Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9101 til 9120 af 176851
-
finde vinklen ved hjælp a cos, sin, tang relationen. stump vinkel
ForumindlægOpgaven ser sådan her ud. I trekant ABC er ∠A=32°,a=8,c=10 og ∠C er stump. Jeg skal bestemme de resterende stykker i trekanten. how do i do?? -
Eksamen imorgen, efterlyser en der vil læse mit manu.
ForumindlægHej. Er der en herinde som evt lige hurtigt kunne kigge på mit manuskrift til imorgen??? Tror den er hjemme, men kender desværre ingen der taler tysk. Vil bare gerne vide om det er noget volapyk jeg har fået skrevet. Det er vedhæftet i en wordfil. På forhånd tak :-) -
Skriftlig opgave om nyeste tid - indholdsfortegnelse??
ForumindlægHej :-) Jeg er i gang med at skrive en stor skriftlig opgave om nyeste tid, samt en analyse + fortolkning mm. af en novelle. Nu har jeg så bare to problemer. 1. Jeg skal have lavet en indholdsfortegnelse (jeg har word 2007), men hver gang jeg indsætter en, som skal opdatere automatisk, så gide... -
Haster! - Mat A og Samf A
ForumindlægJeg skal snart skrive SRP og skal derfor lave en disposition over hvad min SRP skal indeholde. Jeg har valgt at skrive i matematik A og samfundsfag B og jeg har valgt emnet Finanskrisen. Er der nogle der har en ide til en god disposition for opgaven? Og er der evt. nogle, som skal med i opgaven? ... -
Gode links til kemi
ForumindlægKemiassistent Kemi-assistent: Giver dig mulighed for at beregne fx massefylder, fortyndinger, stofmængder mv., der er pensum for kemi C på de gymnasielle uddannelser. Der er i programmet mulighed for at se beregningstrinene. Kemi-assistent version 2.9 - Download. Læs mere her: http://kemi-assist... -
9.klasse eksamen og 10.klasse eksamen
Forumindlæghej studieportalen det er fordi jeg skal snart til eksamen i 9.klasse hvad nu hvis jeg for dårlig karakter og så skal jeg på efterskole næste år og jeg så får bedre karakter i eksamen kan jeg godt bruge dem eller om vendt med at 9.klasse eksamen er gode og 10.klasse eksamen er dårlig -
Dansk EksAm
ForumindlægHey alle sammen...Jeg vil lige udnytte jers Erfaringer med hensyn til eksamerne..! jeg tænkte på Dansk - hvis man vil klare den mundtlige eksamen rigtig godt, hvad kan man gøre inden? Altså, feks. skal jeg læse et par eventyr-uden for mit pensum- så jeg kan perspektivere til dem, hvis jeg kommer ... -
Rettelse_organisk kemi
ForumindlægHej!\nJeg sidder og skriver en rapport om organisk kemi, hvori jeg skal opskrive ”med strukturformler” reaktionen mellem octansyre og propanol..\nJeg kan simpelhen ikke finde formlen for octansyre, men jeg tror at den er CH3(CH2)6COOH og jeg tror at produktet til sidst må blive Octansyrepropylest... -
bevis at vektor a * a = a^2
Forumindlæghvordan er det nu vi beviser at vektor a prikket med vektor a er vektor a2 -
Mini-SRP med Kemi
ForumindlægHej. jeg skal snart igang med at skrive en Mini-SRP hvor kemi er mit hovedfag. jeg ved abre ikke helt hvor den skal stilles op - skal den stilles på ligesom en rapport med teori, hypotese osv. eller hvordan? hvis der er en som har en SRP med kemi som hovedfag må i gerne sende den eller henvise ti... -
Sidste ting omkring Bio A STX skr i morgen - analyse metoder
ForumindlægHej folkens, Så sidder jeg her og har været igennem halvdelen af de skr nu. Der mangler kun Kemi og Biologi A, Men ville høre om der var nogen der kan huske nogen analyse metoder i biologi, er gået lidt blank hehe Er kommet i tanke om følgende: ELISA PCR Elektroforese GEL-filtrering CO2 måling ... -
nogle som vil hjælpe med kemi det haster virkelig??
Forumindlægnogle som vil hjælpe med kemi det haster virkelig?? -
10, eksamen
ForumindlægHey - jeg skal op i Matematik her i morgen tidlig.Så mens jeg forbereder mig, kunne jeg godt tænke mig at høre nogle fif til nogle lidt højere karakterer - 9-10 og derover.Tak på forhånd -
:( Eksamen imorgen, hjælp tak!
Forumindlæghvorfor gælder der , at når den uafhængige variabel vokser med en konstant procent,så vokser den afhængige variabel med en anden konstant procent. -
Tysk eksamen
ForumindlægHejsa, har lige trukket til tyskeksamen idag. Jeg trak teksten Keine zeit füt Spinnenetze, nogen der evt. har gode notater o.s.v Vh ditte -
fransk eksamen
Forumindlæger der nogen der gider læse en fransk tekst som jeg skal op i, for har brug for at vide om jeg har forstået teksten rigtigt og atjeg har det hele med, skriv så jeg kan scane opgaven ind og sende den til mail, det haster lidt da jeg skal op i det imorgen kl 9 tak -
Dansk eksamen
ForumindlægHey er der ikke en lærer herinde, som har tid til at kigge min danskeksamen igennem? -
Eksamen imorgen
ForumindlægHar idag været oppe og trække mit spørgsmål hvor jeg skal fortælle om bølger og lyd og derunder komme ind på et forsøg vi lavede med snorbølger. Dokument med måleresultater er vedhæftet og jeg h&... -
Naturfag=kemi C???
ForumindlægJeg skal til at igang med at skrive min ansøgning til min videre uddannelse. Et specifikt adgangskrav er mat B og Kemi C. Jeg er sproglig, og havde mat som høj-niveau, og opfylder derfor Mat B. Men er i tvivl er kemi C. Der står i bekendtgørelsen for naturfag at man har mat, fysik og kemi på C ni... -
Emner i kemi til 2g.
ForumindlægJeg skal begynde i 2g her efter ferien. Og jeg er ret dårlig til kemi, så ville starte lidt foran. Men hvilke emner kommer man ind på i 2g? Hvad skal man kunne i 2g? Ville hjælpe en del. x)
