Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 9881 til 9900 af 57177
-
Oversættelse
ForumindlægHåber der er en der kan tjekke om jeg har oversat flg. tekst grammatisk korrekt (dansk oversættelse kommer til sidst): 18-årige Mary Johnson mente ikke, at hun skulle aflevere sin stil. I stedet skulle hun en uge til England, hvor hun skulle besøge sin familie, der alle glædede sig meget til at ... -
hjælp til oversættelse!
Forumindlæger der en der lige hurtigt kan kigge oversættelsen fra dansk til engelsk igennem og rette for evt. fejl!! Romerna i England I årene 58-50 f.kr. lykkedes det julius caesar og hans veltrænede romerske soldater at besejre Gallien(det nuværende Frankrig og Belgien), og en skønne dag stod han pludsel... -
1 lille engelsk sætning
Forumindlæghvordan vil I sige "han kunne ikke fordrage at flyve". He could not stand to fly / he could not stand flying?Er i tvivl om det skal være "to fly" eller flying? -
Hej med jer!
ForumindlægJeg skal op i historie eksamen om to uger, derfor vil jeg lige høre om nogen af jer har historie noter, som jeg kan bruge. Generelt noter om alle emner indenfor historie. På forhånd tak. -
En sætning
ForumindlægJeg har fået at vide af mine tysklærer, at der er noget forkerte ved: wegen mein schlect Noten i følgende sætning, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan man kan omskrive det? Hele sætningen: Gestern war der erste Tag in der Schule, weil ich, bis jetzt, wegen meines schlechter Noten, schwänzte. ... -
Fejlsætninger ?
ForumindlægNogen der vil prøve, at forklar hvorfor disse sætninger er fejlsætninger ? - Does he knew the truht ? - he told that he had been in love with his teacher ? - He forgot to ask for her phone number, so he decided not to call her ? - The bus left in ten minutes ? - Daddy is gone to Australia ? - He ... -
the signalman
Forumindlægville bare lige høre om der ikke var nogle af jer der har nogle noter til "The signalman" af charles dickens. Gerne noget med tema og budskab mm. Alt modtages med stor glæde!på forhånd mange tak! -
Oversættelse
ForumindlægHej hvis der er nogen der kan kigge på den her oversættelse så ville jeg være super :) Dansk: Og det er, hvad der bliver tilbage efter mennesker. Robotterne bliver vores efterkommere. Det er maskinerne, der skal arve Jorden. Fantaster og dommedagsprofeter er ikke nogen ny opfindelse. Det ny... -
Hr. Mim - manden i midten
ForumindlægJeg har fået denne lille "dansk til engelsk" -oversættelse for, som jeg har lavet, og som jeg håber I vil rette for mig, hvis der skulle være nogle fejl, eller udtryk I synes passer bedre ind. __________________ Hr. Mim - manden i midten Hr. Mims sociale status er baseret på penge. ... -
Ny eksamenstype på engelsk A-niveau
ForumindlægHej med jer A-niveau folk Der er netop kommet en ny eksamenstype, som Engelsk STX A-niveau elever skal op til til sommer. Før skulle man blot skrive et liltterært essay, hvor man inddrog en række perspektivtekster. Det er ændret! I år skal der ikke inddrages perspektivtekster + man kan vælge at s... -
simpel og udvidet datid
Forumindlægvil i være sød nok og ret den for mig 1. jim stod og ventede ved busstoppestedet. cloak var næsten 7 2. jim frøs, og det var ved at blive mørkt 3. han tændte en cigaret og trampede med fødderne for at holde sig varm 4. en halv time senere, da jams kæreste stod af bussen, sneede det 5. d... -
Forveksle
ForumindlægKan man regne med at få 5 når man til stx i skr. eng har forvekslet en kvinde til en mand. ?? -
Uddannelsesparat
ForumindlægHej, Hvad kræver det, for at være uddannelsesparat? Og jeg vil gerne vælge STX, hvad skal man være god til? Håber i kan hjælpe mig:) -
Fysik og biologi skriftlig
ForumindlægHej Har søgt lidt på nettet her og dér, men kunne ikke finde svaret til dette; Kan man komme op i fysik -og biologi skriftlig på STX på B og C niveau til eksamen? Tak på forhånd ;D -
Hjælp!
ForumindlægHej Kan jeg stadig blive bygningsinginør hvis jeg vælger linjen MAT A SAM A på stx? -
rettelse af nogle enkelte sætninger..
ForumindlægDansk:1. Hans kone var sygeplejerske og arbejdede på det nye hospital i byen.2. Hendes halskæde lå på bunden af svømmebassinet.3. Han var gal, fordi han var landet i denne gudsforladte by.4. Så kunne han lige så godt være blevet på den øde ø.5. Han kunne ikke møde hende på det aftalte sted, fordi... -
Delprøve 1 opg D HJÆLP!
ForumindlægHej I delprøve 1 opg. D skal jeg oversætte 4 sætninger... Har prøvet at oversætte dem, men er i tvivl om, det er rigtigt og om der er andre bedre måder man ville oversætte dem på: STX B 2013 maj - eksamenssæt - så måske er der nogle, der har lavet den til eksamen og evt. har nogle gode oversætt... -
- 2 sætninger så er du fri.
ForumindlægEn der kan rette for sprolige fejl! The reason is that the conditions have not been good in the recent time and their security for population is lacking. Tak -
Engelsk på A - svært?
ForumindlægHvordan er engelsk på A på STX? Jeg i forvejen ikke særlig god til engelsk, og har fået 4 i 9. klasse og i 10. klasse. Vil det være et problem, hvis jeg skal have det på A i gymnasiet? :-) -
samfundsfag skriftlig eksamen 2010
ForumindlægHej alle Skal op i samfundsfag skriftlig eksamen (A niveau, STX) d. 31/6. er der nogen som har ideer til hvad emnerne for denne bliver i år? jeg har hørt at det muligvis kunne blive noget med ulighed.
