Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9521 til 9540 af 57177
-
Fresa y chocolate
ForumindlægHej, Jeg skal til december skrive SRP om "Fresa y chocolate" og tænkte om nogen sad inde med nogle noter til historien (noter til filmen, modtages også gerne):) På forhånd tak for hjælpen :) -
oversættelse ( a mistake)
ForumindlægEr her nogen der gider at kigge minaflevering igennem?? \n\n A mistake \n\nTwo brothers who always was in debt, was one time in a association, where they amuse oneself very well, until the elder by looking out of the window discovered policeman who came walking \nTowards the house. “Fre... -
Eksamen på mandag
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal til eksamen på Tirsdag, Så håber i kan hjælpe mig her, kender i nogle gode måder at forberede sig til Dansk mundtlig Eksamen, fx. nogle opgaver på nettet? :) Håber i kan hjælpe -
Udveksling i 1g?
ForumindlægHej. Jeg skal på efterskole i 10.klasse og tænker at jeg tager en STX efterfølgende. Ved i om det er muligt at man i 1g f.eks tager til USA, og så efterfølgende starter i 2g hjemme i Danmark? -
Supplering
ForumindlægHej Jeg har lige et spørgsmål angående supplering. Hvis man har afsluttet et supplering kursus får man så et dokument hvorpå kun eksamensresultatet fra selve kurset står, eller bliver karakteren direkte tilføget på mit stx eksamensbevis? ( --> ville man have mulighed for ikke at "nævne&q... -
hjælp.. plz..
ForumindlægTysk :In Woche 44 war ich in Praktikum in Imerco in Ishøj. Ich habe jeden morgen in Ishøj Um 10:00 getroffen, und habt frei wider Um 16:00. Es war wirklich Spaß. Ich habe viele ding gemacht. Man sollen glaubt, dass den Laden war meinem. Ich bekommen Gesetz zu dass abfertigte, und viele ding auch.... -
Lidt eksamenshjælp
ForumindlægEksamen står for døren, og jeg har været så heldig at få udtrukket kemi. Jeg har kemi på højtniveau. Det jeg godt kunne tænke mig var udover mine egne noter, noter om følgende: -Forskellige typer reaktioner (addition, substitution, elimination, osv.), hvordan man kan se hvornår det er det ene o... -
Eksamen
ForumindlægHej! Jeg vil høre, om der er nogle, der har en ide til, hvordan man griber dansk eksamen an, når man har omtrent 2 uger til at læse op til det? Bør man læse hele pensum op? Eller fokusere mere på perioderne, analysemodeller o.a.? Nogle ideer eller gode råd? -
Bertholdt Brecht. Der augsburger Kreidekreis
ForumindlægHvis der er nogen der har nogle gode noter jeg kan bruge til inspiration til Brechts "Der augsburger Kreidekreis" , ville jeg blive glad, da det er en god men svær tekst. eller hvis der er nogen der kan sige mig hvorfor den har en så underlig titel? "Der augsburger (Ausburger er en... -
fejl i sætninger.. afl til imorgen :(
ForumindlægRet fejlene i sætningerne og forklar på dansk rettelserne. Brug relevant termologi. der kan være flere fejl i sætningerne.. 1)once were they friends, but now they hate each other. - once was they friends, but now they haye each other 2)he feels that now he was able to play the piece good - he fel... -
Hjælp til en engelsk oversættelse please :)
ForumindlægJeg har store problemer med en engelsk oversættelse...Jeg håber virkelig, at der er nogen der gider se min oversættelse igennem for fejl og hjælpe mig med nogle sætninger, som jeg slet ikke kan finde ud af.Jersey er den største af øerne i øgruppen, the Channel Islands. Landskabet er overordentlig... -
SSO - ingen kontrol?
ForumindlægJeg kan se der ligger et par emner allerede om sso, men ikke helt med den her tvist. Jeg lånte en god ven hele min analyse af en bog her før jul, til hans SSO. Regnede med at han ville bruge den til lidt inspiration. Men han afleverede tilgengæld hele opgaven som jeg havde lavet den. Endda uden ... -
Skifte uddannelse
ForumindlægEr det muligt at skifte til 2. hf efter 2g? I stedet for at fortsætte i 3g mener jeg. Jeg vil gerne have svar så hurtigt som muligt. På forhånd, tak -
Retorik og bioteknologi i SRP
ForumindlægHej alle Jeg har overvejet at skrive SRP i retorik c og bioteknologi A - men jeg er simpelthen på bar bund over, hvad jeg skal skrive om. Nogen der har ideer? (har selv overvejet depression) -
Ligheder Mitose-meiose
ForumindlægEr der nogen, som kan forklarer mig hvilke ligheder melle Mitose og meiose. Har læst i min bog osv, men kan not understand! -
British imperialism
ForumindlægNogle der har nogle goder noter omkring british imperialism? Skal gerne bruges inden onsdag! -
for ringe :(
ForumindlægI 8. klasse fik jeg i 1. StandpunktskarakterDansk 6-6-7-6Mat 6-6Engelsk 6Tysk 72. Standpunktskarakter har jeg slet ikke fået nogle karakter.3. StandpunktskarakterDansk 7-5-6-6Mat 6-6Mdt. engelsk 6Tysk 7fysik/kemi 7I 9. klasse 1. standpunktskarakterdansk 6-5-5-6mat 5-5engelsk 6tysk 6fysik... -
et spørgsmål
ForumindlægHvad var gullasch tiden? -
ret to sætninger
Forumindlægthe company gave him many advices on how he should find a new job he told me,that he did not have no money. tak :) -
Analyse af non-fiction
ForumindlægHej Jeg skal analysere en tale og er lidt i tvivl om en sætning er chiasmos: "it is not the decisions we have taken – it is our refusal to take decisions."??
