Søgning på: historie noter hf. Resultater: 9481 til 9500 af 33009
-
EØ - Skabeloner
ForumindlægHejsa! Skabeloner!!Skal til terminsprøve i Erhvervsøkonomi A på torsdag.Min computer blev fornylig formateret, så alle mine skabeloner er væk!!Håber der er nogen der har nogle, eller ved hvor man kan finde dem?Håber i kan hjælpe -
Odysseen
ForumindlægHejsa alle sammen!!!nu håber jeg virkelig der er nogle der vil hjælpe mig for er rimmelig meget på skideren.. j skal til old eksamen og mangler resumer af sang 1 og 6 og 9 og 11 så hvis der er nogen der har noget til det vil jeg blive meget glad...også bare notater om problemstillingen i det hele... -
Fransk notater
ForumindlægHeysan, nu står det sådan til at jeg har været så heldig at trække "fransk" som eksamensfag... hvis der er nogle som ligger inde med nogle notater til fx; boîte aux lettres, Haïti, Au revoir les enfants eller andre må de meget gerne smide dem op =) tak på forhånd -
"vi kommer ingen vegne" på engelsk
ForumindlægHej (: Jeg skal oversætte en dansk tekst til engelsk. Hvordan kan jeg oversætte: "Vi kommer ingen vegne" til engelsk? Håber i har lyst til at hjælpe lidt her :D -
Lys&Bølger.
ForumindlægSpg. 1. Beregn fotonenergien af lys med bølgelængden 449 nm. C=Lystetshastighed. L(Lambda)= 449 C/L= 6,682 Efot=h*f= 6,63*6,682= 44,30 -> 4,43 MEN hvad er det så i eV?! Spg.2. En emitteret foton fra et hydrogenatom har bølgelængden 5.907 nm. Hvilken bane befinder elektronen sig her... -
Engelsk Stil
ForumindlægHej - Jeg har en lille del af min stil jeg er lidt usikker på, så ville se om nogen havde lyst til at kort læse den igennem og evt. Skrive rettelser :)På forhånd tak. Thomas.2. My computer has played an important role in the middle of my teenage years due to lack of self-esteem. My childhood hasn... -
det haster,,, help..
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at oversatte de her fire sætninger??? tak. 1. Hun fik en fin karakter i sit bedste fag, matematik. 2. Hun glædede sig til Ferieb. 3. Men i fransk lå hun under de andre. 4. Sommetider lå hun ude i solen. man skal bruge akkussativ og dativ. -
Engelsk: årsbenævnelse..
ForumindlægHvis man skal sige 'herunder en bror på 19', hvordan ville det så lyde på engelsk?Ville selv mene det var 'including a brother of 19' ELLER 'including a brother at 19'??På forhånd tak!! :) -
Spørgsmål vedr.handelskøb
ForumindlægDet er ang. handelskøb: 1) Hvis en vare bliver stjålet undervejs ,altså fra sælgerens lager inden køber har været over at hente(afhentningskøb KBL § 9) varene er der så tale om en væsentlig forsinkelse eller væsentlig mangler? Gælder det også hvis det er forsendelseskøb (KBL § 10)? ... -
Oversættelse (dansk-engelsk)
ForumindlægHejsa allesammen..jeg har en aflevering til i morgen, og jeg har et tekststykke jeg skal oversætte. det meste har jeg lavet, men der er nogle sætninger jeg har problemer med:1) De havde det sjovt når de gik ad de snoede veje2) De fleste tog godt imod dem3) ... utrolig kedeligt at vaske gulv, for ... -
Parameter- og indtrængningsstrategi
ForumindlægHej Jeg sidder med min SRP og har om konfektionssyet tøj i Australien. Jeg skal vurdere hvilken parameter- og indtrængningsstrategi, der ville være mest hensigtmæssig. Jeg skal ligge særlig vægt på distributionsmæssige overvejelser. Jeg kan ikke finde ud af hvad parameter- og indtrængningss... -
Hvordan skriver man en god Artikel?
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en dansk artikel, om en person der bliver vred og vælger at klage til DSB. Fordi at en stewardesse spilder te udover vedkommendes bærbar, uden at sige undskyld vælger hun at give ham noget papir også går hun videre. :-) Håber at i kan komme med ideer og forslag... -
Vækst..
ForumindlægHvad er forskellen på potensvækst og potensfunktion og er der en forskel? Hvad er forskriften for potensvækst? -
Gennemlæsning af 3.G opgave, Fahrenheit 9/11?
ForumindlægHey skal aflevere min opgave imorgen, den store skriftlige opgave i 3. g. Den er på 17 sider altså 2 sider mere end den må. Er der nogen der gider læse den igennem og komme med konstruktiv kritik? Den er skrevet i engelsk med skrevet på dansk sådan er reglerne. -
Samf. Synopsis
ForumindlægHej, Hvor meget skal en eksamens synopsis i samfundsfag fylde og hvad er vigtig at få inddraget? -
Analyse hjælp til The red line og American Psycho!
ForumindlægHejsa.jeg skal til engelsk eksamen (a-niveau) på tirsdag og mangler analyse og fortolkning til novellen The red line af Charles Higson fra bogen Now and Zen. Derudover mangler jeg også notater til Thuesday - uddrag af American Psycho. Er der nogen som vil være mig behjælpelig og som ligger ind me... -
Engelsk-eksamen (quitters inc.)
ForumindlægHej.. jeg skal op i engelsk A på mandag.. og vil derfor høre, om der er nogle som har notater til Stephen Kings "Quitters inc."?? .. det ville bare være så dejligt! - for jeg var syg i januar da vi gennemgik den.. -
Latex?
ForumindlægHvad fanden er det her for noget er det sådan en S-M område? hvad laver det på opgavecentralen og for det andet Latex er sgu da mega klamt fy for satan!!Så skulle i sgu hellere lave et emne med international økonomi -
Engelske notater
ForumindlægHej...jeg ar nu lavet et stort fyldestgørende notat-dokument til næsten alle mine tekster til eksamen. De eneste notater jeg mangler er til bogen Stonecold! Jeg har ingen notater.Håber at nogle vil hjælpe mig, da jeg skal op i morgen.Er desperat. -
skriftlig
Forumindlægjeg har nu taget dansk A niveau skriftlig 2 gange og begge gange har jeg fået 7. Mit problem er at jeg breder mig alt for meget glemmer fokus, får en masse ideer som jeg ikke får sorteret ordentligt. Er det muligt at lære at skrive en god stil? har nogen gode råd til hvordan jeg lærer dette?vh al...
