Fransk

Terminsprøver

03. februar 2022 af TheGirl123 - Niveau: A-niveau

Hejsa.Efter vinter ferien har jeg terminsprøve i fransk, og vil med hele mit hjerte bestå. Har folk gode tips til hvordan jeg kan øve mig i ferien? Har prøvet en smule doulingo, men ikke stor hjælp. Har folk måske links til quizlets osv? Fortsat god dag :)


Brugbart svar (1)

Svar #1
03. februar 2022 af Christianfslag

Jeg har på egen hånd haft stor succes med Duolingo (dog til at lære tjekkisk). Jeg synes du skal prøve at finde videoer på YouTube der gennemgår de emner du har sværere ved. Herudover kunne du gennemgå det materiale din franskundervisning beskæftiger sig med, og dertil lave notat-tagning til punkter du gerne vil huske. Hvis du har adgang til Systime er der sikkert tonsvis af materiale du kan læse derinde.


Svar #2
03. februar 2022 af TheGirl123

Tusind tak for svaret!!


Brugbart svar (0)

Svar #3
16. februar 2022 af french doctor

Hej

På hjemmesiden "Franskweekend" ligger der en masse rigtigt gode online-øvelser inden for alle former for grammatik. Dem ville jeg øve og øve og øve.

På Youtube findes der en række gode videoer under "Easy French" og "Super Easy French", hvor der tales om mange forskellige emner - det gode er, at de taler langsomt og tydeligt og gentager - så ord og udtryk virkelig hænger fast. Se videoerne for at styrke og udvide dit ordforråd - og gentag det, du hører, så du får øvet udtale og får et større aktivt ordforråd.

Bon courage et bon vent !

- - -

Sincèrement Thomas


Skriv et svar til: Terminsprøver

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.