Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 901 til 920 af 57177
-
Dansk -> engelsk
ForumindlægHvordan vil i oversætte det her: 1. Der er ingen grund til ikke at tænke dårligt om vampyre 2. Hvad kan ske om natten, som ikke kan ske om dagen? -
Oversættelse - Dansk--->Engelsk
ForumindlægEndnu engang er en engelsk politiker bukket under for formiddagspressens angreb: I går meddelte kulturminister David Mellor uventet, at han havde besluttet at gå af, fordi han ikke ville være en belastning for sit parti og for regeringen. Mindre end 24 timer forinden havde premierminister John Ma... -
Htx eller Stx?? Hjæælp!!
ForumindlægHej. jeg er en pige på 15 år, som snart er færdig med niende klasse, men jeg har bare et lille problem.. jge ved ikke om jeg skal vælge htx eller stx?? Jeg vil gerne få nogle ideer til hvad jeg kunne uddanne mig som i fremtiden, og vælge ud fra det. Jeg er meget glad for de naturvidenskab... -
Klima noter
ForumindlægHejsa...Jeg vil høre om der er nogle som har nogle smukke noter, nag. klima, da jeg skal til prøve her på fredag.Jeg ville også være interesseret i noter fra geografi hjemmesider.Når siger noter mener jeg små sætninger, og ikke et halvt kapitel, om en forkalring, men bare ting som er lidt mere de... -
noter vigtigt
Forumindlæghej.. jeg skal op i fysik A eksamen i morgen og derfor hvis nogle af jer har digitale noter til kernefagene må i gerne sende dem D: jeg står virkelig og mangler noter til lasere D: -
Biologi noter
ForumindlægHej Er der nogen af jer som har været op til biologi skriftlig i 9. Klasse? Hvis der er nogen som har noter i biologi, må i meget gerne sende det, da jeg virkelig har brug for det. Har nemlig skriftlige eksamener i næste uge og har ikke så mange noter til biologi. Tak på forhånd! -
Dansk eksamen - 9klasse.. ??
Forumindlægtil dansk eksame 9.klasse - når man skal forberede sig i 40 min. må man så tage alle sige papir med.. alle papir man vil?? og lige en ting til.. Når man skal til at analyser - synes i så at man skal starte med at fortælle om hvad man vil gennemgå .. eller? -
Dansk Demokrati og national identitet?
ForumindlægHvis nogen har noget til dette, må de meget gerne sende det til mig.. dette er mine temaer og har fået en del artikler udleveret.. skal op imorgen kl 08 sidste eksamen, har brug for hjælP? Hjælp mig [email protected] -
Dansk-->Engelsk
ForumindlægHej nogen der kan kigge dette igennem for fejl?Det danske står ovenover det engelske.JP Århus 08 februar 2006, 6. sektion side 4JP Aarhus 08 February 2006, 6. section page 4Khaled med baggrund i Afghanistan sagde:>> De sårer ikke mig personligt, for jeg er ikke så religiøs. Tegningen med bo... -
Noter!!!!! pls..
ForumindlægJeg skal til årsprøve i fysik, d.3/6. vis der er nogle der har nogle gode gym. 1.g noter.. ville jeg blive lykkelig. -
NOTER til idræt
ForumindlægIDRÆT eksamenNogen som har gode noter til IDRÆT: teori og træning, Lars H Nielsens. 70-99 ???Emnet om Energiomsætning og træningslære ?? -
Noter til tingsretten - det haster
ForumindlægHej. Jeg læser jura, og skal snart op i tingsret. Er der nogen der har nogle gode noter til tingsretten, må de meget gerne ligge dem ud.... -
Badminton noter
ForumindlægEr der nogle som har noter i bogen "Badminton - slag fra alle vinkler"ER meget presset, så håber i kan hjælpe mig..Skal til eksamen mandag/tirsdag... -
energi noter
Forumindlæghejsa venner, jeg har virkelig brug for gode noter til energi i geografi....please help meeeee -
Noter til Fysik
ForumindlægHej, Jeg skal op i fysik/kemi til de afsluttende prøver! Nogle noter ville være fedt, hvis der er nogen som sidder inde med nogen på 9. kl. niveau :) -
Noter til mediefag
ForumindlægNogle der ligger inde med Noter til mediefag.??? har fundet to herinde men det er bare til en film. Håber på hjælp Hilsen Lasse -
Kriminalitet noter
Forumindlægtænkte på om der en der har nogen fornuftige noter til kriminalitet ? ikke hjemmesider fordi dem har jeg masser af :) mVh. Michael -
Noter til Religion
ForumindlægHej.. Er der nogle der har noter til "Marxister og Kristne i Dialog" samt "Kirke og Samfund i Latinamerika" (Befrielses teologi).. -
Latin noter?
ForumindlægHej. Jeg er brobygning på en skole og de skal have latin eksamen og så skal jeg være med men har ingen noter da jeg kun har været der i to uger så ville lige hører om der er nogen der er lidt behjælpelige her inde :d -
Overblik Noter?
ForumindlægJeg vil hører om der er nogen der har noter til Bogen Overblik, som er Historie bogen til Historie C niveau?
