Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 9041 til 9060 af 65692
-
Haster meget alt matematik
Forumindlægblabla -
Matematik meter!!!!!!!!
ForumindlægPå billedet ser du en fodboldbane. Den er 65 meter bred har form som et rektangel. Fodboldbanen har en længde, der er 60% længere end bredden af banen. Hvor lang er banens omkreds? _________ Meter -
måling matematik
Forumindlægjeg tror at det er 3, er det rigtigt ? tak på forhånd -
matematik b
Forumindlægf(x)=a*x^(2)+b*x+c, hvor 2<x<32; hvordan bestemer man tallene a,b og c ved regression ? -
Religion eksamen
ForumindlægHej alle! Jeg skal op i Religion på mandag, og vi er en del som ikke ved noget som helst om hvordan den foregår? Så ville egentlig bare høre om der er nogen der har været oppe til religions eksamen eller der er nogen som ved hvordan den foregår? - Altså hvilken slags tekst man kan trække og hvad ... -
matematik opgave
ForumindlægHej søger en som er villig til at løse en matematik opgave for mig da jeg er blank. Opgaven er vedhæftet kunne virkelig være dejligt hvis vedkommende vil skrive udreningerne. Tak på forhånd. -
Hurtig matematik hjælp
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med matematik i opg 6 og 7. Jeg ville være super taknemmelig hvis nogen gad at hjælpe mig -
HJÆLP til dansk eksamen
Forumindlægjeg har lige et par spørgsmål om hvordan en dansk eksamen foregår? -Hvilke slags emner kan man fx trække? -Og hvis man fx trækker emnet kortfilm, skal man så bruge de virkemidler man har lært om i klassen, og skal man vælge en egen kortfilm, som man har fundet på nettet, og skal man i så fald v... -
Historie eksamen!
ForumindlægHey alle.HJÆLP!jeg skal til eksamen i historie - og det er bare IKKE mit fag...Jeg håber lidt i kan hjælpe mig.det jeg har størst problemer med er politik.. det har aldrig interesseret mig og derfor har jeg meget svært ved og forstå det.Jeg ville høre om der er nogen der kort og enkelt kan forkla... -
årsprøve-eksamen??
Forumindlægjeg ville lige vide om årsprøverne var vigtigere end eksamnerne.?og sker der noget hvis man dumper i en årsprøve?? -
Hjælp! Historie eksamen!!
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i mundtlig historie og har trukket overemnet "flygtnige". Som delemne har jeg valgt "fattigdomsflygtninge fra Afrika til Europa". Er der nogen der har en opgave jeg kan se på, eller nogen der evt. ved en masse om dette? Ville være en stor hjælp. Tak! -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej jeg ville vide hvordan man fremlægger ud fra en synopsis...jeg er meget forvirret ved ikke hvordan man fremlægger ud fra en synopsis! tak på forhånd -
Dansk eksamen!!
ForumindlægHej Allesammen. :) Jeg skal snart på i dansk, og kunne godt bruge noget hjælp fra jer. Min fordybelsesområde er "det onde". Jeg kan slet ikke komme i gang. Kender i en god billedbog der hører under dette emne? Tusind tak, på forhånd. Jeg ville virkelig sætte pris på jeres store ... -
Tysk eksamen
Forumindlæghej jeg har lige været oppe og trække Wiedersehen mit Vater af Isolde Heyne og jeg har ingen ide om hvad teksten handle om er der nogen der har nogle notater til at ligge omkring teksten ville jeg blive meget glad hvis du gider sende det [email protected] -
Eksamen i historie HASTER!
ForumindlægHej alle. har lige brug for lidt hjælp her. Jeg har i dag trukket min opgave og det er palæstinakonflikten. Jeg har fået en masse kilder og jeg er begyndt at tænke lidt på, hvordan skal jeg føre det her frem? skal jeg starte med at fortælle enkeltvis om alle teksterne(synes da det virker forkert... -
Fysik eksamen HJÆLP!
Forumindlæghej alle, jeg skal op i fysik i morgen og har nogenlunde styr på det.. bortset fra formlen for hvordan man finder "lysets bølgehastighed" mange tak :) -
Hjææælp - Eksame
ForumindlægHej, er der nogen der kender gode hjemmesider man kan øve sig på? Og evt. nogle gode råd? :D -
Tysk eksam
ForumindlægHej med jer Jeg har trukket i tysk, Unge og Udfordringer Er der nogen ideer som underemne som jeg kan lave og fortælle om? På forhånd tak -
Engelsk eksamen
Forumindlægjeg har trukket emnet "in your dreams" og skal nu til at finde et underemne og tænkte så på om i havde nogle forslag -
At-eksamen
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal op til AT på mandag. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogen bud på hvad man kan sige om fagenes sammenspil, fagenes og dets muligheder/begrænsninger, evt. hvilke andr...
