Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 9181 til 9200 af 25374
-
Et dukkehjem
ForumindlægHej skal bruge dette til en fremlæggelse i morgen, men kan ikke finde det. Hvordan får maskeraden symbolværdi i et dukkehjem, og hvad er Henrik Ibsens kvindesyn?? -
Grænsehandel
Forumindlæghvordan kan jeg løse opg 2 når jeg ved at transportudgifterne er 942kr -
Rygning
ForumindlægHej derude, så er tiden ved at nærme sig SRP. Jeg har valgt at skrive om rygning i biologi og dansk, begge er A niveau. Jeg har valgt at skrive om rygning, er der nogle som har nogle idéer? Evt. nogle gode rygekampagner(film??) eller nogle gode reklamer? -
den franske revolution
ForumindlægHej. :-)) Nogen der ved vide hvad den franske revolution kendetegner? :) -
Kromosom
ForumindlægHvad er et kromosom? Hvorfor sidder kromosomer i par? Nogle der kan svare på spørgsmålene, tak. -
Hvorfor bliver de græske skulpturer altid skildret nøgne?
ForumindlægHvorfor bliver de græske skulpturer altid skildret nøgne? Håber i kan give svar...:) -
tandpasta
Forumindlæghej jeg har brug for hjælp til en opgave, vi har en tube med tandpasta på 75 ml. Rumfanget af en klat er 0,96cm. Hvordan finder jeg ud af hvor mange dage en tube holder til hvis der er 4 personer der skal bruge den og de bruger 2 klatter på en dag ver. https://drive.google.com/file/d/1LnSD9-vbhJ... -
En fortsættelse af Et dukkehjem
ForumindlægHej... Jeg skal skrive en fortsættelse af et dukkehjem, en hel til en halv side. Kan ikke finde på noget, vil i hjælpe mig? Tak på forhånd.... -
Kvinder som sexsymboler
ForumindlægJeg har projekt uge i denne uge og jeg har emnet "Kvinder gennem tiden" Så har jeg valgt at skrive lidt om kvinder som sexsymboler både gennem tiden og nu. altså gennem tiden tænker jeg lidt at Marilyn Monroe er et godt sexsymbol, hvad syntes i? Hvorfor syntes i at hun var et sexsymbo... -
Engelsk Opgave - Rettelse af fejl.
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe med at tjekke for fejl i denne opgave? Generalt bare stavefejl og grammatik fejl. Mange tak! -
1 Verdenskrig
ForumindlægHejsa! Jeg har fået til opgave at finde de 8 vigtigste begivenheder i første verdenskrig. Jeg har indtil videre valgt "Mordet i Sarajevo" og "Første verdenskrig bryder ud". Har dog svært ved at finde de der er vigtige, da der var mange krige osv.. Håber i kan hjælpe :) -
pligtetik
ForumindlægHej, Jeg sidder lige pt. og skriver en synopsis ift. en case vi har fået udleveret Selve dilemmaet går ud på, at et schweiziske firma, ved navn Roche, producere et produkt, som modvirker afstødning af organer, ved organtranplantationer. Problemet ligger i at Roche er startet med at sælge dere... -
kan nogle hjælpe mig med at lave en analyse af indenfra anders agger fra 22,08 og så otte minutter frem
Forumindlægjeg har brug for hjælp til analyse af en dokumentarfilm indefra med anders agger -
Budskab
ForumindlægHej folkens! Jeg er i gang med en reklameanalyse og jeg har ingen idé om hvad budskabet i reklamen er. Reklamen: https://www.youtube.com/watch?v=kuwZelxM52o På forhånd tak! -
Hvad er impressionisme?
ForumindlægHejsa Er der nogen der kan forklare, hvad impressionisme er? Synes det er lidt svært at finde hoved og hale i det. Er der derudover nogen der kan vurdere om der er impressionisme i dette billede: http://4.bp.blogspot.com/_DW_dyBBaOTQ/TcvzKfbd0yI/AAAAAAAAIeA/2XnQ9f684sY/s1600/h-a-brendekilde-uds... -
Talepapir
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl der vil kigger på min talepapir til spansk eksamen? :) -
Eksamen i dansk 2014
ForumindlægHej alle Jeg er en elev, der bliver student om få dage, men i dag har vi fået vores skriftlige karakterer, for de fag vi kom op til eksamen i. Her gælder blandt andet dansk A, hvor jeg igenem alle tre år, ikke har fået en karakter under 10. Som sagt har jeg fået mine karakterer i dag, og finder ... -
Energi: Smeltning og fordampning - Begreb: Energiforhold - hvad betyder det?
ForumindlægJa, jeg sidder her med et eksamensspørgsmål, hvor jeg har til opgave at give en mundtlig præsentation af energibegrebet (er gjort), og energiforholdene ved smeltning og fordampning, men jeg forstår ikke ordet energiforhold - er der nogle der kan forklare det? På forhånd tak -
Stx matematik A - 28. maj 2024
ForumindlægHej Er der nogle der har eksamenspdf i mat a fra 2024, som de vil dele :)? -
Brug af apostrof i ord
ForumindlægKære brugere af Studieportalen! Jeg har længe studset over, hvornår man benytter apostrof i ord, som eksempelvis: Pigen har kun et kæledyr. Pigen har kun ét kæledyr. Jeg vil have den is! Jeg vil have dén is! Jeg har ikke kunnet finde noget på www.sproget.dk eller forskellige retskr...
