Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 9661 til 9680 af 95433
-
omvej til jordemoder uddannelse.
ForumindlægHej! Jeg er en pige som brænder rigtig rigtig meget for at komme ind på jordemoderudd. Men jeg har ikke gennemsnittet nok kan jeg allerede se. Men jeg vil virkelig virkelig gerne efter gym, eller bare sådan at jeg er sikret. Mine 2 veninder ville medicin fra starten men de blev ikke optaget, så ... -
matematik regler
ForumindlægHejsa. Jeg har matematik på C niveau og har siddet og søgt efter nogle papirer hvor der står nogle matematik regler. Det vil sige f.eks eksempler på hvordan man regner en brøk gange brøk, løse en ligning osv osv. Det kunne bare være super fedt at have det stillet flot op, så når man skal til eksa... -
Et passende emne??
ForumindlægJeg sidder lige nu med en årsprøve i AT og er endt med at have en lidt skidt fagkombination (Historie A og Fysik C). Dette sætter grænser for hvad man må arbejde med i fysik, da jeg jo som sagt kun har det på C-niveau. Overemnet for vores AT-forløb er "Kampen for det gode liv". Jeg kan ... -
Er det overvurderet at læse op?
ForumindlægSynes I at det er overvurderet at læse op? Bruger I selv for meget/kort tid på at læse op til eksamen? Eller kommer det an på faget? Søger I informationer andre steder, fx andre bøger eller internettet (studieportalen :p), eller er I som regel tilfredse med jeres noter? Bøger? Giv jeres mening t... -
Matematik
ForumindlægHvis man vælger Matematik A på gymnasiet, starter man så med at lære Matematik A i 1.g Eller bygger det op så man lærer C i 1.g og B i 2.g og så A i 3.g -
funktionsbegrebet og andengradspolynomier
ForumindlægEr der nogle der nogle noter omkring funktionsbegreber og andengradspolynomier. Det ville være super fedt, hvis i evt. ville sende det til mig. Tak på forhånd. -
Eksamensnoter HJÆLP!
ForumindlægHalløj derude i det danske land!jeg har fået den glæde at skulle op til årsprøve i mundtlig samfundsfag, og vil derfor benytte lejligheden til at forhøre mig om der evt. er nogle som har nogle fantalastiske noter?Helst noget indenfor områderne: Politik, politiske ideoligier og evt. om bogen Fremm... -
Studieretningsopgave
ForumindlægEr er en der har et rigtig godt forslag til en studieretningsopgave? Hvor man kan bruge fagene Fysik A og Mat A? -
HJÆLP
ForumindlægHej folkens, Eksamen nærmer sig med hastige skridt og det er på tide at læse op. Er der nogen, der har gode forslag til hvordan man kan forberede sig optimalt? Her tænker jeg både på de skriftlige og mundtlige eksaminer. Jeg vil faktisk gerne starte fra bunden. Har i sinde at bruge det meste af... -
Eksamensprojekt
ForumindlægEr der nogle, der har nogle gode idéer, omkring hvad man kan skrive et eksamensprojekt om i Fysik A (HTX)? -
Alle fag skal være bestået?
ForumindlægHej. Jeg går nu i 2.g, og har samfundsvidenskabelige linje. Jeg havde fysik og kemi i 1.g, men dumpede kemi (00) Jeg vil rigtig gerne læse jura - advokat, men der står at adgangskravene er at alle fag er bestået. Vil det så sige at mit C-niveau fag, gør jeg ikke kan komme ind på mit drømmestudie? -
Hjælp, forstår ikke opgave! En partikel...
ForumindlægEn partikel bevæger sig ret på en linje. Den strækning s (meter), partiklen har bevæget sig til tidspunktet t (sekunder), er givet ved s(t) = 5t^1/2 Bestem det tidspunkt, hvor partiklens hastighed er 2 m/s Jeg har siddet og læst en masse tråde hvor de alle siger jeg skal differentiere. Er d... -
AT-emne 2010, specifikt
ForumindlægHej allesammen! Er der nogen der kan hjælpe mig ved at give et bud på hvordan jeg kan koble Fysik B på emnet "Freuds psykoanalyse", hvor jeg bruger psykologi C. Eventuelt gerne andre emner med psykologi som fokus. Jeg ville blive rigtig glad for et eller flere svar! (: Hilsen Lisa -
hjææælp...Ska snart op i biologi..HASTER
ForumindlægJeg ska snart op i biologi..nogen, der kender noget til følgende emnerne:?-Genetik-Imunnologi-havet-N-kredsløbet -eutrofiering-FOTOSYNTESENI vil gøre mig en stor tjenest.. -
Matematik hjælp til HF B
ForumindlægJeg søger en der kan hjælpe mig med matematiken. Jeg bor selv på vesterbro, du skal helst bo i nærhedden -
Vindmøller
ForumindlægHej, jeg er igang med en fysik opgave om Energi hvor jeg har valgt at vælge Vindmøller. Jeg er kommet frem til en problemformulering og problemstilling hvilket er: Problemformulering: Kan vindenergi formindske det globale CO2 udslip? Problemstilling: • Hvordan produceres og omdannes vi... -
Eksamen
ForumindlægJeg læser en masse om, at man benytter "rene" tekster til eksamen..Er det både i forberedelsestiden og eksaminationen?Jeg tænkte nemlig på om man må skrive på ekstemporalteksten eller man skal skrive på et papir ved siden af?Og hvad med det lille teksstykke, som man får - må man skrive ... -
Elektromagnetisme teori?
ForumindlægSkal op til fysik eksame 9. klasse nu her snart, så er jeg forvirret omkring elektromagnetisme teori? hvad kan man sige om elektromagnetisme egentlig? på forhånd tak.. -
Emner i 3. g? Hjemmeside?
ForumindlægEr der ikke sådan en hjemmeside, hvor man kan se hvilke emner man som regel skal igennem i 3. g (STX)? For mit vedkommende i følgende fag: Dansk (A), Engelsk (B), Fysik (A), Historie (A), Matematik (A), Religion (C) og Samfundsfag (B). Jeg vil blive meget glad hvis I kunne linke til den hjemmes... -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt.
