Søgning på: historie noter hf. Resultater: 9361 til 9380 af 33009
-
ERFARING MODTAGES MED TAK!
ForumindlægHej jeg skal op i historie på mandag og min lærer har ikke informeret mig særlig meget om eksamenformen, vi har 24 timers forberedelse.. jeg er ret forvirret når jeg læser her, at man skal ha problemformulering + problemstillinger osv. 1. vil det sige, at I har lavet nærmest en synopsis - altså... -
SSO
ForumindlægHej folkens. Det er sådan at jeg står i en situration hvor jeg skal i gang med den store skriftelig opgave SSO, jeg har valgt at beskiæftige mig med faget psykologi, og emnet er afhængighed af alkohol. Jeg skal til at finde nogle cases, omkring nogle som har været i gennem det at være afhængig ... -
Kvindebevægelsen, problemformulering (haster)
ForumindlægHej, jeg skal aflevere en problemformulering til dansk-historie opgaven (i dag) men synes det svært, så håber i/du måske kan hjælpe mig lidt. Mit emne er kvindebevægelsen i slutningen af 1800-tallet, med fokus på Nielsine Nielsen. Som overspørgsmål havde jeg tænkt noget i retningen af: Hvorfor kæ... -
Er disse 2 korte sætninger korrekte?
ForumindlægHej alle sammen! Mit spørgsmål er bare om disse to sætninger på tysk er korrekte: 1. Vi vil gerne fortælle om Brandenburg. = Wir möchten über Brandenburg zu erzählen. Og 2. Der er en længere historie bag, men det vil vi ikke gå i dybde med = Es gibt eine lange Geschichte hinter sich, ab... -
Et passende emne??
ForumindlægJeg sidder lige nu med en årsprøve i AT og er endt med at have en lidt skidt fagkombination (Historie A og Fysik C). Dette sætter grænser for hvad man må arbejde med i fysik, da jeg jo som sagt kun har det på C-niveau. Overemnet for vores AT-forløb er "Kampen for det gode liv". Jeg kan ... -
SSO opgave
ForumindlægHej derude.. Jeg skal skrive SSO her til december, men jeg er allerede begyndt at tænke over emner og fag (så det ikke stresser mig til den tid). Jeg har næsten besluttet mig for, at jeg vil skrive i historie. Så jeg ville spørger her inde, om der er nogen der har nogle gode emner jeg kunne skri... -
Engelsk oversættels - inden imorgen!
ForumindlægJeg har lige lavet noget engelsk, men jeg er ikke lige den bedste til engelsk, så derfor søger jeg hjælp herinde til en del rettelser, håber folk vil bruge lidt tid på det, på forhånd mange tak!!!The Irishe republic became independent 1922, but the north part of the island dosent a part of the ne... -
Engelsk oversættelse
ForumindlægHej Jeg har en oversættelse, som jeg håber nogen vil kigge på..Horatio Nelson er en af de personligheder mange opfatter som en sand engelsk helt. Men helte er anderledes i vores tid. I hvert fald hvis medierne afspejler virkeligheden. I dag er det sportsstjerner og berømtheder fra fjernsynet, der... -
Forskel på andenhåndskilde og sekundær kilde?
ForumindlægHej! Jeg sidder og er ved at skrive en analyse af Novo Nordisk' og insulins historie (som fortalt af novo nordisk selv), og er blevet i tvivl om, hvilken type kilde der er tale om? Og hvad er forskellen på en andenhånds- og en sekundær kilde? Link til Novos historie https://docplayer.dk/... -
Huen på gym
ForumindlægDet bliver måske et mærekligt indlæg det her men jeg bliver sq nødt til at komme ud med det til jer som måske godt kan give mig nogle råd. Det drejer sig om huen på stx som er næsten lige rundt om hjørnet her. Jeg er så nervøs for ikke at bestå min stx eksamen. Det betyder jo så meget for enhver ... -
Falklandskrigen
ForumindlægHey!Jeg er en smule i tvivl i hvornår man skal bruge noter. Er der nogle der kan hjælpe mig, med at difinerer den helt klare fremgangsmåde mht. noter. PÅ forhånd tak! -
kan man sige dette>
Forumindlæghe does not wants to do that.el. skal man sige he does not want to do that? -
Old - Iliaden
ForumindlægJeg er virkelig på røven, hvad angår Iliaden!!! Har ikke nogle tavle noter pga. lære!!jeg er interesseret i noter til :[email protected] tak for hjælpen!! -
vigtiiigt - Aristoteles
Forumindlæghvis der var nogle der havde noter til Aristotele statslære;om demokratri så ville det bare være super, for skal snart op og jeg har ingen noter om netop den tekst :( -
Fysik/kemi
ForumindlægHey allesammenNogle der har noter til svingninger/Bølger/lyd/lys. Jeg har læst om det, men forstod ikke så meget af det.. derfor kunne det være rigtig godt med nogle NOTER! Det ville være en stor hjælp! -
Yahya hassans bog
ForumindlægHej derude Er der nogen af jer der har nogen noter omkring Yahya hassans bog? det kunne også være en analyse? Bare noget som minder noter.. Tak på forhånd! -
./Lektiekrise!!!HJÆLP!!!\.
ForumindlægHeej jeg har et problem , imorgen har jeg terminsprøve og mine noter er forvirrende , er der nogen der har noter man kunne skrive ned?? Please hjælp :D -
Eksamen !
ForumindlægDa jeg skal til eksamen i kemi (B), kunne jeg godt bruge nogle generale noter inden for Kemi, altså bare nogle noter for det hele. -
Xenofon
ForumindlægHej, Nogle der har nogle noter om Xenofon? Der ønskes især noter om "Athens fald" og "arginusser-processen" Nogen der kan hjælpe? -
1. verdenskrig
ForumindlægHey - er her nogen der ligger inde med noter til 1.verdenskrig-->jeg skal til årsprøve i morgen, og det jeg har af noter er meget begrænset... hjælp! ;)
