Matematik

Dumpet eksamen

29. maj 2019 af ChristofferKLL - Niveau: A-niveau
Hej Studienet,
Jeg lider af skizofreni, angst og depression. Dette gør naturligvis at jeg får medicin.
Denne medicin har desværre også en ret irriterende bivirkning, som gør at jeg fysisk set ikke kan holde mig vågen
(Jeg har prøvet energidrik, koffein piller, naturligt ginseng og koffein ekstrakt (Både shots og langvarig) og kaffe)


På grund af den bivirkning havde jeg det meget svært ved at holde mig vågen og koncentreret til Matematik A skriftlig eksamen
Dette gjorde så at i cirka 1,5 time fik jeg ikke lavet så meget igen (Plus jeg har det virkelig svært med matematik i forvejen)

Så spørgsmålet lyder
Jeg er rimelig sikker på jeg dumper denne eksamen, men gør det at jeg ikke kan bestå HTX?

Kh. Christoffer

Brugbart svar (0)

Svar #1
29. maj 2019 af Skaljeglavedinelektier

Nej. Dit samlede gennemsnit skal blot være over 2 for at bestå HTX. 


Brugbart svar (0)

Svar #2
29. maj 2019 af StxAndSuch

Christoffer har ret, ydermere vil jeg påpege at for at bestå et fag skal dets gennemsnit også i sig selv være over 02. Hvis du i skriftelig og mundtlig årskarakter (afsluttende) har fået 02 og 4, så skal du have 00 eller over for at bestå faget. Synes bare lige du skulle vide det hvis nu det er et adgangskrav på en uddannelse du senere kunne se dig slev på :-)
Held og lykke med det hele!

Skriv et svar til: Dumpet eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.