Søgning på: historie noter hf. Resultater: 9441 til 9460 af 33009
-
Svar fra skriftlig prøve, hvornår?
ForumindlægHejsa Var til skriftlig matematik b (hf) her d. 31. maj. Er der nogen der ved hvor lang tid ca. der går før man får svar? -
stamfunktionsbegreb
ForumindlægSkal op i mundlig matematik HF B. Hvis der står: gør rede for begrebet stamfuktion samt gøre rede for emner som har forbindelse med stamfunktionsbegrebet, herunder arealberegning. Hvordan vil i så gribe det an? -
Hjælp til optagelsesprøven...
ForumindlægHejsa jeg skal til optagelsesprøve på hf den 5 april så vil jeg høre hvordan prøven foregår og om den er svær eller let? Skal op Dansk-Engelsk-Matematik. Og hvad må man ha med til prøven? -
boganmeldelse :S
ForumindlægHej allesammen! i dansk på hf skal jeg aflevere en boganmeldelse på en bog fra før 1910 :S. nogen der har sådan en liggende? skal bare fylde en side ca. vh Stephan O. -
Naturfaggruppe
ForumindlægHej :D Jeg skal op i Naturfaggruppen i 1. HF og jeg har fået besked på at lave en evalueringsopgave til emnet Alkohol Så er det at jeg spørger hvad skal den indeholde? -
Stil
ForumindlægJeg var op til HF dansk skriftlig eksamen i går. Er der nogen, der kan læse min stil, og vurdere hvor meget jeg kan få i karakterer:) Er totalt nervøst -
Download/læse online
ForumindlægHej, Er der noget sted man kan download/læse, matematikbogen gratis (online) Leder efter: hf MAT B, Systime 2006 af Carstensen, Frandsen & Studsgaard. -
Hvem går eller har gået på Vejen Gymnasium?
ForumindlægHej alle studerende. Jeg vil meget gerne høre om jeres meniner i forhold til Vejen Gymnasium og HF, da jeg kraftigt overvejer dette gymnasium. Ser frem til jeres svar :) -
Religion C Niveau - Selvstuderende.
ForumindlægNogen der har erfaring med at selvstudere religion på C niveau HF som led i kultpakken? Er det muligt, og hvor finder jeg evt. en privat laerer?? Ville vaere til stor hjaelp. -
Tandlaege
ForumindlægJeg vil gerne blive tandlaege, men jeg ved ikke hvad ens gennemsnitlige karakter skal vaere, foer man kan blive tandlaege. Er der en der ved det? Og er det stx man skal tage, eller hf eller andre. -
Droppe ud og arbejde?
ForumindlægHej. Jeg er en dreng der lige er fyldt 17 år. Jeg går i 10. klasse i Nordjylland. Mine planer er at jeg vil tage dette 10. klasse år for at få mine karaktere bedre og komme på endten HF eller STX efter året. Sagen er bare det, at jeg ikke gider at gå i 10. klasse. Så min plan B er at jeg go... -
tandpleje
Forumindlæghej søde mennesker :) nogen som læser til tandpleje og vil fortælle mig hvad det kræver? jeg går på hf og kan ikke finde ud af hvad man skal have for at blive optaget? :) kunne også godt tænke mig hvor man kan læse det henne? tak på forhånd :) -
Stokastisk variabel
ForumindlægHejsa! Jeg har fået at n er 15, men hvordan udregner jeg p, da den jo ikke bare er 1/1000 fordi hf-eleverne skal regnes med? Opgaven er vedhæftet. Mvh Kristina -
Søger skriftligt opgavehæfte
ForumindlægHej Studieportalen Jeg leder efter det skriftlige opgavehæfte: hf engelsk B maj 2014 del 1 Hvis nogen vil dele hæftet med mig, vil jeg blive meget taknemlig. På forhånd tak. -
Stokastiske processer
ForumindlægHejsa. I noterne s.8 skriver min forelæser at man udnytter at X(t)-X(s) er uafhængig af filtrationen. Jeg har ikke helt forstået det her med en filtration. Hvad vil det sige at de er uafhængige af filtrationen og hvordan ser man det? Min forelæser snakkede noget om at filtrationen er en projektio... -
They sold my sister
ForumindlægKunne jeg få en til at læse min summary igen igennem, jeg har nemlig lige lavet lidt om på den? They sold my sister english summary In the short story they sold my sister we meet a young Massai girl Naliki who when she was 10-year-old. She decribes the time when her father sold her sister Nyamal... -
FSA Fysik 2008 mundtlig eksame
ForumindlægHej alle på Studieportalen. Jeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op 24/06-2008. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Gru... -
oversættelse til korrekt engelsk
ForumindlægHej jeg skal snart op til engelsk, men er der ikke lige nogen der kan få rettet min tekst. hilsen rilla.. Rumspringa "running around" is the period of Amish teenagers and age in this period is 16 Amish teenagers are not baptized, they are allowed to experience the world. The parties, dr... -
Energikrise
Forumindlæghej ..er der nogen der lige vil se på min kort oversættelse. påforhånd tak. ... Nu har energikrisen imidlertid rejst det spørgsmål om ikke denne overlegne holdning bør ændres. Amisherne har uden nogen form for mekaniske redskaber gjort Pennsylvanisa stinkende sumpe til et land der flyder med mæl... -
Kim Fupz Aakesons forfatterskab.
ForumindlægJeg har idag trukket emner til min FSA eksamen i dansk, og jeg trak selvfølgelig Kim Fupz forfatterskab (den som jeg frygtede lidt, da den er svær at imponere med). Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i ville analyse og ikke mindst lægge vægt på. Min pensum liste er som følger: "jomfruen&q...
