeg har fundet ud af at hvis man sætter det =0 bliver det +- 3 men jeg kan ikke komme videre derfra -
Hjælpemidler
ForumindlægHej, må man gerne hente hjælpemidler, til biologi, historie og geografi? Hvis ja, så hvad for nogen slags hjælpemidler? Håber I kan hjælpe Mvh Thomas -
integration.
Forumindlæghej er der nogen der kan hjælpe mig med dette. Hvad skal jeg gøre: Int x*e^(-x) i [0;2] jeg bliver ved med at få det forkerte resulat. -
Min egen definition af C!
ForumindlægGoddag! Jeg er så småt gået i gang med at skrive mit studieretningsprojekt trods det først rigtigt starter i December. Mit emne er Komplekse tal og Ellære, og da det er stensikkert at min problemformulering vil kræve af mig at jeg skal lave en indføring i de komplekse tal, er jeg gået i gang med... -
Terminsprøver
ForumindlægHejsa.Efter vinter ferien har jeg terminsprøve i fransk, og vil med hele mit hjerte bestå. Har folk gode tips til hvordan jeg kan øve mig i ferien? Har prøvet en smule doulingo, men ikke stor hjælp. Har folk måske links til quizlets osv? Fortsat god dag :) -
religions eksamen
ForumindlægHej alle :) Jeg skal snart op til kristendom/religions eksamen. Og mit spørgsmål kommer så her, hvad kunne spørgsmålet være, som jeg skulle tage stilling til, og svare på ? Er der nogle ting jeg kan forbrede mig på fra nu af ? håber på hjælp :) -
Hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHej.. Hvordan er det mundtlig eksamen i samfundsfag i folkeskolen foregår? Kan I komme med eksempler?? - Vi har ikke rigtigt fået noget at vide omkring det af vores lærer.. n_n
