Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 81 til 100 af 181596
-
kemi A skriftlig eksamen
ForumindlægHej Skal til terminsprøve i skriftlig kemi i næste uge. Nogen der har gamle eksamenssæt, jeg kan øve mig på? Jeg har lavet øveopgaverne fra min lærer, men vil gerne træne noget mere. -
Skriftelig Fysik A eksamens 2012 HTX
ForumindlægEr der nogle fra HTX, som har været oppe i skriftelig fysik A idag? Synes i ikke den var svær? -
Matematik Skriftlig Eksamen
ForumindlægHej jeg var til eksamen for et par dage siden og vil gerne spørge om nogle kunne kigge på den og bedømme den (Eventuelt med en karakter)? :) Tak for at tage dig ulejligheden til at læse dette. -
Engelsk A skriftlig eksamen
ForumindlægEr der nogle som har været oppe endnu i engelsk skriftlig A eksamen STX (3G studentereksamen) ? -
Højdemåling fra skriftlig matematik eksamen
ForumindlægJeg har fået opgave 4 fra den skriftlige matematik eksamen som ekstra opgave eftersom jeg ik var klar på eksamen Jeg skal vise med en beregning at Annas skygge (som er 2,5m) er ca 1,5 gange så lang som Anna (Som er 1,69m høj) Jeg har ikke brug for den præcise beregning men nærmere hjælp til at ... -
Dumpet i skriftlig eksamen
ForumindlægHey, jeg har dumpet skriftlig matematik, hvor jeg fik 00. Jeg vil gerne være farmaceut, og de specifikke adgangskrav er matematik, alle fag skal være bestået (fra UG). Pointen er, jeg har fået 7/7 i årskarakter, plus jeg fik 7 i mundtlig eksamen, så mit gennemsnit for alle mine matematik fag ligg... -
Skriftlig eksamen A
ForumindlægNu er skriftlig eksamen i biologi overstået. Da prøven var færdig opdagede jeg en fejl i opgave 2 omkring genotyperne. Jeg ved godt, at der i opgaven stod, at genet sidder på X-kromosomet, men jeg sagde alligevel, at nedarvningen var autosomal recessiv - det var nemlig det mest sandsynlige, når m... -
Skriftlig biologi A eksamen - Hjælp
ForumindlægJeg var op til eksamen i skriftlig biologi A fredag 26/5. Efterfølgende bliver jeg ved med at bryde mit hoved med, hvorvidt jeg har svaret rigtigt og godt på opgaverne. Samtidig kommer jeg hele tiden i tanker om fejl og mangler i mine besvarelser. Jeg er ret perfektionistisk, og det stresser mig ... -
skriftelig eksamen mat. hvordan gik det
Forumindlæghej hvordan gik det med skriftelig eksame idag.? synes opgaverne var ok nemme.....er der nogen der ved hvordan karakterskalagen ser ud???? altså hviken karakter får man hvis man får 80 point osv. -
Engelsk A skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til Engelsk A skriftlig eksamen i morgen, og jeg vil lige høre om der er nogle gode ideer til hvilke nødvendige hjælpemidler jeg kan hente? Har i nogle gode råd? -
Fysik A skriftlig eksamen
ForumindlægHej, Jeg ville høre om nogle kunne hjælpe med tips og 'tricks' til fysik A skr. eksamen. Har i nogle gode råd? Jeg tænkte på forskellige emneopgaver. Hvad skal man fx være særlig opmærksom på mht. antagelser i mekanik, varmeopgaver. Ja, generelt antagelser i opgaver, som er vigtige ... -
Matematik B skriftlig eksamen
ForumindlægJeg er lidt i tvivl omkring matematik B skriftlig eksamen: Den del der hedder "med alle hjælpemidler", der skal man skal bruge CAS værktøj til ligninger osv, er det korrekt? Eller er skal det forstås sådan, at man KAN bruge hjælpemidler, men hvis man selv løser ligninger osv, trækker d... -
Matematik C Skriftlig eksam !!
ForumindlægImorgen skal jeg op i matematik c skriftlig eksam, og jeg er ikke så perfekt til mat !!! Er næsten dårlig til det :( Er der nogen der kan giv mig råd på hvad jeg skal øve mig på mest ??? PlzzZ HELP ME :-S -
:O !! Skriftlig eksamen A !!!?
ForumindlægHejsa.. Nu er de skriflige karakterer blevet offentliggjort. Jeg står i den situation, at jeg er meget overrasket over min karakter (negativt), og vil høre til, om der er nogen der kunne tænke sig at kigge min opgave igennem, og vurdere hvad den vil ligge til..!? Hvordan er det ellers gået for... -
Vigtige ting til den skriftlige eksamen stx?
ForumindlægHvad er nogle af de vigtigste ting at kunne til den skriftlige eksamen i Matematik A på stx? Her tænker jeg især på del 1, uden hjælpemidler.. -
Skriftlige engelsk a eksamen??
ForumindlægDet starter vel med 4 opgaver uden hjælpe midler som vi har 1 time til. Og derefter får vi vel kun EN tekst som vi skal skrive et essay om hvor vi skal inkludere nogle digte/tekster/billeder osv..?? Det er vel sådan det foregå?? -
It-værktøjer til skriftlig matematik
Forumindlæghej. Er der nogen der kan anbefale programmer til udregning af diverse matematiske formeler? jeg har et program nu til at beregne trekanter og det virker helt perfekt hvis man hurtigt skal have et overblik, men funktonerne er begrænsede, så hvis der er nogen der kender til andre små programmer de... -
Matematik A - skriftlig.
ForumindlægHej Folkens. Tænkte på om nogen vidste hvor man kunne skaffe sig nogen eksamensæt til matematik, for lige at øve sig lidt. -
Skal man til eksamen i matematik?
ForumindlægHej Jeg har hørt fra nogen, at man skal op i et B-niveau fag enten skriftligt eller mundtligt? Kan det passe? Jeg går i 2.g og afslutter matematik B i år, så skal jeg op i mundtlig matematik nu hvor det er blevet offentliggjort, at jeg ikke skal op i skriftlig? Hilsen Sally -
Haster - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg ville høre, om nogen har været oppe til skriftlig eksamen i matematik i år, på HF ? jeg skal nemlig op på mandag og jeg er ret nervøs!
