Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9301 til 9320 af 63055
-
Nægtende sætninger
ForumindlægGør følgende sætninger nægtende med not:\n\n1) He came yesterday\nHe came not yesterday.\n\n2) They drove all the way to London.\nThey do not drove all the way to London.\n\n3) They will pay the rent tomorrow.\nThey will not pay the rent tomorrow.\n\n4) John knows all the boys at the club.\nJohn ... -
hvad ville du gøre?
ForumindlægJeg går på HF enkeltfag i vejle, hvor jeg er ved at tage en "pakke" til sygeplejske, men overvejer seriøst at droppe ud, da jeg ikke kan holde til mere...Jeg går i en klasse, hvor der er dårligt socialt sammenhold, og man skal helst være stræber for at man bliver snakket til, og bruger ... -
blodtypebestemmelse
ForumindlægHej er i gang med en opgave om blodtypebestemmelse. I denne opgavegår et af spørgsmålene på fordelingen af eleverne i klassens blodtypefordeling. Ud fra disse tal skal vi tage stilling til afvigelserne i blodtyperne i forhold til landsgennemsnittet. I forsøget viste det sig at 27% var rhessus-ne... -
HJÆLP Pls
ForumindlægHej. jeg sider her og skal fortælle om solenergi, i morgen foran klassen. Men jeg forstår ikke så meget hvordan en solcelle den virker- ( Hvordan den funger, og hvordan foregår det ) Hvad sker der i solcelle, da sollys rammer den... HJÆLP -
Studiehjælp, matematik B, 1. g.
ForumindlægHej Er der nogle der kan hjælpe mig ? Har flyttet klasse i 1. g og mangler hjælp til første halvår pensium. Meget gerne studie hjælp inden skolestart d. 18. august. -
Mål for snit?
ForumindlægMåske et mærkeligt spørgsmål, men ikke desto mindre et spørgsmål om noget, som jeg har indtryk af, at mange gør sig tanker om:Hvilket gennemsnit er det dit mål at få ? -
Ikke bestået optagelsesprøve
ForumindlægI morges var jeg til optagelsesprøve på et gymnasie og bestod utroligt nok ikke. Jeg kæmper i forevejen med en depression og har altid været én af de dygtigste elever i klassen. Jeg er overrasket over et afslag. Mit gennemsnit var på 8 trods min langvarige depression. Men min lærer valgte alligev... -
Studietur/rejse ideer.
ForumindlægJa her i 2g. skal mig og min klasse ud at rejse. Men vi har så et budget på 3,500kr pr. person som vi må betale. Vi er så nu begyndt at finde billige men sjove steder at rejse hen. Hvor vi både kan opleve noget historisk, && science. Vores lærer vil til Italien, eller London. Men vores klasse e... -
Forudsætning for et konfidensinterval
ForumindlægHej. HAr fået en aflevering tilbage hvor jeg har fået fejl i en opgave hvor jeg bliver bedt om at lave et 99% konfidens interval for andelen af elever der dumper. Der hvor jeg så har lavet fejl er at jeg har kørt den som et approwimativt konfidens interval hvor det skulle have været eksakt konf... -
boksplot
ForumindlægHejsa.. I tabellen nedenfor ses resultatfordelingen for en klasse i en multiple choice test. Antal rigtige: 3 6 10 12 13 15 16 17 20 Antal elever: 1 2 1 5 2 3 3 2 2 En anden klasse B gennemfører samme test. For denne klasse resultatfordeling oplyses følgende st... -
Hjælp til engelsk
ForumindlægJeg ville høre om der var nogen som ville rette min tekst? jeg er rigtig dårlig til engelsk, så har taget mig meget lang tid at skrive denne lille tekst, så ville blive glad hvis nogen gad at rette den :-) Summary of I hate my skinny body! A girl write about how she hate her skinny body. When s... -
Længde, Cos eller Sin?
ForumindlægFra et udsigtspunkt er der 9 km til en kirke og 6.5 km til et slot. Sigtelinjerne fra udsigtspunktet til henholdsvis kirken og slittet danner en vinkel på 68 grader. Hvor langt er der mellem kirken og slottet? Hvad gør jeg her? Kan det passe man bruger den her formel: c^2 = a^2+b^2-2*a*b*cos(c) -
Matematik på PC.
ForumindlægHey. Hvordan laver man tegn under svaret på word ? Hvordan insætter man brøker osv ? jeg plejer altid at skrive matematik-afleveringen i hånden, men vil gerne snart til at skrive på computer :) hjælp! -
Gode gymnasier...
ForumindlægHej Jeg går i 9.klasse og skal snart til at vælge gymnasium.. Jeg bor i KØbenhavn N og vil gerne have et godt gymnasium, men jeg er virkelig i tvivl om hvilket gymnasium jeg skal vælge.. Er der nogen, der kan anbefale et godt gymnasium, som ikke ligger for langt væk? Jeg vil gerne have: Matemati... -
Engelsk fejlsætninger
ForumindlægHejsa allesammen, jeg har været uheldig at misse lidt undervisning da vi havde om fejlsætninger så jeg er på bar bund med de her lektier.. I hver af nedstående sætninger er én fejl - vil i hjælpe mig?? :-) Jeg har brug for svaret på de rigtige sætninger 1. I can hear you, but I can’t s... -
Værnepligten skal afskaffes
ForumindlægDet er absurd at mænd bliver tvunget til at lege soldat i 9 måneder. Det er desuden også sexistisk at det kun er mænd der skal aftjene værnepligt. Danmarks militær er alligevel så småt og elendigt at det ikke giver mening at bruge ressourcer på det, og det er derfor pudsigt at man tvinger unge me... -
Tysk passiv
ForumindlægHej. Jeg sidder med et lille problem med tysk passiv. Jeg vil skrive følgende sætning: I en projektuge skal en klasse om autokrati undervises Indtil videre har jeg dette, men det er uden passiv, så det lyder somom at det er klassen som skal undervise, kunne nogle hjælpe mig med at lave den rigtig... -
Rettelse af få engelske sætninger
ForumindlægEngelsk grammatik: Stort begyndelsesbogstav1. Der er mange kinesiske restauranter i London.There is many Chinese restaurants in London.2. Mange danskere tror ikke på djævelen.Many Danes do nok believe in devil.3. Han er aldrig hjemme om lørdagen og søndagen.He is never home at Saturday and Sunday... -
Rapport (radioaktivitet)
ForumindlægDavs kære SP folk! :) Jeg søger en fysik geni (en dygtig fysikker) som kan se min fysik rapport igennem. Den omhandler radioaktivitet , og nogle spørgsmål der skulle besvares. Du må meget gerne vende med et hurtigst svar. -
dansk eksamen
Forumindlæghej nogen der ved om man må skrive notter på sin synopsis?
