Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 9141 til 9160 af 160717
  • Mat A

    Forumindlæg
    Hej Alle :) Sidder med den her opgave, og kan simpelthen ikke finde ud af det.. Den lyder: Der er givet to punkter A(-1,-3) og B(4,-2). Bestem en parameterfremstilling for den linje, der går gennem A og er vinkeltret på linjen gennem A og B. På forhånd tak for hjælpen :)
  • Bestem a ??

    Forumindlæg
    s= 1/2 •a • t2 s=500 t= 17 a skal bestemmes. Jeg skal vel isolere a, men syntes at få forskellige resultater, hjælp ?? :)
  • Engelsk A

    Forumindlæg
    En der kan hjælpe mig med at gi et resume / analyse af det her digt, skrevet af william Dunbar. To the City of London London, thou art of town{.e}s A per se. Soveraign of cities, semeliest in sight, Of high renoun, riches, and royaltie; Of lordis, barons, and many goodly knyght; Of most delecta...
  • A og b hjælp hjælp

    Forumindlæg
    Mit andet forum døde, og er helt lost!! Har disse 3 a og b regninger og har virklig bruf for hjælp a=4 b=-3 1.3a + 4b Har fået den til 0? 2.3(a-b) Har fået den til 21? 3. a(2 i potens) + b(2 i potens) Har fået den til 4? Hjælp
  • A-fagsbonus

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der muligvis en, der ved, om A-fagsbonus kommer til at være gældende for de nuværende 1.g om 3år, altså når de skal ud af 3g.
  • bygningskonstruktør matematik

    Forumindlæg
    er der nogle der ved hvor hård matematiken er på bygningskonstruktør uddannelsen?
  • Hjælp til matematik c

    Forumindlæg
    Er der nogle derude, der læser matematik c på hf flex?
  • Hjælp til matematik opgave??!!

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en matematik opg jeg ikke kan finde ud af: Så hvis i vil hjælpe så skriv her. og så sender jeg en besked til jer med opgaven...
  • Matematik B

    Forumindlæg
    Jeg er igang med et matematik b forløb, Men er desværre kommet bagud med par afleveringer, så vil hører om der er nogen der er villig til, at hjælpe mig igennem med dem
  • Matematik til imorgen,

    Forumindlæg
    Hej SP :) Jeg skal aflevere min færdighedsregning, i matematik imorgen. Har lavet det jeg kunne men kan ikke lave den her. Håber nogle vil hjælpe :/ har prøvede alt men der ikke en der kunne det.
  • areal af a

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan hjælpe med opgaven for a kan jeg ikke løse med wordmat..
  • Samf A

    Forumindlæg
    Nogen der har Samf på A-niveau. Hvis ja, hvad plejer i at lave + er der mange fremlæggelser. Tak
  • Samfundsfag A

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kender til et VUC/ HF, hvor da udbyder Samfundfag på A niveau på flex/ fjernundervisning ?
  • a+b

    Forumindlæg
    Beregn værdien for hvert af udtrykkende når a=-3 og b=3 3a-b= 2a+b''i anden''= a i anden + b * 2= kan ikke finde ud af den og har brug for hjælp
  • m-3=a

    Forumindlæg
    jeg skal beregne dette: a=(m-3) ?jeg er noget så langt indtil videre, men nu er jeg gået i stå. (jeg skal også finde a) ?m-3=a m=a+3
  • tværsnitsarealet A

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som kan fortælle mig hvad tværsnitsarealet A er på en kobber ledning?
  • Bestem de værdier af t, for hvilke vinklen mellem a og b vil være 60°

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe? :-)
  • Ægyptisk matematiks betydning for græsk matematiks

    Forumindlæg
    Hej Jeg står pt med et problem med srp ogpaven. Jeg skal analyser et citat af platon og diskuter ud fra dette citat ægyptisk matematiks betydning for græsk matematik. Citat lyder: Så meget af hvert fag må vi da hævde at de frie mennesker bør lære, som hele det store flertal af børn lærer i Ægy...
  • Finde a? - Eksponentielfunktion

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har fået givet nedenstående oplysniger: i633.photobucket.com/albums/uu59/Miranoria/gjvjhgjvjv.png - modellen For perioden 1997-2006 kan indbetalingerne til arbejdsmarkedspensioner med god tilnærmelse beskrives ved modellen y = b * a^x , hvor x er antal år efter 1997, og y e...
  • A eller AN????

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige et hurtigt spørgsmål jeg håber at i kan hjælpe mig med :) Når det er engelsk vi snakker om, hvornår bruger man så 'a' og 'an' i en sætning???