Søgning på: tysk analyse. Resultater: 9601 til 9620 af 38621
-
Oversættelse fra dansk til tysk - hjælp til rettelser.
ForumindlægHej, Jeg har netop oversat en tekst fra dansk til tysk, men jeg er ikke just et vidunder til den tyske grammatik samt at formulere mig, så kan I evt. hjælpe mig? Oprindelig tekst: Hej mormor, Hvordan har du det? Jeg har det rigtig godt her i Hamborg. Der er meget at se, og vi har ikke nok tid.... -
Dansk analyse med historisk baggrund = deduktion?
ForumindlægNår man nu har en generel viden om baggrundhistorien for en given tekst (det kunne f.eks. være en viden om hvilke ideologier der herskede på tidspunktet), og man så læser en tekst fra den periode:Kan man så ikke sige, at man læser teksten deduktivt, idet man tager teksten (delen) som et eksempel ... -
Enheds analyse - forvirring mht. Ligevægtskonstanten
ForumindlægJeg sidder i øjeblikket og regner dissociationsgraden ved spaltning af ammoniak, og ved indsættelse af total trykket og den molære andel i ligevægtskonstanten, kommer jeg ud i et enhedsmæssigt problem, hvor jeg ikke kan finde ud af om trykket skal være i Pa, atm eller Bar for den sags skyld. Jeg... -
digt analyse, børnene af tove ditlevsen
ForumindlægHJÆLP!! er børnene af Tove Ditlevsen er prosadigt eller et traditioneltdigt? -
Hjælp !!! Nogen der har en analyse af: En morder uden skygge
ForumindlægHej jeg skal op i Dansk på fredag og har trykket en krimi af Ander Bodelsen "En morder uden skygge" Men kan bare ikke finde ud af den historiske tid, det fysiske miljø ? nogen der kan hjælpe ? -
Analyse af "Floden", af Antonis Samarakis
ForumindlægJeg har et lille problem med at finde tekstens tema, og tid. Nogen der kan hjælpe mig? Christina -
Analyse/vurdering af leje/køb af ejendom
ForumindlægJeg har fået til opgave at vurdere om det vil være en god ide at købe en ejendom(ældre) til 6. mill. frem for at sidde til leje med en udg. til husleje/rengøring/vedligehold på 320.000 om året + udlejer oplyser at han derudover har en udgift på ca. 80.000 kr. om året til udvendig vedligeholdelse.... -
Pandekager af Katrine Marie Guldager | Analyse
ForumindlægEr det nogle der har et link til hvor man kan læse teksten "Pandekager"? Tak på forhånd (: -
Hjælp til en lille tysk tekst!!
ForumindlægHejsa.. nu har jeg skrevet alt den tysk og ved nu ik rigtigt om det er grammatisk godt skrevet!! det er noget tysk som bare ska læses igennem.. håber i vil hjælpe, ska nemlig afleveres imorgen!! :sher er teksten:Die Geschichte spielt in den USA. Kurt und Herta sind reiche, jedenfalls nicht arme M... -
Rettelse af tysk stil!?
ForumindlægVille være dejligt, hvis nogen gad rette tysk stil igennem, tak!!Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl2. Im Text „Ein kleines Geschenk für Herrn Muhl“ hören wir von Khalid, der sein Heimatland Ägypten verlassen hat und illegal nach Berlin gereist ist. Khalid steht vor einem großen Dilemma. Wenn ... -
Rettelse af tysk stil
ForumindlægJeg har skrevet en tysk stil til emnet "Zwischen Himmel und Erde".Jeg vil meget gerne have, hvis I gad at rette lidt i den. Det skal siges at jeg går i 9. klasse, så det er ikke på verdens højeste niveau! På forhånd tusind tak for hjælpen! :-D-----------Es gibt mehr zwischen Himmel und ... -
mangler du hjælp til tysk lektierne jeg hjælper gerne
ForumindlægHvis nogen af jer mangler hjælp til tysk lektierne så sig endelig til jeg har tyske forældre gik i tysk folkeskole tysk gymnasie så tysk er noget jeg laver i søvne... jeg hjælper gerne skriver os gerne stile oversættelser osv. nina -
Hvordan siger man "Jeg skal op i" på tysk??
ForumindlægJeg er ved at skrive en tysk stil, og skal forklare om min eksamen, men jeg ved ikke hvordan man siger "Jeg skal op i (og så faget) Nogle der vil hjælpe?? Tak! -
Tysk- kultur/traditioner
ForumindlægHey alle sammen-- .-DJeg skal skrive en tysk rapport, om tysk kultur og traditioner, er der nogle der har gode ideer til hvad man kan skrive om. jeg har søgt på kultur og traditioner, men kan ikke finde en skid.... PLEASE HELP MIG.. :-Dmange takker :-D -
Tysk disposition - rettelse
ForumindlægHej, er det muligt der er en, som vil rette min disposition for tyske grammatik fejl og evt.komme med forslag til andre emner inden for DDR, BRD og Stasi? Jeg har vedhæftet en fil ved navn, Disposition DDR og BRD tysk -
tysk opgave om musik ! :)
Forumindlæghej, ville bare høre om nogen har en opgave om musik på tysk ?? det kunne bare være vildt fedt XD har mistet min, og skal fremlægge om musik i morgen :( er totalt stresset ! Idag er det den 13. januar 09, og kl. er 16:40, har brug for hjælp! Mvh Den desperate tysk amatør :) -
Tysk eksamen - del B
ForumindlægHej. Jeg kunne godt tænke mig at øve del B, da jeg skal til tysk om nogle dage. Er der nogle der ved, hvor jeg kan finde sådan eksamens tekster? Del B, er der hvor man får en lille tekst på tysk, som man skal referere på dansk. -
Tysk eventyr - Mangler rettelse.. tak :)
ForumindlægHej allesammen. :) Jeg ville meget gerne høre om hvem der er rigtig god i tysk, som er i stand til at kunne rette en tysk stil. Den skal rettes for grammatik fejl, ordstillings fejl (evt. stavefejl) etc.. - Tusind tak :) - Flexbb PS: Den her gang er den vedhæftet.. -
Rettelse af TYSK opgave
ForumindlægHeej alle Jeg sidder her med en tysk aflevering om berlinmuren. Jeg er ikke særlig god til tysk, og derfor vil jeg høre om der er nogen herinde der vil rette min opgave? Jeg kan sende opgaven over mail Tak på forhånd :) -
Højt eller lavt sprog i digt analyse
ForumindlægHvad er Højt eller lavt sprog i digt analyse
