Søgning på: analyse af digte. Resultater: 9121 til 9140 af 26633
-
Nogen som har en case om identitetsproblemer?
ForumindlægHej, :-) leder efter en case om nogle som har problemer med identiteten, evt en familie hvor en person har problemer?? .. og nogle som har gode råd til hvordan man analysere det psykologisk? -
Fortolkning - Lagkagen af Benny Andersen
ForumindlægHej. Jeg sidder og skal skrive en litterær artikel om "Lagkagen", en novelle af Benny Andersen? Er der nogen der har en analyse eller fortolkning på den? Har sådan brug for inspiration! -
hvad betyder det??
Forumindlægjeg skal analysere denne tekst hvor jeg skal præsentere skriveideen...men jeg har ikke forstået hvad en skriveide er og jeg kunne ikke finde noget der dækkede det på google!! kan du forklare mig det -
Dansk opgivelsesstof
ForumindlægHey. Kan man (i dansk mundtlig eksamen) risikere at komme op i et billede fra f.eks. barokken, som man så skal analysere? :| -
Indledning i et essay, hvor mange linjer?
Forumindlæghvor mange linjer må en indledning maks fylde, såfremt der er tale om et engelsk essay (analyse & fortolkning)? -
snedronningen ??
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at analyser snedronningen ved hverken hvor jeg skal starte eller slutte !! hjælp mig please hurtig -
Hej Alle.
ForumindlægJeg skal analysere et brev, men har glemt hvordan man gør det. :S Nogen der kan komme med nogle ting om hvordan man gør? :) -
College will grant me the chance to learn more about sustainability .
ForumindlægCollege will grant me the chance to learn more about sustainability . Hvad er substantivet i sætningen? Ikke navneord, men hvor man skal analysere sætningen -
Hold kæft og vær smuk - Vita Andersen
ForumindlægJeg søger noter til analyse af fælden fra novelle samlingen Hold kæft og vær smuk. Mit fokus er kvindesynet i samtiden -
Filmanalyse - HJÆLP
ForumindlægNogen der har analyseret filmen " The Impossible" der handler om tsnamien i 2004 ??? Mangler inspiration DET HASTER -
Rettelse af grammatiske fejl
ForumindlægNogle der gider at kigge på grammatikken i denne analyse som jeg er i gang med, vil bare lige tjekke om jeg er på rette spor :) -
Lone Hørslev; Jeg ved ikke om den slags tanker er normale"
ForumindlægJeg vil gerne hører om der er nogen der evt. har læst digtet og kan hjælpe mig med: Hvad denne her stætning betyder: i Danmarks Akvarium fik jeg at vide at DET NORMALE for en strandkrabbe er at skifte skjold 10 til 15 gange i sit liv, jeg går over gaden og donk siger det, donk donk, hver gang e... -
hvordan ser det ud ????
ForumindlægBang og Olufsen A/S </o:p> Jeg skal skrive opgave om B&O og har tænkt som følgende.. 1.Beskrivelse af virksomheden: herunder </o:p> kort beskrivelse af B&O`s historie.</o:p> grundlæggende vision, mission og værdi... -
fahrenheit 9/11
ForumindlægHej ! Jeg er igang med at skrive en filmanalyse i dansk om fahrenheit 9/11. Så jeg tænkte på om der var nogen der havde en sådan opgave liggende, som jeg kunne bruge til inspiration? :) -
LÆNGDEN PÅ DISKUSSION?
ForumindlægHvor lang skal diskussionen i SRP'en være?? :S Min er 1 1/2 side? er det for lidt ??? -
angående omfanget af siderne i srp
ForumindlægHey allesammen! har et spørgsmål vedrørende omfanget af de taksonomiske nivauer i min SRP om apartheid min opgaveformulering er følgende: Redegør for relevante træk i udviklingen af apartheidsystemet i Sydafrika. Undersøg mål og milder i ANC's kamp mod apartheid, og give i de... -
Dobbeltkonfekt, pleonasme, redundans. ER DET, DET SAMME?
ForumindlægHejsa med jer Jeg håber jeg kan få hjælp til det her spørgsmål. Jeg forstår ikke helt hvad forskellen på dobbeltkonfekt, pleonasme og redundans er? Det er måske det samme, bare forskellige ord for det. Jeg har et digt, hvor der er mange gentagelser. Gentagelser understreger noget. Siger man ge... -
Dansk eksamen hjælp til min synopsis
Forumindlægoverskrifte beskriver en del af mit problem, vi har fået en masse ark af min lærer hvor der står hvad en synopsis skal indeholde men jeg føler virkelig stadig at jeg er på bar bund, og jeg syntes ikke rigtig min lærer er til den stor hjælp.... altså jeg har lavet side et og nu skal jeg til at la... -
Problemformulering
ForumindlægEr dette en god formulering? Har AT9 om romantik. - I denne synopsis vil jeg analysere og undersøge de 4 tekster, finde en sammenhæng mellem Dansk og engelsk romantik og til dels sammenligne de to forfattere, Oehlensläger og Lord Byron. HVAD MANGLER? -
Metoder i billedkunst
ForumindlægEr der nogle der kan oplyse mig om hvad billedkunsts metode er. Jeg ved at det er en humanistisk metode hvorfra man prøver at analysere og fortolke sit materiale. Men er der ikke andre metoder? Venlig hilsen Sarah
