Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 9161 til 9180 af 176851
-
Mat B mundtlig Eksamen - Differential regning
Forumindlæg8. Differentialregning Du skal gøre rede for hvad man forstår ved en differentiabel funktion, en differentialkvotient og hvordan en differentialkvotient bestemmes. Du skal endvidere behandle regneregler for differentiation. Du kan tage andre resultater fra eller anvendelse af differentialregning ... -
noget efterbehandling i KEMI
Forumindlæghej folkensjeg har noget efterbehanlig som jeg simpelthen ikke kan forstå (altså selve teksten) det lyder således:I forsøget med den kvantitative forsæbning beregnes først stofmængden af OH- i 25, 0 ml 0,999M NaOH.Anvend resultatet af titreringen til at beregne stofmængden af OH-, som er til rest... -
Kemi, hvorfor 2 NaHCO3??!
ForumindlægHvorfor skal der bruges 2NaHCO3 til at danne hæve processen i en dej? -
KEMI: indtal fejlkilde
ForumindlægHej alle jeg har lavet et forsøg hvor jeg skulle bestemme iodtallet for en smør jeg fik iodtallet til 120, men databogen siger at det bør ligge mellem 26-38 Hvad kan fejlkilden være? -
Kemi tutor søges
ForumindlægHej med jer, Jeg søger en tutor Jtil at hjælpe mig med mine eksamensopgaver. Jeg læser odontologi/tandlæge på 1. semester. Jeg søger en der kan hjælpe mig med diverse spørgsmål, da jeg ikke har styr på meget basalt kemi. Det skal helst foregå i Københavnsområdet. Jeg håber der er noge... -
SRO mat og kemi hjæælp
ForumindlægHej alle sammen jeg skal skrive SRO i matematik og kemi. Hvor vores forsøg gik ud på at bestemme farvestofindeholdet i en orange breezer. Spørgsmålet er så er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan tage med i teori afsnittet udover lambeert beers lov, farvestoffer og spektrofotomer... -
Kemi og Historie, Den kolde krig?
ForumindlægHej, jeg vil gerne skrive om den kolde krig i kemi og historie og ville høre om nogle af jer havde forslag til gode emner? Tak på forhånd. -
kend kemien 1
Forumindlæghej. er der nogen der ligger inde med en facitliste til "kend kemien 1" hilsen Frederik -
Søge Odontologi når man ikke kan lide kemi
ForumindlægHej, Er det en dårlig ide at søge ind på odontologi (tandlægestudiet) hvis man afskyr og har svært ved at forstå kemi? Jeg elsker dog biologifaget og synes at det håndværksmæssige aspekt i odontologi virker utroligt spændende! -
Rette abstract? (kemi/fysik) - SRP
ForumindlægEn der vil hjælpe mig med at rette mit abstract i SRP, både sprogmæssigt og grammatisk korrekthed. Skriver om fedtstoffer & stofskiftet. -
SRO: Matematik og kemi
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive SRO om andengradspolynomier og pH-beregning. Jeg har læst litteraturen, vi har fået udleveret, men kan ikke se linket imellem matematikken og kemien? Et hint? Tak på forhånd! -
Kemi C - aflevering!!!!!!
ForumindlægJeg ved godt det er lidt ukontroversielt og spørger om dette, MEN jeg er lige kommet hjem efter en lang arbejdsdag og har en kemi aflevering der skal afleveres i morgen kl.12 og jeg er på bar bund, er der nogen der har mod på at hjælpe mig? Jeg er villig til at betale for det er virkelig desperat... -
HJÆLP FYSIK OG KEMI ! TIL IMORGEN
ForumindlægHej alle sammen sidder her og skal have svartet på de her fysik og kemi spøgersmål er gået helt i står -.-' er der nogen som kan hjælpe mig ! Vigtige spørgsmål i Syre/Base/Salte. Hvad er PH-Skalaen? Hvilke ioner er der altid i syrer? Hvilke syrer er der i baser? Hvordan opstår en ion? H... -
Samf A, Historie A
ForumindlægHej venner! Jeg skal til at skrive min SRP, og er fuldstændig på bar bund. Jeg har besluttet mig for evt. at skrive om det politiske under en krig, men vil gerne have en krig som ikke er så stor en begivenhed, at alle skriver om den. Nogen der har et godt emne? Og evt. ideer til problemfor... -
Analyse af kortfilmen "Life is a bitch" af Jørn Faurschou
ForumindlægHej! Jeg skal til op i dansk mundtlig eksamen med kortfilmen "life is a bitch" af Jørn Faurschou. Jeg er lidt i tvivl om budskabet i filmen, og hvordan "de syv parametre" passer på filmen. Er der nogen, der analyseret og fortolket denne kortfilm, der kan hjælpe mig med... -
Samfundsfag eksamen - DK politik, medier og meningsdannelse
ForumindlægHej! Jeg har i dag trukket emnet Dansk politik, medier og meningsdannelse i Samfundsfag på A-niveau. Bilagene er: - Efter Fogh: Har du 730 dage!, Weekendavisen. - Meningsmåling: Regeringens troværdighed er svækket, Politiken. - Er den rationelle vælger død?, Region Midtjyllands hjemmeside i fo... -
SRP-Kemi-Historie???
ForumindlægEr der nogen der har ide om hvad for en emne man kan skrive om i SRP under kemi-historie?? har nemlig ingen anelse om hvad jeg skal skrive :/ -
Religion - søren kirkegaard - eksamen imorgen tidlig!?!?!
ForumindlægHvad mener Søren Kirkegaard med at "Livet skal leves forlæns, men forklares baglæns"?? -
Eksamen generelt - Hvordan forbereder i jer bedst? Mentalt såvel som bogligt....
ForumindlægHey.Har nu næsten overstået alle eksamener for i år. Men føler lidt at dette er år (eksamensmæssigt) er gået elendigt (ok ikke elendigt, men langt dårligere end jeg havde foventet) i forhold til både 1.g og især 9. (selvom man ikke kan sammenligne det, ved det godt!) Så tænkte bare, hvordan gør ... -
Facit for matematik A 21. maj 2018 gammel reform
ForumindlægEndnu engang uploader jeg facit for STX A-niveau gammel reform. Jeg satser på også at lave for ny reform. Husk, ingen garanti for fejlfrie løsninger. Stil gerne spørgsmål, så kan jeg eller andre dygtige lektiehjælpere svare på jeres spørgsmål.
