Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 981 til 1000 af 181597
-
Matematik eksamen uden hjælpemidler
ForumindlægJeg sidder og er igang med at læse op til eksamen i matematik på B-niveau, og bliver lige pludselig i tvivl om man skal kunne differentierer funktioner vha. produktreglen til delen uden hjælpemidler? Og skal man egentlig overhovedet kunne den til delen med hjælpemidler? -
IT-eksamen i matematik...lidt problemer
ForumindlægHej!Jeg går i 2.G. på HTX og er igang med en IT-eksamen, hvor rapporten skal afl. på tirsdag.Jeg har bare et lille problem med den sidste opg. 4 i det kompendie.Opgaven handler om et palleløfter-bord hvor der bliver stillet noget ovenpå (har valgt 10 kN som den kraft der trykker ned på bordet)Bor... -
Mundtlig matematik eksamen: bevis
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at bevise dy/dx = g(x) og begyndelsesværdiproblem ? -
Nogle der forstår dette, skal bruge det til matematik eksamen :)
ForumindlægGøre rede for fremskrivningsformlen og omskriv den så renten er isoleret ? -
Matematik eksamen opgave 2c
ForumindlægHej jeg har problemer med opgave 2c i eksamensopgaven, så håber i kan hjælpe Lyset udsendes fra en pære, der er placeret i punktet L(0 ; 4), og reflekteres i punktet P. Lysstrålen bevæger sig i rette linjer og reflekteres således, at v1 = v2 , som vist på figur 4 c) Bestem vinklerne v1 og v2 J... -
Gamle eksamenssæt A-niveau
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til terminsprøve i MAT imorgen og sidder og fobereder mig, men det har desværre ikke lykkes mig at finde mere end et eksamenssæt. Jeg vil derfor høre om der er nogle af jer der har haft matematik på A-niveau, som har nogle digitale eksamenssæt liggende fra de forgående... -
Skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal til skr. dansk eksamen om 2 dage..Jeg har eksamensangst, og har virkelig brug for gode noter.Er der nogle der har nogle gode råd omkring den skr. dansk eksamen, har noter om ismer og andre gode noter?Håber der er nogle, der kan hjælpe mig!!Hilsen Tik -
Matematik B - eksamen
ForumindlægHey alle, aner ikke om det her er i den rigtige "del" af forummet, men whatever; Jeg har lige været til matematik B-niveau eksamen her i slutningen af 3.g.. Det gik ikke SÆRLIG godt, som matematik jo ikke så tit gør for mig, men mit spørgsmål er.. til mine årskarakter har jeg få... -
Matematik eksamen snart, en Der kan forklar mig hvad KEG skal på opgave a og b
ForumindlægKig vedhæftet dokument ? -
Dumpet eksamen
ForumindlægHej Studienet, Jeg lider af skizofreni, angst og depression. Dette gør naturligvis at jeg får medicin. Denne medicin har desværre også en ret irriterende bivirkning, som gør at jeg fysisk set ikke kan holde mig vågen (Jeg har prøvet energidrik, koffein piller, naturligt ginseng og koffein ekstra... -
eksamen
Forumindlæghejsa jeg går på den etårige linie til A-niveau, hvilket betyder at jeg snart skal til mundtlig eksamen. Jeg har fået udleveret eksamensspørgsmålene. Kan nogen være søde at hjælpe mig med hvad det konkret er der menes jeg skal fremlægge..kender i fx nogle gode bøger, da vores bog er meget kompakt... -
Nogle der ligger inden med løsningerne til matematik A eksamen htx fra 2014?
ForumindlægHej allesammen er der nogle der ligger inde med HTX Matematik A 28. maj 2014 løsningerne vil gerne tjekke svar:) forsat god dag -
A, eksamen imorgen !! hjælp
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen i skriftlig fysik på stx A-niveau - og har kigget i de seneste års eksamenssæt og der er næsten altid en opgave med kræfter .. men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal indtegne dem og hvilke kræfter der skal indtegnes .. hmm :/ nogen der kan hjælpe med en ... -
Dansk skriftlig eksamen
Forumindlæghej vil bare lige høre om der er nogen som ligger inde med nogle dansk eksamensæt som jeg kan få til sent til min email på forhånd tak Email:spoky_m@hotmail.com -
Skriftlig eksamen 22 maj
ForumindlægHey Andre dejlige bio-nørder ;)Hvad synes i om opgave sættet i dag?Personligt synes jeg det var okay og der var noget om lidt af værdt! -
skriftlig dansk prøve
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvordan en 1.g´s dansk skriflig prøve foregår? og hvordan man kan forberede sig til prøven tak på forhånd -
Matematik eksamen 2013 - hjælp
ForumindlægHej.. Er der en sød sjæl der ligger inde med svarende til matemtik stx eksamen fra maj 2013, da jeg skal til eksamen til sommer, og jeg vil gerne have noget og øve mig i. :-) -
Mundtlig matematik eksamen - HJÆLP
Forumindlæghej. Jeg har en opgave som jeg er i tvivl om jeg har besvaret rigtigt... Opgaven lyder: Forklar om de lineære funktioner, f(x) = ax + b. Bevis herunder formlen for bestemmelse af a ud fra to punkter. Forklar hvordan denne formel benyttes når man udleder differentialkvotienter. Det er det som... -
HHX - skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHar lige været til skriftlig eksamen idag i mundtlig dansk (HHX) Vil gerne høre hvad I andre valgte og hvordan det gik? Valgte selv opgave 1, Skysamleren af Hanne Marie Svendsen.. Hvis der er andre der har valgt den samme, vil jeg meget gerne høre hvad I analyserede jer frem til :) -
Skriftlig engelsk B eksamen
ForumindlægHej, Jeg er kommet i tanke om, at jeg har lavet en fejl i min skriftlige engelsk b eksamen . Jeg har taget fejl af hvilken slags tekst jeg har analyseret - tror i at det er grundlag for at dumpe?
