Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 9561 til 9580 af 44201
  • Navngivning af estere

    Forumindlæg
    Jeg har en meget dårlig kemibog, hvori der intet står om navngivning af estere. Er der nogen der kan forklare det for mig?? Og evt. et eksempel på de mest simple estere?
  • Optimering

    Forumindlæg
    hvad er definitionen for optimering, og hvornår bruger man optimering kan jeg få et eksempel på hvornår jeg skal bruge det
  • franske sangere?

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, som kender nogle franske sangere? Jeg kender kun Calogero, men der er sikkert mange andre...?
  • en der vil hjælpe :S

    Forumindlæg
    er der en sød person som gerne vil se min resume af en artikel for at se om den er rigtigt lavet :D the article is about the Olympics in Beijing. The content is about doping. It tells of the Olympic Games in the old days where everything was game that was played came from one's heart and how...
  • Hvad betyder LU i excel?

    Forumindlæg
    Skal krive noget fra supercalc ogver i excel og der er noget der hedder LU og det ser cirga sådan her ude =lu(d3;r3:r64)... jeg skal bare have den danske forkortelse af LU, men er ikke sikker på om LU er en forkortelse af noget på engelsk!
  • Stof med flere funktionelle grupper - navngivning

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der nogen der kan vise mig et eksempel på hvordan et stof med flere funktionelle grupper navngives?
  • Hvad er det danske modstykke til "for which"?

    Forumindlæg
    For eksempel, det danske modstykke til "in which" er "hvori".
  • Overemne: Menneske, Miljæ & Maskiner Underemne:?

    Forumindlæg
    Miljø* ups... Hej allesammen! I næste uge har vi projekt uge og jeg ville lige se om der var nogen her inde som kunne give mig inspiration til mit emne. Overemnet er: Menneske, Miljø & Maskiner, men jeg er stadig ikke sikker på hvad jeg vil have som underemne... Et eksempel på under...
  • Delkonklusion - AT ...

    Forumindlæg
    Der er lige noget jeg er blevet i tvivl om, mht. en AT rapport/opgave, som skal afleveres på mandag. Hvis man har skrevet delkonklusioner til hvert emne, skal de så også have overskriften delkonklusion? - og nævnes i indholdsfortegnelsen? Jeg tænkte lidt på om det blev meget i punktform, hvis jeg...
  • Haster haster! Darwin His og Bio -Hjælp

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg sidder og bøvler med AT problemformuleringen. Mit problem er at jeg simpelthen ikke kan formulere et overordnet spørgsmål til mine underspørgsmål. Indtil videre har jeg: Hvordan kom Darwin frem til evolutionsteorien? (Her skriver jeg om rejsen med Beagle og om at han sender fossiler o...
  • samfundsfag

    Forumindlæg
    hvad er synapsis
  • Synopse i dansk

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op i dansk i folkeskolens afgangsprøve. Derfor skal jeg lave en synopse. Vi har fået det forklaret, men jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det. Er der nogle der har været til prøven måske sidste år, der kan forklare mig hvad der helt præcist forventes?
  • Forklar synopse?

    Forumindlæg
    Vi har haft lidt om synopse , men jeg fik det helt forkert ind, og vi gennem gik det kun lige hurtigt. Så mit spørgsmål til dig/jer er : hvad er en synopse? hvad skal der være i en synopse? hvordan skal den være opstillet korrekt ? ...... Det kunne være rart med en forklaring på hvad det går u...
  • Hjælp til analyse af Jens Vejmand

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave en analyse af Jens Vejmand, men jeg føler bare ikke, at man kan komme dybt nok ned i teksten. Så jeg ville høre jer, om i har nogle ting, som man kan tage fat i? Jeg har det med, at da han selv dør, får han ikke en gravesten på hans grav, selvom han har arbejdet med det hele ha...
  • Talepapir

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal op i eksamen d. 6. juni. Jeg har læst lidt på studienets guide omkring forberdelse, og der står der, at talepapiret skal kunne fylde en side. Er det et krav, eller må man også have mere end én side?
  • klotte hans

    Forumindlæg
    nogen der kan hælpe med en klotte hans opgave
  • Genetiv

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har en opgave i engelsk, hvor jeg skal definere genetiv i engelsk? Nogen som kan hjælpe? På forhånd tak:)
  • Fp9

    Forumindlæg
    Hej SP. Skal skrive en stil fp9 engelsk december 2019, som skal afleveres i morgen Nogle der ved hvad fp9 engelsk december 2019 hvad man skal skrive om?
  • Reaktionstyper i organisk og uorganisk kemi

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til kemi-eksamenB. Og jeg skal have styr på nogle ting. Hvad er forskellen mellem kemiske reaktioner i organisk og uorganisk kemi? og er der nogen der kan give mig et eksempel om en reaktion i uorganisk kemi? På forhånd tak :-)
  • Filosofi C - Valgfag :)

    Forumindlæg
    Heey folkens :) Jeg vil bare gerne høre om man vil anbefale at jeg tager filosofi som valgfag i 3.g.? Hvis ja, på hvilket grundlag? Hvad lærer man om? Hvad skal jeg kunne? Hvad er for eksempel argumentationsteori? :) Håber folket kan hjælpe :D :)