Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8981 til 9000 af 58387
-
Skriftlig engelsk- karakter
Forumindlæghej allesammen Jeg vil bare spørge jer om noget. Vi har fået standpunktere får et par dage siden og jeg fik 10 i skriftlig engelsk. Jeg syntes at dette er lidt mærkeligt da jeg i mine 3 sidste stile har fået 12. Til terminsprøven vi lige har haft fik jeg også en samlet karakter på 12. Har tæn... -
engelsk på A-niveau
Forumindlæghej jeg går i 2.g og har nu engelsk på B-niveau, jeg har overvejet at opgradere det til A-niveau næste år . Er der nogen som har det der kan fortælle hvordan det er m.m ??? -
SRP i Bioteknologi og Engelsk
ForumindlægHej SP, Jeg skal snart begynde med min SRP i engelsk og bioteknologi, hvor jeg har valgt at skrive om CRISPR og det etiske dilemma bag det. Jeg har fundet et par artikler om det etiske dilemma, men ville spørge om, nogen kunne anbefale en god bog ift. CRISPR. Jeg har selv fundet et par, og min l... -
AT8 Havet Engelsk Psykologi HJÆÆLP
ForumindlægHej, Jeg har valgt Engelsk og Psykologi i AT8. I starten havde jeg mange gode ideer, men mine lærer mener ikke at de er specielt gode.. Jeg har prøvet at læse uddrag fra diverse bøger som Den gamle mand og havet og Moby Dick men ingen af dem virker specielt gode at analysere. Hvad mener i kunn... -
engelsk regler are-is ?
Forumindlæghej.. de vigtigste grundregler i engelsk som hvornår man skal bruge are og hvornår man skal bruge is .. nogle der kan komme med reglerne og flere regler. ? :) -
Oversættelse (engelsk til dansk)
Forumindlægengelsk ikke en af mine stærke sider så derfor vil jeg spørger om der ikke er nogen som kan hjælpe mig med at oversætte det her fra engelsk til dansk.. Free your brand. The best brands are not superficial logos or slogans but organisms that robustly and regularly satisfy some fundamental human ... -
Gode Råd til hvordan man forbedre sig i engelsk?
ForumindlægHaløj Jeg ville hører om i kendte nogle gode måder, man kan blive bedre til engelsk, og om metoderne har nogle effekt? føler jeg er lidt lost med det engelsk, især mit grammatik. På Forhånd tak! -
Gramatiske regler: Engelsk
ForumindlægJeg er ved at skrive at skulle starte på en engelsk stil men er kommet i tivl om grammatikken og har derfor valg at lave en "huskeseddel" med engelske gramatiske regler. Bare kom med bud på forskellige regler På forhånd tusind tak. //Frederik -
Engelsk og DANSK A
ForumindlægJeg skal skrive AT i fagene engelsk A og Dansk A. Jeg vil tænker og overvejer at vælge : "Det moderne gennembrud som emne". HERUNDER , tænker jeg at det overordnet problemformulering skulle handler om kvindernes rolle, idet det er starten på den tid, hvor der er fokus på de 3 k er,... -
Engelsk litteratur - velfærdsstaten
ForumindlægHej Alle Jeg er studerende og i gang med at skrive en større skriftlig opgave, der omhandler den amerikanske velfærdsstat. Jeg søger vidt og bredt efter litteratur til opgaven og håber virkelig nogen af jer, har et forslag eller to i ærmet. Jeg leder lige nu efter bøger eller film, der beskriver... -
Engelsk rapport om The Aboriginals
ForumindlægHej Jeg har en engelsk rapport for om The Aboriginals. Jeg skriver om deres samfund, kultur og religion Jeg tænkte på om der var en expert i engelsk der ville læse den igennem, og rette fejl Jeg har skrevet den på Pages, som i kan bare sende mig jeres e-mail ... -
mundtlig eksamen
Forumindlægkære venner jeg skal snart op til dansk mundtlig og er skide nervøs.....jeg har næsten styre på ismerne men alligevel er jeg usikker fordi når jeg læser en tekst fra fx det moderne gennembrud, så kan jeg altså ikke se hvad det er der gør at det er fra den periode...jeg har også svært ved at forst... -
ROMANTIKKEN - EKSAMEN
Forumindlægjeg har valgt digtet platonismen til romantikken i dansk - mundtlig afgangseksamen - 9 klasse. Platonisme Da vor Æt fra Aanders Trængsel Stødtes ned i Sandsers Fængsel, Mindet af vort Fødeland Fulgte med til Trællens Stand, Men det blev paa Gravens Rand Snart til Anelse og Længsel. Der... -
EKSAMENS HJÆLP FYSIK
Forumindlæghej alle sammen. Jeg går snart død over mit fysik! jeg kan nemlig ikke finde ud af, hvilke forsøg man kan lave til understående emner: 1. Grundstoffernes bindinger 2. Atomets oopbygning Håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er nemlig ret frustreret over det! -
Vigtigt Eksamen!!!
ForumindlægNogen der kan forklarer/argumentere omkring hvorvidt første verdenskrig var optakt til anden verdenkrig? -
Eksamens sæt
ForumindlægHej derude. Jeg har kigget mig blind på de to opgaver, som jeg har vedhæftet. Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak -
psykologi eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal op i psykologi og er blevet lidt i tvivl om hvordan den foregår. Er der nogen der ved det? (det er den gamle ordning) -
Læser op til eksamen..
ForumindlægBeregn den spændingsforskel, der skal være over et røngtenrør, nården mindste bælgelængde i spektret skal være 0,01 nm ?? :) -
Kristendoms eksamen
ForumindlægHej min gruppe har i kristendoms eksamnen 9 klasse trukket kampen om jerusalem og arbejder med problemstillingen: Hvordan forstås og fortolkes begrebet “hellig krig” inden for de abrahamitiske religioner, og hvilke ligheder og forskelle findes der i religionernes syn på brugen af vol... -
Eksame forberedelse
ForumindlægHar den her Opgave hvor emnet er "studie uden studiegæld". Der er stort set frie rammer, men jeg ved sgu ik helt hvor/hvordan jeg ska starte. Ved godt nok ik om der mulighed for i kan hjælpe, men det værd at give et forsøg. Så hvis der er mulighed for nogen kan hjælpe på en eller anden...
