Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 9901 til 9920 af 23765
-
Hjælp søges!!!
ForumindlægHej... Søger hjælp til følgende:Renten er 1,25% pr. måned og der pålægges rente hver måned1) Motorcyklet betales i 3 rater: 1. rate på kr. 10.000 betales nu (købstidspunktet) 2. rate på kr. 5.000 betales om 3 måneder 3. rate på kr. 2.500 betales om et år 2) Motorcyklet betales med 12 månedlige ra... -
Hjælp til kemi opg.
ForumindlægHej...Er der nogen der har løst til at hjælpe mig med denne hér opgave:Fedtstoffet i denne forsøg var solsikkeolie(n(Br2) / n(fedtstof)) = (1,265 mmol / 0,372 mmol) = 3,4. 3,4 er det gennemsnitlige antal dobbeltbindinger i et fedtstofmolekyle.A)Kommenter det fundne antal dobbeltbindinger mht. det... -
halveringstid :s
Forumindlæghvordan måler man halveringstiden på et stof? tak på forhånd -
Eksamenshjælp
ForumindlægHej Allesammen, Jeg skal til sygeeksamen 12. august. Da jeg har modtaget undervisning på flexhold er jeg slet ikke klar. Jeg har godt fat i emnet men skal lande mig et 7-tal for at holde mit gennemsnit. Jeg har derfor brug for hjælp til gennemgang af forsøg og dertilhørende teori. Da jeg er p... -
Kemi-mundtlig
ForumindlægHejJeg ska op til mundtlig eksamen i kemi, og jeg vil gerne spørge jer der har været op til mundtlig eksamen eller skal. Hvordan vil i læse til eksamen? Og hvordan ka man får høj karakter i det til eksamen? -
rette kemi opg.
ForumindlægSkal aflevere større kemi opg. i morgen. er der evt. nogen som vil rette den igennem? Det er på folkeskole niveau så sværhedsgraden er ikke speciel høj :) Der må gerne rettes og evt. tilføjes. det ville være til STOR hjælp for mig hvis i kloge hoveder ville tage et kig på den :) ved godt opga... -
Drama eksamen!
ForumindlægNogen herinde der skal op i drama? Jeg skal nemlig, og ville gerne have en nærmere forklaring om hvordan det foregår... -
HASTER SYNOPSIS I STIKORD ELLER HVAD
Forumindlæghar været inde og kigge på synopsis eksempler alle skriver deres afl i små afsnit har selv altid skrevet i punkter måske en sætning osv.? hvad er det "rigtige" -
CocaCola? Nogen der har skrevet om dem??
ForumindlægJeg skal skrive en opgave om Coca-Cola. Nogen der har noget de vil dele?? ;) Mangler lidt hjælp... -
Mere korrekt at bruge halvkorder? (brydning)
ForumindlægHej.. Under lysets brydning har jeg beskrevet brydningsloven, og skitseret en tegning af den (se evt. vedlagt dokument. Mit spørgsmål er bare: Hvorfor det er mere nøjagtigt at bruge målingerne af halvkorderne end af vinklerne på tegningen? -
Biologirapport
Forumindlægsom sagt skal jeg lave en biologirapport,\nden skal være om evolution og skal have en arts evolution, noget om fotosyntese og hvordan jorden opstod + udviklingen..\njeg er gået i stå så jeg kan ikke komme videre.. :S\n\nmaître d'échecs -
gitterformlen
Forumindlæger der nogen som ved noget om gitterformel og i det hele taget noget om laser som lyser gennem et gitter, med en hvis gitterkonstant?\nhar nemlig brug for noget hjælp -
SSO, kildehenvisning
ForumindlægHvis man nu har opdaget (godt stykke tid efter opgaven er afleveret) at man 3 steder i løbet af sin opgave har lavet fejl i kildehenvisningerne, hvilken betydning har det så? Har jo skrevet over 50 henvisninger i alt, men nu er den altså galt med 3 af dem.. betyder det meget? -
Rigtige formler :)
ForumindlægHej :) er der nogle der kan sætte de rigtige bogstaver osv ind i disse formler så der ikke står lamba men det rigtige bogstav, og der hvor jeg skriver : (dividere) så en streg i stedet for? på disse tre formler.. 1:lamba = R * (1:22-1:n2) Lamba = d*sin(v) R = 1:d*sin(v)* (1:22-1:n2) -
Forsøgsopstillinger
ForumindlægHej,Jeg tænkte på om man kan finde en hjemmeside med forsøgsopstillinger?Malfoy -
en lille hjælp??
Forumindlæghej :) er bare tvivl om nyttevirking for en el-kedel godt kan være 13%, og for en gryde er den 03% ifølge mine beregninger får jeg det til det, men kan det godt passe?? realistisk?? eller er det mine beregninger der er noget galt med??? -
Hypotese HJÆLP!
ForumindlægHEJ,Hvis jeg opstiller følgende hypotese:Vandmodstanden på goplens legeme afhænger af dets hastighedEr der så nogle af jer der kan fortælle, hvad jeg skal gøre for at bekræfte eller afkræfte min hypotese?Bjarkee -
hvorfor
ForumindlægEr der lige nogle som kan give mig en forklaring på, hvorfor at der kun sker en reaktion ved eddikesyre når man :har 2 reagensglas, hælder en cacL2 opløsning i dem begge, hvorefter der i hvert sit reagensglas kommer noget eddikesyre i det ene og saltsyre i det andet. Herefter tilsættes i begge re... -
Rundetårn Geometri
ForumindlægHej, jeg er blevet stillet den opgave, at jeg skal skrive en matematik raport om geometri i forbindelse med rundetårn. Jeg er rimelig lost, så det ville være great hvis i kunne komme med nogle forslag til opgavetyper man kunne lave. På forhånd tak !:) -
Layout med maple! Sidehoved og sidefod..
ForumindlægHejsa :)Jeg har endnu et spørgsmål til maple.. Hvordan får jeg maple til at lave sidehoved og sidefod og indsætte sidetal?Er der ikke en god måde at tegne figurer i maple?MVHMichelle Corydon
