Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 9641 til 9660 af 25374
  • Kina - spiseforstyrrelse

    Forumindlæg
    Hej alle sammen der ude :-) vi har projektopgave om anoreksi, og er interesserede i at sammenligne Danmark og Kina. Er der nogen af jer der ved hvor mange procent af de unge i Kina, der har anoreksi? Tak på forhånd ;)
  • Kommentar genren

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en kommentar til to personers meninger om unges miljøbevidsthed..er der nogen af jer, der har nogle gode regler inden for kommentar genren, eller bare fortælle lidt om hvordan man skriver en :)
  • Analyse af dansk rap

    Forumindlæg
    Jeg søger hjælp til analyse og fortolkning af tre af L.O.C.'s tekster fra hans album Libertiner?! Tekster: Libertiner, Ung For Evigt, Momentet. Kan nogen hjælpe mig?
  • Radioaktiv stråling bivirkninger hjælpppp

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der vil hjælpe mig med nogle spørgsmål? Hvordan kan et dyr der er blevet ramt af radioaktiv stråling få handicappede unger og hvordan er det moderen ikke dør med det samme? Hvad sker der i cellen når man bliver ramt?
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Han virker som en ung dreng. Hvordan vil man oversætte det? Mit bud: Er wirkt wie einen junger/jungen Junge. De tykke steder er der hvor jeg er lidt tvivl:ss Tak på forhånd.
  • hjææælp

    Forumindlæg
    er der nogle af jer, som ved hvordan jeg kan forklare at unge piger rammes af spiseforstyrrelser i det senmoderne samfund, ud fra psykologisk teoretisk viden? Såsom giddens, riesmann osv
  • Tysk Rettelse :-)

    Forumindlæg
    Nogen der gider rette min tysk tekst? Skal til eksamen imorgen i Tysk. Emnet er at være ung og leve i en alkoholkultur under jung sein.
  • Folkeskolens afgangsprøve (Grønland) 4 timer Maj Juni 2008

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg leder efter facit til opgaven i hovedskriften. Jeg er lærer på Bakkeskolen i hørning, og kunne godt bruge den til mine unger. Håber nogen kan hjælpe mig.
  • Rettelse af tysk sætning

    Forumindlæg
    Hej En der vil hjælpe? :) Jeg er i tvivl følgende: Oft sind es junge(n) Menschen, die er schreibt über. (Ofte er det unge mennesker, han skriver om).
  • Hvilket produkt skal jeg lave?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i gang med projektuge 9. klasse, og vi har emnet: Forbandet Ungdom. I den forbindelse havde jeg valgt emnet: Forventninger til unge og unges forventninger til sig selv. Til dette projekt, som skal munde ud i en fremlæggelse, skal jeg lave et produkt, og jeg er i tvivl, om hvad der ku...
  • Privatlærer søges til matematik

    Forumindlæg
    Ung folkeskole pige i Odense, søger privatlærer. Folkeskole niveau. Helst en der har en del erfaring med matematik. Helst gymnasieelev. Undervisningen ville foregå hjemme hos mig.
  • Produkt til projektugen

    Forumindlæg
    Hej i denne uge har vores klasse projektopgave, vi har overemnet "unge". Mig og min gruppe har underemnet "Unge på de sociale medier". Nogen der har en ide til et produkt?
  • Dansk Afgangseksamen

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg ville lige høre jer ad om i kunne give nogle forslag til noveller, nyhedsartikler og lyrik der har med temaet "ung i dag" / ungdom Tak på forhånd!
  • enevælden

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at skrive min historie opgave om enevælden i Danmark. Svaret for, hvorfor der blev indført enevælden og enevældens betydning for danskerne har jeg svært ved at finde konkrete svar på. Kan nogen hjælpe mig lidt på vej?
  • hjælp kemalisme

    Forumindlæg
    er der nogen der kan forklare mig hvad kemalisme er ? og give mig en sammenhæng med kemalisme igennem samfundsfag,historie og religion ? det er til en synopsis opgave OM TYRKIET og har emnet KEMALISME og står på bar bund så håber i kan hjælpe mig på forhånd tak
  • Hjælp til matemtik

    Forumindlæg
    Hej Der er en opgave jeg har siddet med i rigtig lang tid, men problemet er bare at jeg ikke kan finde ud af det. Jeg har vedfæftet opgaven. Men opgaven kan jeg ikke forstå, og det ville være rart hvis I kan hjælpe mig med opgaven trin for trin. Håber I kan hjælpe mig med opgaven. :) På forhånd t...
  • SSO opgave hjælpp

    Forumindlæg
    Hej jeg er lige blevet færdig med 2.g og SSO opgaven nærmer sig. Er der nogen som har nogen erfaringer med hvad der er godt at skrive i? Har tænkt på at skrive i biologi, må man ikke lave forsøget inden ugen???
  • Undergenre for tale?

    Forumindlæg
    Talen er fra Zulu comedy showet i 2020, og den afholdes af Sofie Linde. Jeg synes selv, at det er en politisk tale/lejlighedstale, da den ikke vil give mening at blive afholdt uden for Zulu awards showet, og at den har en politisk tilgang til emnerne ligestilling og sexisme, som er problember i s...
  • Analyse af "De dødsdømte" af Villy Sørensen

    Forumindlæg
    Hej søde mennesker :-) Kunne virkelig godt bruge hjælp til en analyse af den her tekst. Skønt vort oprørsforsøg var mislykket, blev vi alle dømt til at henrette hinanden. Det var ikke tilladt os at stille spørgsmål, ellers ville vi have spurgt hvad der skulle ske med den der levede læng...
  • Dansk --> Fransk

    Forumindlæg
    Jeg har fået den her oversættelse for, og p.g.a. af det dårlige dansk har det voldt mig rimelige problemer.Betty Blue est un film postmoderne avec un manière de raconter fragmentaire et un montage en collage. Il a présenté pour le premiére foix avril 1986 et immédiatement a statu comme film de c...