Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9121 til 9140 af 57177
-
"engelsk professer, el en der er god til engelsk"
ForumindlægThe poet invokes a muse to aid him in telling the story of the rage of Achilles, the greatest Greek hero to fight in the Trojan War. The narrative begins nine years after the start of the war, as the Achaeans sack a Trojan-allied town and capture two beautiful maidens, Chryseis and Briseis. Agame... -
komma i engelske sætninger...HASTER MEGET...PLEASE....
Forumindlæg1. they were surprised, when they heard the news.2. When they arrived two hours late, the party was over.3. he had in fact, fallen for her money.4. I know that I am a fool.5. She ,too, was very happy.6. Could I have a cup of tea, and a piece of cake please?7. Do you know, if Peter is at home?8. I... -
Lektier, opgaver- hvordan holder man styrer på det?
Forumindlæghej jeg er lige startet på stx, og jeg ved ikke hvordan jeg skal holde styre på lektier og sådan noget, hvad gøre i har i en lektiebog el. et smart program til computeren? tak på forhånd -
TERMINSPRØVE
ForumindlægHej derude. I morgen tidlig skal jeg til terminsprøve og dertil kunne jeg godt bruge nogle noter eller gode råd, da matematik ikke er min stærke side :) Jeg har det på 2. år og på B-niveu. kan nogen hjælpe? VH Niels :) -
Prøve i fysik
ForumindlægSkal op i fysik på tirsdag. Læreren har ikke fortalt en skid. Alle sidder og er ved at tisse i bukserne !! Hvad er kravene i fysik ?? - skal man vise en formel? (komme frem til en ??) - skal man kunne alle begreberne udenad? Hvad skal man gøre for at bestå og score et 12-tal?? Må man også h... -
Eksamenernes offentliggørelse
ForumindlægNåååår.. hvordan gik det? Som forventet eller af H-til :p ? -
Gymnasial supplering - eksamenssæt
ForumindlægKan man finde tidligere matematik A eksamenssæt for gymnasial suppering? :) -
B-niveau eksamen
ForumindlægHvis man har fysik på B-niveau, hvordan er det så at eksamen vil foregå?? Jeg ved at der er en forsøgs- og en eksamineringsdel. Men mere ved jeg ikke helt om det, overvejer at hæve fysik fra C til B, men ville gerne høre lidt om selve eksamensformen først. -
Rette en oversættelse
ForumindlægThe title ”Whose Life is it Anyway” is a title which gives us something to think about. It is a very interesting title because it catches the reader’s attention. All your minds are flying around in your head and the question “Whose Life is it Anyway?” is trying to be answer. Is it Ken’s, the fami... -
Lille oversættelse + bud
ForumindlægHej Jeg vil meget gerne have hælp til at oversætte; I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. Sportstjerner og berømtheder fra fjernsynet der bliver dyrket som helte, og ikke mennesker der kæmper for politiske sager. Mit bud; "i hvert fald" if the media reflects the truth... -
Slagtet i skriftlig eksamen
ForumindlægTil STX 3.g eksamen i dansk, er der virkelig mange fra min klasse der er blevet slagtet. Det højeste der blev givet er 3 9-taller, og ellers er det 8-7-6-taller for resten. Jeg går i en sproglig klasse, hvor dansk karaktererne normalt ligger meget højere. Er det det samme for jer andre der har... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægNogen som kan fortælle hvor mange sider der er det "normale" at skrive til dansk eksamen på A niveau? Er der ellers nogen gode råd til hvordan man bedst griber det an, jeg tænker på om man skal begynde at skrive ud fra første opgave når man har læst første opgave sæt igennem? eller ? Er... -
Den sorte død
ForumindlægHejsa! Jeg skal skrive DHO (jeg har kun valgt historie delen) om "den sorte død" umiddelbart vil jeg skrive den der skete i europa. Er der nogen der har nogle super gode links osv. som jeg kan bruge ? Jeg har selv lånt 2 bøger indtil videre. -
Oversættelse bedes ses igennem for åbenlyse fejl.
ForumindlægHej.. Sidder her med en oversættelse, det ville være skønt hvis der var én, som gad at rette den igennem for fejl. Fokus er på ubestemte pronomier, relative pronomier og demonstrative pronomier. Men bare ret hvad der er at rette. :) Tak for hjælpen. America The United States stretch 4500 kilomet... -
Karakterberegning
ForumindlægJeg vil lige have en afklaring på omkring skriftlig eksamen: jeg skal op i Dansk samfundsfag og engelsk A vætges de spm 2 eller 1? Jeg skal muligvis kun op i skrftlig og ikke mundtligt i de tre fag. Hvor meget vægtes de. -
(2) Udsagnsord - Fremtid
Forumindlæg1. Vi går ikke, før (not until) barnepigen kommer. - We will not go until the nanny comes. 2. Hvad sker [der], hvis vi ikke hjælper hinanden? - What happens, if we not help each other? 3. Vi bliver her, indtil du fortæller os sandheden. - We will stay here, until you tell os the truth. 4. S... -
Tips til billedkunst C eksamen?
ForumindlægHar I nogle tips til at gå til eksamen i billedkunst på c-niveau? Er rigtig nervøs, da der stort set ikke er noget at forberede hjemme... Vi skal bare læse pensum og så trækker vi et spørgsmål til eksamen og får en times forberedelsestid, hvilket jeg ikke føler er specielt meget:/ Vi har et bill... -
HURTIGT HJÆLP! 4 korte sætninger
Forumindlægskal rettes til korrekt engelsk, men rigtig grammatik osv. ?? nogen der er de dejligste og hjælpe? :) It succeded him to identify the thieves. not once he thought at his wife. When he extremely late this stormy evening arrived at work the factory was simply gone. he is send to prison, because... -
Matematik A eksamen - Hvad må man have med?
Forumindlæg[stx] Hej, jeg skal til mundtlig eksamen i matematik A i december 2012. - Jeg har hørt, at man må have noter, synopsis m.m. ind til forberedelsen (28min) - Men hvad må man have ind til selve eksaminitationen? En kort disposition? Men der må slet ikke stå noter på den? Hvad må der stå... -
Eksamen c niveau
ForumindlægHeey sp Jeg har trukket samfundsfag c niveau. Jeg har bare det spørgsmål at jeg ikke ved hvordan eksamen kommer til at foregå? Nogle som har været oppe i det, og ve hvordan. Det kommer til at foregå? Har også brug for noter til samfundsfag c...
