Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 9521 til 9540 af 23765
-
Proteiner i æg
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en rapport og mangler perspektiv og teori. Hvad kan det være? -
Proteiner i æg
ForumindlægHejsa. Jeg skal skrive en rapport og mangler perspektiv og teori. Hvad kan det være? -
Afstemning af reaktioner - oxidation af alkholer
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til at afstemme to reaktionsskemaer til rapport om oxidation af alkoholer tak på forhånd:) -
Benzoesyre
ForumindlægEr der en venlig sjæl, der vil hjælpe, mig med det røde markerede spørgsmål i min rapport? -
grønkorn i vandpest
ForumindlægJeg skal skrive en rapport hvor jeg bliver spurgt om hvor mange grønkorn der i gennemssnit er i en enekelt vandpestcelle ??? -
Hvordan slukker kuldioxid ilt?
Forumindlægjeg er i gang med at skrive rapport men ved ikke helt hvorfor den slukker ild -
SRP svingninger i bygningskonstruktioner
ForumindlægHej alle, Har for øjeblikket SRP og med følgende fag og emne: Fag: Fysik A, Byggeri og energi A Emne: Svingninger i bygningskonstruktioner. Jeg er blevet bedt om at afgrænse mit emne, da der er meget bredt. Jeg har styr på mit område i Byggeri og energi, men tænkte på om der er nogle heri... -
Sted-, hastigheds- og accelerationsfunktioner
ForumindlægKære alle Så er min SRP ved at lakke mod enden, noget af det eneste jeg mangler er at opstille sted-, hastigheds- og acceleretionsfunktioner til et forsøg, hvor jeg har skullet bevise sammenhænge mellem masse, radius og kraft for en cirkelbevægelse. Og jeg er faktisk temmelig blank. Jeg kan ikke ... -
Bred viden + gode forklaringer
ForumindlægHvem kan/vil hjælpe mig der er på fysik B? Jeg vil gerne i kontakt med en der vil agere vejleder, da jeg har mange steder hvor jeg står af, når min fysiklærer først begynder at sludre der ud af.Mvh. Maja -
Eksamen på Onsdag!!!
ForumindlægJeg skal til eksamen på onsdag i fysik... Er der nogle der har nogle dispositioner eller forsøg til emnerne???? Her er emnerne: Radioaktivitet / Ioniserende Stråling Atomfysik Magnetisme Elektromagnetisme Induktion Transformation Syrer, Periodiske system, elektroner, bindinger osv. Baser, -||- Sa... -
Kære 3.g'ere
ForumindlægKære 3.g'ere der i år (2009) skal skrive SRP. Jeg vil lige høre om der er nogle der har tænkt sig at skrive i FYSIK A og BIOLOGI B, omkring kræft og kemoterapi. Hvis du har tænkt på dette, vil jeg gerne høre fra dig! :) -
Astronaut - hjælp
ForumindlægHej Jeg har fået dette spørgsmål i fysik, kan I svare på det? En astronaut er kommet til Pluto, hvilke problemer giver den lave tyngdekraft , når han skal bevæge sig på planeten? Tyngdekraften på pluto er, på 1 kg lod = 0,3 N -
Studieretning...
ForumindlægHvilke fag er obligatoriske? Er det sandt, at historie A er obligatorisk under alle studieretninger? Nogle der kender til de obligatoriske fag og niveauer, hvis man vælger den naturvidenskabelige med mat, fysik og kemi ? Ku virkelig være dejligt med hurtig respons. På forhånd tak. -
Adgangskrav på Uni
ForumindlægJeg har hørt at hvis man søger en uddanelse så vil de specifikt kigge på de fag det kræver at man har, for at komme ind.. Lad os nu tage biomedicin som eksempel.. Her bliver ALLE optaget hvis man har dansk A og engelsk B, matematik A, fysik B og kemi B. Alle fag skal være bestået. Det jeg så ... -
Kemisk produktion?
ForumindlægJeg er i gang med at lave dispisition til FSA i Fysik/Kemi, og det er sådan at jeg ikke helt sikker på hvad jeg skal komme ind på ved Kemisk produktion? Havde tænkt på Nanoteknologi. - Håber der nogle af jer søde mennesker der vil hjælpe mig lidt i gang. :-) -
FSA MUNDTLIGE EKSAMER!
ForumindlægHej SP Jeg ville lige spørge hvad fik i, i jeres mundtlige eksamer. Personligt fik jeg Dansk: 10 Engelsk: 10 Fysik og Kemi: 7 Samfundsfag: ? Har ikke været oppe endnu. Hvad med jer andre! ♥ -
eksamensgrupper !! påvirker deres karakter mig?
ForumindlægHej jeg har lige nogle spørgsmål til grupper under eksamen og deres påvirkning på karakter..... Jeg skal op i en del prøver hvor jeg arbejder sammen med en veninde der er MEGET svag fagligt.....vi får dog højest sandsynligt lavet nogle fine rapporter idet mit niveau er forholdsvist højt.... -
OM PÅ HF-HJÆÆLP
ForumindlægHej.. Det var meningen at jeg skulle blive hf-student til næste år.. noget som jeg virkelig så frem til. men der tog jeg fejl, gennem mit første år havde jeg været der til næsten alle timer, og havde 6% fravær for hele året. Jeg havde afleveret næsten 250 timers skr. arbejde(en opgave svarer norm... -
energikalibrering
Forumindlægsidder og bøvler med en kæmpe-rapport og er i tvivl om, hvad energikalibrering er.. nogle der kan svare på det? er der i øvrigt nogle, som har lavet en stor rapport om radon og baggrundsgammaspektrum...?På forhånd tak.. -
densitet
ForumindlægEr ved at skrive rapport om vands densitet.. Men hvordan skal jeg i min rapport forklare at a ( når v og m indsættes i et koordinatsystem) er densiteten for stoffet? PÅ forhånd tak
