Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10281 til 10300 af 176852
  • AP-eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal starte på gymnasium om 15 dage, og på mit skema står der at jeg har en AP-eksamen d 8. december? Hvad er en AP-eksamen?
  • Historie eksamen!

    Forumindlæg
    Skal op i mundtlig historie som den sidste eksamen, og må ærgligt indrømme at jeg ikke aner hvad den går ud på.. Noget med vi selv skal finde materiale og snakke en masse om kildekritik? Nogen der kan hjælpe? Aner heller ingenting om kildekritik, da vi aldrig har brugt det i historie...
  • Darwin - Historie A/Engelsk A

    Forumindlæg
    Hej alle derude. Jeg er i gang med AT i 3.g. Mit overemne er Alternativer - forandringer og fornyelser, og med det har jeg valgt Darwin som mit emne. Darwin kom med et andet alternativ mht menneskesyn og religion. Min problemformulering er: På hvilken måde var Darwins teori et alternativ til vi...
  • Kemi B til 2G

    Forumindlæg
    Har brug for en god , stærk privatunderviser kemi til 2G. Jeg bor i Odense. Tak
  • Nota til kemi b..

    Forumindlæg
    hej skal høre om i har nogen nota til kemi b-nivea... Det vil være store hjælp.. På forhånd tak.
  • kemi, please help!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Kunne virkelig godt bruge hjælp til disse opgaver som ligger vedhæftet. Jeg er desværre ikke så god til kemi. :)
  • Forklar kemien bag et sukkerbrændstof.

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogle der kan hjælpe mig med at: forklare kemien bag et sukkerbrændstof.
  • Matematik A

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til en opgave: Bestem ligningen for tangenten til grafen for f i punktet p(0,f(0)) Nogen der kan være behjælpelig med den ?
  • Frivillig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Hvis man er utilfreds med en årskarakter, kan man så gå frivilligt til eksamen? Mvh. Emil
  • hvordan om skiver man en kemi betensel

    Forumindlæg
    opg bindinges art bestemmes ved hjælp af elektronegativitetsskalaen hvis jeg fx har C+H2 hvordan skive jeg så den ny betensel
  • Kemi - Navngivning af glucoser! HJÆÆÆLP

    Forumindlæg
    En der kunne hjælpe med at navngive disse glucoser? Tak på forhånd!! 1. CH2OHCHOHCOO- 2. COO-CH2CH2COO- 3. COO- CH2CHOHCOO-
  • Kemi - gået død

    Forumindlæg
    Hej derude Kan en hjælpe mig med en opgave: Ved den fuldstændige forbrænding omdannes alt chlor i stoffet til hydrogenchlorid. Den dannede mængde hydrogenchlorid opsamles og opløses i vand. Herefter titreres opløsningen med 1,000 M NaOH Til titrering blev der anvendt 26,39 mL NaOH-opløsning Bereg...
  • 2 spg. angående kemi

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har lidt svært ved de vedhæftede spørgsmål. I forhold til spg. 1. så kan jeg forstå at natriumbenzoat er mindre sundhedsskadeligt end benzozyre? Er det det de gerne vil have svar på?
  • Fysisk kemi.. Osmalitet

    Forumindlæg
    Koncentration af en infusionsvæske Infusionsvæsker som ”natriumklorid-glukose isotonisk SAD” (Produktresuméer kan findes på www.produktresume.dk) skal, om nødvendigt, tilsættes ekstra næringsstoffer (salter, mineraler, etc.). · Hvorfor er det vigtigt at måle frysepunktet af ...
  • Ang. hjælp til kemi opgave

    Forumindlæg
    Kære Studieportalen Jeg sidder pt fast i denne her opgave, og er der en person som vil hjælpe mig med den? Forstår den simpelthen ikke? :(
  • Kemi opgave (forstår ikke løsning)

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan forklar mig løsning ikke denne opgave som er vedhæftet
  • navngivning organsik kemi

    Forumindlæg
    hjælp til navngivning
  • navngivning organsik kemi

    Forumindlæg
    hjælp til navngivning
  • Lillebitte spørgsmål i kemi !!

    Forumindlæg
    Patienten har været behandlet med et antacidum, der indtages som tyggetabletter. Hver tablet indeholder 449 mg calciumcarbonat (CaCO3) og 104 mg magnesiumhydroxid (Mg(OH)2). Det antages, at mavesaften har en pH-værdi pa 1,5 hidrørende fra sekretion af HCl og et volumen pa 395 mL. Opskriv den sam...
  • Fysik Eksamen

    Forumindlæg
    halløjsa derude.. er der andre uheldige mennesker til stede der ligesom mig skal op til fysik eksamen :( alt kommer jo til at foregå på en helt ny måde på grund af den nye reform... er det ikke rigtigt? så det er ikke engang muligt at spørger folk herinde om råd..:(